Het is geen actie, het is het concept van de Executive-status van de Emerald Club.Dankzij de EC actie 'reserveer een midsize, pak een fullsize'
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Je zal de auto best meekrijgen maar ben je ook verzekerd als de 'spouse' (zoon in dit geval dus) een aanrijding of letsel veroorzaakt ? Want dan wordt pas echt gecontroleerd of je aan de huurvoorwaarden voldoet !bedeve schreef: Maar wie moet weten dat het je zoon is ?
En of iemand op hetzelfde adres woont....
Uhhh adres ?
Jij komt uit een land waar het woonadres op geen enkel identiteitsbewijs staat , en je huurt een auto in een land waar geen bevolkingsregister is.
Niet mee sjoemelen dus, voor je eigen bestwil !
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Van de website:
No Second Driver Fees (excluding rentals in Europe) — Never pay extra when family members and business associates do the driving.
Lijkt mij voldoende!
No Second Driver Fees (excluding rentals in Europe) — Never pay extra when family members and business associates do the driving.
Lijkt mij voldoende!
Loves Vegas!
licht er aan denk ik wat je onder family member verstaat maar bij national lijken ze wel op hetzelfde adres to moeten wonen want op https://www.emeraldaisle.com/benefits staat
No second-driver fees.
Never pay extra when family members living in the same household and business associates do the driving.
En op https://www.nationalcar.com/en/support/ ... -fees.html staat
Rentals by Emerald Club members when the member's spouse, common law spouse, or same-sex domestic partner has the same address on the driver's license as the Emerald Club member and meets normal renter requirements.
No second-driver fees.
Never pay extra when family members living in the same household and business associates do the driving.
En op https://www.nationalcar.com/en/support/ ... -fees.html staat
Rentals by Emerald Club members when the member's spouse, common law spouse, or same-sex domestic partner has the same address on the driver's license as the Emerald Club member and meets normal renter requirements.
2Division:

Des te beter!Het is geen actie, het is het concept van de Executive-status van de Emerald Club.

- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Ik ben bezig een auto to boeken van 9-25 okt op MCO. Ben executieve en log dus eerst in.
Had eerst al verwarring met de nieuwe site waar ik op een prijs van $1400 kom voor een midsize.
Toen zag ik dat je ook door kon klikken naar de oude Legacy site, daar betere prijzen $442 (zonder codes is het het goedkoopst)
Wil eigenlijk wel de BJ coupon gebruiken voor $30 korting, maar die staat er pas bij vanaf Full size.
Ik heb dit vroeger wel altijd kunnen gebruiken bij midsize. Doe ik wat verkeerd of is dit veranderd?
Had eerst al verwarring met de nieuwe site waar ik op een prijs van $1400 kom voor een midsize.
Toen zag ik dat je ook door kon klikken naar de oude Legacy site, daar betere prijzen $442 (zonder codes is het het goedkoopst)
Wil eigenlijk wel de BJ coupon gebruiken voor $30 korting, maar die staat er pas bij vanaf Full size.
Ik heb dit vroeger wel altijd kunnen gebruiken bij midsize. Doe ik wat verkeerd of is dit veranderd?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Ik heb ook een auto geboekt op MCO, alleen een maand eerder.asv60 schreef:Ik ben bezig een auto to boeken van 9-25 okt op MCO. Ben executieve en log dus eerst in.
Exact dezelfde ervaringen met de codes en het niet werken van de coupon.
Wat ik ook probeerde, niets hielp.
Wel voerde ik deze code in NF2911JDR en die leverde nog bijna $ 6 op.
Jippie.
Wij hebben vandaag op Sanford onze huur auto opgehaald. De vrouw aan de balie rekende $15,- per dag voor de extra bestuurder. Ik heb toe gezegd dat ik een member ben en dat er dan gratis bij kreeg. Ze mompelde dat dat niet gebruikelijk is en de ene keer wle en de andere keer niet. Maar... Vooruit... Ze haalde het eraf... Best bijzonder.
Uiteindelijk wel een SUV meegekregen, dus prima. Ze hebben daar geen Aisle om te kiezen, maar ze vroeg wat we wilde hebben en noemde een aantal wagens op.
Uiteindelijk wel een SUV meegekregen, dus prima. Ze hebben daar geen Aisle om te kiezen, maar ze vroeg wat we wilde hebben en noemde een aantal wagens op.
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Vandaag op Seattle onze auto opgehaald.
Redelijk wat Nissans en Hyundai in de executieve aisle, Dodge en Chrysler minivan’s
Ook genoeg leuke fullsize’s
Kwam een nieuwe VW Touareg voorgereden, maar was al toegezegd.
Na ff praatje met greater en ff wachten werd de gevraagde explorer voorgereden
Redelijk wat Nissans en Hyundai in de executieve aisle, Dodge en Chrysler minivan’s
Ook genoeg leuke fullsize’s
Kwam een nieuwe VW Touareg voorgereden, maar was al toegezegd.
Na ff praatje met greater en ff wachten werd de gevraagde explorer voorgereden

Toevallig de Explorer met kenteken BKF4304? 

Ik lees soms dat mensen een auto meekregen waar GPS al standaard inzat.
Kom je daar pas achter als je de auto eenmaal hebt, of hangen er infokaartjes aan de binnenspiegel o.i.d. ?
Kom je daar pas achter als je de auto eenmaal hebt, of hangen er infokaartjes aan de binnenspiegel o.i.d. ?
De sleutels liggen in de auto’s, dus aanzetten en testen of het werkt is de enige mogelijkheid om dit te checken. Hetzelfde geldt voor een werkende Sirius radio, dat is ook gewoon contact sleutel erin en kijken of het werkt.
De nieuwere Ford modellen (bouwjaren) hebben nagenoeg allemaal het zgn Sync systeem met groot scherm, en zijn dan standaard voorzien van Apple CarPlay en Android Auto (en mirror link). Dus met een SIM met data (of een ondersteunde app met offline kaarten) kun je alsnog via het scherm in de auto navigeren.
In de US (maar ook in NL en BE) werkt de app Waze ook prima om te navigeren (ook via app sync op navi scherm te gebruiken). Dit is de laatste tijd de navi app die ik bij default thuis gebruik (ook in plaats van FlitsMeister), ook al heb ik ingebouwde navigatie in mijn auto).
De nieuwere Ford modellen (bouwjaren) hebben nagenoeg allemaal het zgn Sync systeem met groot scherm, en zijn dan standaard voorzien van Apple CarPlay en Android Auto (en mirror link). Dus met een SIM met data (of een ondersteunde app met offline kaarten) kun je alsnog via het scherm in de auto navigeren.
In de US (maar ook in NL en BE) werkt de app Waze ook prima om te navigeren (ook via app sync op navi scherm te gebruiken). Dit is de laatste tijd de navi app die ik bij default thuis gebruik (ook in plaats van FlitsMeister), ook al heb ik ingebouwde navigatie in mijn auto).
- bedeve
- Amerika-expert
Geen infokaartjes aan binnenspiegel.Ruudzaan schreef:Ik lees soms dat mensen een auto meekregen waar GPS al standaard inzat.
Wel altijd een instructieboekje in handschoenenkastje of kofferbak.
Of bij de reserveband.
Ingebouwde navigatie hoort bij een uitvoeringsniveau van de auto.
Opnieuw een voorbeeld van het voordeel wat je hebt als je een auto zelf uit mag kiezen.
Sirius doet het meestal in auto ś die jonger dan 3 maanden zijn.
Dat is de gratis proefperiode.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
-
- Amerikafan
Nee niet die.Toevallig de Explorer met kenteken BKF4304?
Qua navigatie, heb het 1x gehad dat SD kaartje waarop navi werkt er niet inzat, pech zij men bij exitbooth.
Sirius xm is ook wel 6 mnd. Idd geluk hebben, al 3x gehad dat deze verliep tijdens vakantie.
Dan Werkt alleen nog hits 1 met steeds reclame om te registreren.
Auto’s staan geregistreerd als huur auto, de free trail is dan ook niet meer te activeren

Iets soortgelijks heb ik ook eerder gehad bij een huurauto.jwensammy schreef:Qua navigatie, heb het 1x gehad dat SD kaartje waarop navi werkt er niet inzat, pech zij men bij exitbooth.Toevallig de Explorer met kenteken BKF4304?
Helemaal blij met het grote scherm dat er inzat en er dan pas later achterkomen dat ik via het scherm vanalles kon bedienen en beluisteren, maar geen GPS.
Maar zoals ik het begrijp dus gewoon effe sleutel in contact, en kijken of GPS aangaat.
Navigatie is, bij alle verhuurders, een extra optie. In de auto's van Ford staan de kaarten op een losse SD kaart. Als die niet aanwezig is werkt de navigatie niet, en je kunt er vanuit gaan dat die niet aanwezig is. Bij GMC (Onstar systeem) is het een optie waarvoor je als eigenaar een licentie moet kopen. Dat doen de verhuurders niet. Alleen de eerste paar maanden is het gratis, dus als je een nieuwe auto hebt kan het zijn dat het werkt.
De verhuurders zijn over het algemeen zo slim om er (actief) voor te zorgen dat het niet in de auto's zit. Anders is immers het verdienmodel voor de extra (belachelijk dure) add-on voor navigatie weg.
Maar zoals hierboven al genoemd: bijna alle auto's uit de verhuurvloot bieden ondersteuning voor Android auto of Apple carplay. En dan heb je dus gewoon de navigatiesoftware van je telefoon op het scherm in de auto. En Google Maps is nog steeds echt ver, en dan ook echt ver superieur boven elk ingebouwd navigatiesysteem, zeker als je een dataverbinding hebt. Google houdt dan sowieso rekening met daadwerkelijke reistijd, maar ook met afsluitingen, werkzaamheden, ongevallen, etc. Zoveel kost een US sim kaartje niet en je hebt er niet alleen profijt van qua navigatie, maar je hebt ook gewoon overal een dataverbinding, zoals je ook thuis gewend bent.
De verhuurders zijn over het algemeen zo slim om er (actief) voor te zorgen dat het niet in de auto's zit. Anders is immers het verdienmodel voor de extra (belachelijk dure) add-on voor navigatie weg.
Maar zoals hierboven al genoemd: bijna alle auto's uit de verhuurvloot bieden ondersteuning voor Android auto of Apple carplay. En dan heb je dus gewoon de navigatiesoftware van je telefoon op het scherm in de auto. En Google Maps is nog steeds echt ver, en dan ook echt ver superieur boven elk ingebouwd navigatiesysteem, zeker als je een dataverbinding hebt. Google houdt dan sowieso rekening met daadwerkelijke reistijd, maar ook met afsluitingen, werkzaamheden, ongevallen, etc. Zoveel kost een US sim kaartje niet en je hebt er niet alleen profijt van qua navigatie, maar je hebt ook gewoon overal een dataverbinding, zoals je ook thuis gewend bent.
Ik gebruik Google Maps in Nederland ook af en toe, maar heb nooit gemeten wat het nou precies aan mb's gebruikt.roelb schreef:En Google Maps is nog steeds echt ver, en dan ook echt ver superieur boven elk ingebouwd navigatiesysteem, zeker als je een dataverbinding hebt. Google houdt dan sowieso rekening met daadwerkelijke reistijd, maar ook met afsluitingen, werkzaamheden, ongevallen, etc. Zoveel kost een US sim kaartje niet en je hebt er niet alleen profijt van qua navigatie, maar je hebt ook gewoon overal een dataverbinding, zoals je ook thuis gewend bent.
Heb van de week ook Here WeGo gebruikt. Was onder de indruk van hoe het offline werkte.
Dus eerst de route thuis met wifi intoetsen en daarna mobiele data uitzetten.
Ging prima, ook toen ik met opzet een verkeerde afslag nam.
Zojuist auto opgehaald. Verliep vlekkeloos. Keuze te over. Eerst hadden we een Nissan SUV. Maar toen ik aan een medewerker vroeg of er ook een cover bestond voor de bagageruimte, gaf hij aan dat die eigenlijk niet voortkwamen. Wel wees hij op een net binnengereden Ford Explorer. Met GPS en Sirius, zo zei hij. De auto heeft al zeker 15.000 op de teller, dus verre van nieuw. Wij blij.
Maar nu denk ik... hier werd verteld dat alleen hele nieuwe auto's GPS en Sirius hebben. En dat het verhuur van deze toevoegingen juist de winst zit.
Vandaar nu mijn gedachte of ik bij terugbrengt alsnog zal moeten bijbetalen voor GPS en Sirius?
Maar nu denk ik... hier werd verteld dat alleen hele nieuwe auto's GPS en Sirius hebben. En dat het verhuur van deze toevoegingen juist de winst zit.
Vandaar nu mijn gedachte of ik bij terugbrengt alsnog zal moeten bijbetalen voor GPS en Sirius?
-
- Amerikafan
Don’t worry, enjoy
15000 Miles is niets in Amerika, 3-5 keer enkele weken verhuren voor een rondreis.
Auto is vast hooguit enkele maanden oud, gps is onderdeel vd auto, Sirius zit in de proefperiode.
Loopt bij verhuurders niemand rond om alle SD kaartjes uit de nieuwe auto’s te halen.
Deze zijn normaal gezien aan de auto gekoppeld (om kopietjes te voorkomen).
Is bijn niet te organiseren.
Fijne vakantie

15000 Miles is niets in Amerika, 3-5 keer enkele weken verhuren voor een rondreis.
Auto is vast hooguit enkele maanden oud, gps is onderdeel vd auto, Sirius zit in de proefperiode.
Loopt bij verhuurders niemand rond om alle SD kaartjes uit de nieuwe auto’s te halen.
Deze zijn normaal gezien aan de auto gekoppeld (om kopietjes te voorkomen).
Is bijn niet te organiseren.
Fijne vakantie
Hij rijdt machtig.
De Emerald en Executive Aisles stonden vol met een diversiteit aan auto's. Van Mini Cabrio tot full size. Veel kleinere en midsize SUV's en vans. Geen Mustangs o.i.d.
Moet nog iets verzinnen om de koffers te verbergen als we ergens parkeren.
De Emerald en Executive Aisles stonden vol met een diversiteit aan auto's. Van Mini Cabrio tot full size. Veel kleinere en midsize SUV's en vans. Geen Mustangs o.i.d.
Moet nog iets verzinnen om de koffers te verbergen als we ergens parkeren.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20042 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties