Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Citytrips in je eentje
-
- Amerika-newbie
Citytrips in je eentje
Hi!
Ik ben op zoek naar leuke citytrips voor 4/5 dagen vanuit orlando. Het zuiden van Florida heb ik inmiddels helemaal gezien en heb er geen moeite mee om 200 euro uit te geven aan vliegtickets.
Wel vind ik het belangrijk dat het goed mogelijk is om de stad/plek alleen en zonder auto te bezoeken. Het moet uiteraard veilig zijn.
Zelf zat ik te denken aan New Orleans, Atlanta, Washington of Houston.
Zijn er nog andere (veel leukere) plekken? En wat raad je aan? Ook qua hotels etc?
Gr
Ik ben op zoek naar leuke citytrips voor 4/5 dagen vanuit orlando. Het zuiden van Florida heb ik inmiddels helemaal gezien en heb er geen moeite mee om 200 euro uit te geven aan vliegtickets.
Wel vind ik het belangrijk dat het goed mogelijk is om de stad/plek alleen en zonder auto te bezoeken. Het moet uiteraard veilig zijn.
Zelf zat ik te denken aan New Orleans, Atlanta, Washington of Houston.
Zijn er nog andere (veel leukere) plekken? En wat raad je aan? Ook qua hotels etc?
Gr
Re: Citytrips in je eentje
Voor dat geld vlieg je naar heel veel steden, en voor een stuk minder ook als je effe zoekt.
Voor rond de € 100 vlieg je naar New York of Washington DC.
Nashville en Chicago zijn al iets duurder.
Je kunt zelfs naar Las Vegas vliegen, maar dan ben je wel 5 uur onderweg.
Puerto Rico is ook een optie. Cancun ook, maar dat kost ietsjes meer.
Wat ik maar wil zeggen... zoek een grotere stad die aansluit bij je 'leukheids-wensen' en je vindt vast een ticket dat aan je prijs-eisen voldoet.
Voor rond de € 100 vlieg je naar New York of Washington DC.
Nashville en Chicago zijn al iets duurder.
Je kunt zelfs naar Las Vegas vliegen, maar dan ben je wel 5 uur onderweg.
Puerto Rico is ook een optie. Cancun ook, maar dat kost ietsjes meer.
Wat ik maar wil zeggen... zoek een grotere stad die aansluit bij je 'leukheids-wensen' en je vindt vast een ticket dat aan je prijs-eisen voldoet.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Citytrips in je eentje
Als je je een dag of 4-5 wilt vermaken kan ik Washington, Boston en NYC zeker aanraden. Philadelphia is ook leuk, maar 4-5 dagen is dan weer een beetje lang misschien. Hoewel je Washington en Philadelphia ook weer goed kunt combineren (Prima trein- en/of busverbinding). Ik weet niet waar je persoonlijke interesses liggen dus het is lastig aan te geven wat 'leuk' is.
2007/2008: Noordoosten en Zuidwesten
2013: Noordoosten
2015: Noord- en Zuidoosten
2018: Zuid- en Noordwesten
2020: Florida en Zuidoosten
2013: Noordoosten
2015: Noord- en Zuidoosten
2018: Zuid- en Noordwesten
2020: Florida en Zuidoosten