Wat wil je weten? Of wil je eigenlijk dat iemand voor jou het zoekwerk doet?

Ja.hoeksie schreef:Vraagje: Is SLI hetzelfde als Third Part Liability?
dankjewel voor het antwoordroelb schreef: ja
ik zie ook een mooie deal daar bij alamo voor een suv type.mrvn1968 schreef:Leuke aanbiedingen bij Autoeurope via de nieuwsbrief. Net 13 dagen vanaf miami geboekt bij Alamo. Een fullsize voor €251.
Jouw bedankje aan HarryH kan ik niet quoten dus daarom hier gereageerd alsof er nog geen vervolg is geweest...MarjoleinW schreef: Dan is hij dus een extra driver maar komt er dan ook nog toeslag op omdat hij jonger dan 25 is?
MarjoleinW schreef:Bedankt Harry, duidelijk verhaal! Dan vragen we maar ter plekke hoeveel er uiteindelijk bij zou komen maar ik vermoed dat mijn man weer alleen gaat rijden.
Dat betekent eventueel een besparing van max $50, want als je de auto nog half vol inlevert ben je de helft van dat 'voordeel' al weer kwijt. + dat de verhuurder altijd meer rekent voor zijn benzine dan wat je er daadwerkelijk voor betaalt aan de pomp.Coyote schreef: Het mooie is dat de 'Fuel Service Option' inclusief is. Betekent dus nog eens een kleine $ 50 besparing op de brandstof waardoor de huurprijs nog weer voordeliger uitvalt.![]()
Roland
Je hebt gelijk! Ik had alleen die Young Driver Fee kosten nog niet gezien. Dus bedankt daarvoor.bedeve schreef:Kosten : Young Driver Fee Under 25 $27-$30 per dag ex tax.MarjoleinW schreef: Dan is hij dus een extra driver maar komt er dan ook nog toeslag op omdat hij jonger dan 25 is?
Dan schrijf jij dat je ter plekke wilt gaan navragen.
Is jouw man als huurder geen Gold Member.?
Moet je perse langs die balie ?
Want nu wil jij voor hem een verblijf aan de balie inplannen.
Daś een tijdvreter.
En ik lees hier van mensen die wel langs een balie gaan dat het ook ergernis oproept
Ik vraag me af of je daar mee scoort...
Normaal gesproken wel.sanook schreef:Voordeligste is en blijft gewoon de vol/vol regeling. Auto vol ophalen en vol inleveren, dan betaal je nooit teveel.