Bij Priceline heb je bij sommige *secret* hotels ook de mogelijkheid je type kamer te kiezen.
"2 Queen Beds" zie ik daarbij soms ook staan als keuze. Dus het kan zeker ook bij Priceline.
Normaliter zijn Hotwire boekingen niet te annuleren. Toch is dit mij zelf, door tips op internet, zelf wel al 2x gelukt. Hiervoor dien je eerst zelf direct contact op te nemen met het desbetreffende hotel en toestemming te vragen hiervoor, met het opgeven van een (smoes

) reden. Als dit gelukt is, dan dien je contact op te nemen met Hotwire met de naam van diegene die je toestemming heeft gegeven bij het hotel om te annuleren. Hotwire neemt dan contact op met die persoon van het hotel om dit te verifiëren en na akkoord word je reservering gratis geannuleerd en je geld terug gestort.
Ik geef geen garantie hierop, maar het is mijn ervaring dat dit in alle 2 gevallen gelukt is.
"Hotel choose bed" geeft je geen garantie voor een bepaald type kamer. Dus dit zou ik niet boeken als je er zeker van wilt zijn welke kamer je krijgt. Natuurlijk kun je wel kamervoorkeuren (lees: -wensen) doorgeven direct aan het hotel (via de mail na het boeken).
De "Hot rate" hotels zijn inderdaad de speciaal geprijsde *secret* hotels.
Overigens moet je de prijzen goed blijven vergelijken met andere hotel websites. Al zo vaak gezien dat de prijzen van de secret hotels bij Priceline/Hotwire niet de laagste zijn (ook i.c.m. andere wesbite acties). Maar er zitten soms echt goede deals tussen, ook vaak van de betere hotel ketens. Vergeet ook niet om een coupon code te gebruiken bij beide websites.