in juli 2019 gaan wij voor de eerste keer een rondreis door het zuidwesten maken samen met onze pubers van 15 en 17.
Omdat dit onze eerste verre rondreis is en mijn man dan toch iets geruster is, hebben we besloten om alles via een reisbureau te boeken.
Ze hebben ons een voorstel gedaan, maar er is nog vrijheid om dit aan te passen. Zo kunnen de hotels nog aangepast worden, en kunnen er eventueel nog enkele dagen toegevoegd worden.
We zouden natuurlijk graag het beste uit onze reis halen, vandaar dat alle tips welkom zijn.
Dag 1-3: Los Angeles
Dag 3-4: Lake Havasu City (overnachting: Days Inn Havasu)
Dag 4-6: Grand Canyon South Rim Area (overnachting: Yavapai Lodge West)
Dag 6-7: Monument Valley (overnachting: Desert Rose & Cabins)
Dag 7-9: Glen Canyon (overnachting: Quality Inn)
Dag 9-11: Bryce Canyon (overnachting: Bryce View Lodge)
Dag 11-14: Las Vegas (overnachting: nog te bepalen)
Dag 14-15: Death Valley (overnachting: The ranch at Death Valley)
Dag 15-17: Yosemite (overnachting: Half Dome Village)
Dag 17-19: San Francisco (overnachting: hotel Whitcomb)
Dag 19-21: San Simeon (overnachting: Courtesey Inn)
Dag 21-22: Los Angeles (overnachting: Holiday Inn)
Ik heb toch nog enkele vragen: ligt het tempo van de reis niet te hoog? Zijn de afstanden tussen de verschillende plaatsen haalbaar (tussen Death Valley en Yosemite lijkt me een lange rit, kunnen we hier niet beter nog een tussenstop nemen?)
Als extra voor onze kinderen willen we graag nog een pretpark toevoegen. We dachten aan Disney of Universal Studio's. Welk van de 2 zouden jullie verkiezen?
Alvast bedankt voor het meedenken, ik ga alvast nog wat verder rondlezen hier op het forum