Mijn vriendin en ik zijn allebei (1 keer samen Westkust en voordat we een relatie kregen 'los' van elkaar) al een aantal maal in de USA geweest, maar dit keer hebben we een voor ons gevoel speciale vakantie geboekt:
Namelijk onze eerste echt grote reis samen met onze dochter, die dan bijna 1 jaar oud is... We hebben geboekt van 4 tm 19 juni, vliegen op Boston heen en terug vanaf Washington. Beide rechtstreekse vluchten.
Ik heb de vluchten en de huurauto (SUV, genoeg ruimte voor alle spullen) al geboekt. We zijn nu bezig met een schema maken. Waar ik altijd wel open voor sta voor feedback!
Wat we nu in gedachten hebben:
1. 4 tm 8 juni in de buurt van Boston (chillen en 1 of 2 dagen naar de stad Boston)
2. 8 tm 13 juni in de buurt van New York (chillen en 2 dagen naar de stad (beiden al vaker in NYC geweest, dus hoeft te niet te veel))
3. 13 tm 19 juni in de buurt van Washington (chillen en 3 dagen naar de stad (beiden nog nooit geweest))
Nu zit ik een beetje te kijken, maar ik neig eigenlijk naar AirBNB omdat ik daar veel complete (betaalbare) appartementen zie, wat met de kleine wel makkelijker is denk ik.
Want 'vroeger' waren we altijd van 07:00 tot 23:00 op pad elke dag op vakanties, maar nu zal er natuurlijk wel af en toe ook een avondje 'thuis' doorgebracht moeten worden.
We denken dus aan plekjes (liefst dus 3 in totaal, zodat we dus zo min mogelijk hoeven te verplaatsen) in de buurt van de stad en dat we dan (bijvoorbeeld) naar een treinstation in de buurt rijden, de auto daar parkeren en dan met OV een dagje de stad bezoeken.
Zo lees ik voor Boston veel over het Riverside Station.
En NYC zie ik veel appartementen in Queens/Long Island met een goede metro verbinding.
Ook lees ik dat in Washington vaak overal nog redelijk goed en betaalbaar te parkeren is in de buurt van alle 'grote' bezienswaardigheden?
Iemand op- of aanmerkingen?
Tips? Advies? Hoor graag alle input!!

Overigens, wij houden ook van wandelen en natuur. Dat zien wij dan ook als de 'chill' dagen, dus daar houden we rekening mee in onze planning.
Maar daar zal, omdat we een auto hebben, ook het 'probleem' niet liggen. Maar vooral ook de combinatie met de steden bezoeken/betaalbaarheid/parkeerplaats/baby is het punt waar ik goed de plekjes op wil uitzoeken.