In zomer 2017 zijn wij naar Portland gevlogen. Heb toen de prijzen voor Portland en Seattle langdurig in de gaten gehouden. Deze prijs inclusief bagage is een prima prijs. Ik geloof niet dat je die nog goedkoper gaat zien bij Icelandair. En ook bij andere aanbieders betwijfel ik of je goedkoper uit kunt zijn voor vluchten met zulke gunstige overstaptijden. Het vliegen met Icelandair was ons verder prima bevallen.Beste deal die ik tot nu toe heb gezien is €2780, oftewel gemiddeld €695 per ticket inclusief bagage. Betrof vluchten van Iceland Air (en dus één overstap van ongeveer anderhalf uur, totale vluchttijd is daarmee prima). Ik hoop dat het nog wat goedkoper kan (en ik wil ook best nog een tijdje wachten met boeken), maar weet niet zo goed of het reëel is om te verwachten dat het nog veel goedkoper wordt.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
2025 juli/aug. 3,5 weken Seattle - Zuidwest Canada
2017 juli/aug. 6 weken ronde vanuit Portland
2014 april/mei 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei 2,5 week LA - SF en 1 week Miami/Florida Keys
We gaan weer naar de VS! Ik wil voor het eerst gebruik gaan maken van mijn Flying Blue credits. Kan ik die ook gebruiken nadat ik een boeking gemaakt heb bij een broker, bijvoorbeeld Supersaver? Dus dat ik eerst de boeking zonder stoelen en bagage maak en dan later inlog met de boekingscodes en de bagage en stoelen reserveer met de credits? Geen idee of dat werkt maar dat komt in mijn geval behoorlijk goedkoper uit dan dat ik de tickets meteen rechtstreeks bij KLM boek.
reisverslagen: 2025 rondje Denver, 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Welke data, route en prijs?
Hallo Coyote, bedankt voor uw reactie (welke ik pas nu zie - sorry)
Wij hebben een voorkeur voor vertrek vanuit Brussel maar twee jaar geleden ook vanuit Düsseldorf vertrokken door groot prijsverschil. We zouden graag de laatste drie weken van augustus reizen maar pinnen ons niet vast op een exacte vertrekdag...we kunnen ons wel eens beetje aanpassen indien dat de prijs beïnvloed. Zo lang we maar voor 1sept terug zijn zodat de dochter naar school kan. Grtjs
Wij hebben een voorkeur voor vertrek vanuit Brussel maar twee jaar geleden ook vanuit Düsseldorf vertrokken door groot prijsverschil. We zouden graag de laatste drie weken van augustus reizen maar pinnen ons niet vast op een exacte vertrekdag...we kunnen ons wel eens beetje aanpassen indien dat de prijs beïnvloed. Zo lang we maar voor 1sept terug zijn zodat de dochter naar school kan. Grtjs
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Selectie en upgrade van stoelen kan je inderdaad met FB punten betalen. Ruimbagage volgens mij ook.Elendan schreef:We gaan weer naar de VS! Ik wil voor het eerst gebruik gaan maken van mijn Flying Blue credits. Kan ik die ook gebruiken nadat ik een boeking gemaakt heb bij een broker, bijvoorbeeld Supersaver? Dus dat ik eerst de boeking zonder stoelen en bagage maak en dan later inlog met de boekingscodes en de bagage en stoelen reserveer met de credits? Geen idee of dat werkt maar dat komt in mijn geval behoorlijk goedkoper uit dan dat ik de tickets meteen rechtstreeks bij KLM boek.
Maar ik doe dat eigenlijk nooit omdat het (in mijn mening) een heel matige conversie is. Als je FB gebruikt voor een intercontinentaal Business Class ticket of upgrade, krijg je veel meer waarde voor je punten. Dus ik spaar nog even door voor een BC retourtje

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Net geboekt.
AMS - SEA non-stop 12/06/2019 heen en 02/07/2019 terug. Vluchten met Delta, geboekt bij KLM voor tarief 650€ p.p. inclusief bagage, stoelen heb ik nu reeds gekozen. Prijs kan misschien nog wel iets zakken, maar zal toch niet veel minder gaan, dus toegeslagen.
AMS - SEA non-stop 12/06/2019 heen en 02/07/2019 terug. Vluchten met Delta, geboekt bij KLM voor tarief 650€ p.p. inclusief bagage, stoelen heb ik nu reeds gekozen. Prijs kan misschien nog wel iets zakken, maar zal toch niet veel minder gaan, dus toegeslagen.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Op dit moment zijn de prijzen voor die periode in augustus nog erg hoog. Via Google Flights kan ik eind augustus nog niet als retourdatum opgeven (over een week kan dat wel). Bij de airlines zelf kom ik uit op prijzen van rond de EUR 900. Bij British Airways kun je bijv. ook kiezen voor vlucht + auto maar ook die prijzen komen dan nog uit op EUR 1300 pp als je een Midsize SUV neemt (jullie vliegen met z'n drieën)?zahara schreef:Wij hebben een voorkeur voor vertrek vanuit Brussel maar twee jaar geleden ook vanuit Düsseldorf vertrokken door groot prijsverschil. We zouden graag de laatste drie weken van augustus reizen maar pinnen ons niet vast op een exacte vertrekdag...we kunnen ons wel eens beetje aanpassen indien dat de prijs beïnvloed. Zo lang we maar voor 1sept terug zijn zodat de dochter naar school kan. Grtjs
Het is nog lang geen augustus. Houd de komende maanden de prijzen goed in de gaten. Gebruik bijv. Google Flights om prijsalerts bij te houden. Augustus is een dure maand om te vliegen, houd er rekening mee dat je waarschijnlijk geen prijzen van rond de € 500 pp zult vinden.
Roland
Frankfurt - Boston hartje hoogseizoen voor 287 inclusief bagage.
Vluchttijden zijn niet heel fijn, maar voor dit geld kan er nog wel een Yotel op Heathrow vanaf
Vluchttijden zijn niet heel fijn, maar voor dit geld kan er nog wel een Yotel op Heathrow vanaf

- sanook
- Amerika-expert
BRU-SFO in de meivakantie 27 april-11 mei voor 243 euro incl bagage.
https://www.momondo.nl/flight-search/BR ... rt=price_a
https://www.momondo.nl/flight-search/BR ... rt=price_a
Iemand ervaring met de inflight Wifi die Delta heeft? $28 voor 24 uur internet op de vlucht!? Kwalitatief een beetje te doen?
- Almere vak V
- Amerika-expert
Deze zomer op Vancouver gevlogen vanuit Brussel met een overstap in Frankfurt met Lufthansa. Voor €279 per persoon. Rechtstreeks geboekt bij Lufthansa ergens in november 2017.Franciscus schreef:In zomer 2017 zijn wij naar Portland gevlogen. Heb toen de prijzen voor Portland en Seattle langdurig in de gaten gehouden. Deze prijs inclusief bagage is een prima prijs. Ik geloof niet dat je die nog goedkoper gaat zien bij Icelandair. En ook bij andere aanbieders betwijfel ik of je goedkoper uit kunt zijn voor vluchten met zulke gunstige overstaptijden. Het vliegen met Icelandair was ons verder prima bevallen.Beste deal die ik tot nu toe heb gezien is €2780, oftewel gemiddeld €695 per ticket inclusief bagage. Betrof vluchten van Iceland Air (en dus één overstap van ongeveer anderhalf uur, totale vluchttijd is daarmee prima). Ik hoop dat het nog wat goedkoper kan (en ik wil ook best nog een tijdje wachten met boeken), maar weet niet zo goed of het reëel is om te verwachten dat het nog veel goedkoper wordt.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Ik vind de gratis wifi voor je Whatsapp al prima te doen. Internet gebruik ik nooit in het vliegtuig. Tijd om bij te slapen...Enzo schreef:Iemand ervaring met de inflight Wifi die Delta heeft? $28 voor 24 uur internet op de vlucht!? Kwalitatief een beetje te doen?

Helaas moet ik gewoon werken en is internet dat goed werkt wel fijn 

- Tantelotje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Afgelopen vakantie hadden wij voor het eerst op zowel heen- als terugreis een tussenlanding in Chicago. Heenreis hadden we dit al vaker gehad dus dat verliep volgens verwachting. Op de terugweg hadden we slechts 70 minuten tijd tussen landing en vertrek volgende vlucht. Toen het vervolgens ook nog eens erg lang duurde voor iedereen uit het vliegtuig was, maakte ik me al zorgen; als security nu maar snel zou gaan. Maar: er was dus helemaal geen security. Ik snap het nog niet maar we kwamen aan op de ene terminal, volgden de bordjes, kwamen aan in de vertrek terminal en liepen zo naar de gate.
Bij vluchten vanaf Bonaire met een tussenlanding op Aruba moet je én op Bonaire, én op Aruba door security. En met een vlucht naar de US met een tussenlanding op Heathrow ook. Zowel heen als terug. Ben ik nou de enige die dacht dat we bij een overstap op de terugwag in Chicago ook nog door security zouden moeten?
Bij vluchten vanaf Bonaire met een tussenlanding op Aruba moet je én op Bonaire, én op Aruba door security. En met een vlucht naar de US met een tussenlanding op Heathrow ook. Zowel heen als terug. Ben ik nou de enige die dacht dat we bij een overstap op de terugwag in Chicago ook nog door security zouden moeten?

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
@Enzo Ik ben gisteren met Delta naar Seattle gevlogen en op zich is de wifi "bruikbaar", messaging, email, website zijn ok. Video etc eigenlijk nauwelijks bruikbaar maar dat is logisch.
Beetje off topic: Op de route naar SEA is er alleen wel een ander mogelijk probleem; deze keer vloog ie op 77 gr, dat is zo noordelijk (iets van tweederde van Groenland) dat ws daarom de wifi het een uurtje of 3 niet deed. Normaal prima op deze route.
Beetje off topic: Op de route naar SEA is er alleen wel een ander mogelijk probleem; deze keer vloog ie op 77 gr, dat is zo noordelijk (iets van tweederde van Groenland) dat ws daarom de wifi het een uurtje of 3 niet deed. Normaal prima op deze route.
-
- Amerika-expert
@Tantelotje op de terugweg ga je in de VS inderdaad maar één keer door security bij een overstap, nl daar waar je vertrekt, niet meer bij overstappen.
-
- Amerika-expert
Even een review: Ik zat gisteren op 21G in een 767-300ER van Delta van AMS naar SEA, deze versie. Hoewel 2-3-2 en lekker veel beter ruimte, bijna een meter schat ik, vond ik het verder niet helemaal geweldig eerlijk gezegd, vooral niet als ik er voor bij had moeten betalen zoals de mensen voor me in rij 20.roelb schreef:Tja, de exit row seats, zowel links als rechts hebben enorm veel ruimte (21a/b/f/g,
Rij 21 A,B,F en G liggen naast de toiletten. Er staan dus de hele vlucht mensen naast je. Niet heel erg storend, maar toch. Verder zijn het al niet zulke hele grote schermen en in tegenstelling tot de meeste andere vliegtuigen zit het scherm in deze exit rows niet opgeklapt in de leuning maar in de stoel voor je, bijna een meter van je vandaan. Te klein op die afstand en niet makkelijk om te bedienen. Ook is het bij 21G wat kouder vanwege de deur, duidelijk te merken als ik wat rondliep. De rij ervoor, 20, is ook een exit row, maar daar zijn de stoelleuningen niet verstelbaar omdat er een 2e exit row achter zit (geldt ook voor rij 19). In rij 21 zijn ze wel verstelbaar

Het is maar net waar je meer en minder belang aanhecht. Bij deuren is het inderdaad altijd koud, die rubbers sluiten nooit perfect af. Maar als je de beenruimte echt nodig hebt is dat een klein ongemak en een extra dekentje lost veel op.
-
- Amerikakenner
Dat is een mooie prijs. Voor Vancouver zie je vaker mooie aanbiedingen. Maar de vraagsteller geeft aan dat ze gebonden is aan Seattle en daarvoor heb ik in de periode dat ik de prijzen volgde nooit van dit soort aanbiedingen gezien.Almere vak V schreef:Deze zomer op Vancouver gevlogen vanuit Brussel met een overstap in Frankfurt met Lufthansa. Voor €279 per persoon. Rechtstreeks geboekt bij Lufthansa ergens in november 2017.Franciscus schreef:
In zomer 2017 zijn wij naar Portland gevlogen. Heb toen de prijzen voor Portland en Seattle langdurig in de gaten gehouden. Deze prijs inclusief bagage is een prima prijs. Ik geloof niet dat je die nog goedkoper gaat zien bij Icelandair. En ook bij andere aanbieders betwijfel ik of je goedkoper uit kunt zijn voor vluchten met zulke gunstige overstaptijden. Het vliegen met Icelandair was ons verder prima bevallen.
2025 juli/aug. 3,5 weken Seattle - Zuidwest Canada
-
- Amerika-newbie
Hallo allemaal,
ik ga in het voorjaar voor het eerst op reis naar Amerika, alleen en ik heb er enorm veel zin in
Ik ben nu dus druk aan het kijken en zoeken voor vlieg tickets, ik vind de prijzen over het algemeen nog mee vallen, maar volgens mij gaat er iets niet helemaal goed als ik kijk want ik zoek een vlucht van Amsterdam naar New Jersey. Maar New Jersey heeft ook meerdere vliegvelden en iedere keer als ik in toets waar mijn eind bestemming moet zijn verteld de zoeker van verschillende vliegtuig maatschappijen dat ik naar New York gevlogen wordt? Kan iemand mij hierbij helpen en mij uit leggen wat ik niet goed doe? Of is een directe vlucht naar New Jersey dan niet mogelijk en moet ik dan van Amsterdam naar New York en van New York een binnenlandse vlucht naar New Jersey boeken? En is het ook handiger om die binnenlandse vlucht te boeken bij een Amerikaanse maatschappij? Alvast bedankt voor het lezen en mee denken
Groetjes
Nienke
ik ga in het voorjaar voor het eerst op reis naar Amerika, alleen en ik heb er enorm veel zin in

Groetjes
Nienke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19800 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne