Graag zou ik wat tips en adviezen ontvangen over onze route in t Noordwesten volgend jaar. ( sept)
We starten in Seattle en willen eindigen in San Francisco. Het was een beetje lastig om een route te plannen omdat het nogal kris kras door Washington & Oregon is. De reden hiervoor is dat ik graag een stuk op de 101 wil rijden omdat mijn zus deze heeft gefietst in 2015 ( van Vancouver naar de Mexicaanse grens ; 3200 km ; 7 weken) en ze helaas vorig jaar overleden is. Ze heeft daar een mooi weblog over bijgehouden en ik wil daarom graag enkele plaatsen bezoeken waar ze geweest is, of wellicht campings ze gestaan heeft. Maar aan de andere kant willen we ook het „binnenland“ zien.
We landden op donderdag in Seattle en halen op zaterdag de camper op. Eerste 2 nachten hotel in Seattle dus. Olympic Park is een must begrijpen we, evenals Mount Rainer. Wij vinden wandelen wel leuk, maar dan de korte versies.

We zijn van plan zo min mogelijk campings te boeken, behalve t eerste weekend ( Labor Day) en hotels in Seattle en SF natuurlijk.
Dit is de route zoals ik em nu heb :
Dag 1. AMS- Seattle
Dag 2. Seattle
Dag 3. Seattle ( camper ophalen) – Port Angeles
Dag 4. Port Angeles – Lake Quinault
Dag 5. Lake Quinault – Mt Rainer
Dag 6. Mt Rainer area
Dag 7. Mr Rainer – Columbia River George
Dag 8. CRG – Portland
Dag 9. Portland
Dag 10. Portland – Cannon Beach
Dag 11. Cannon Beach – Reedsport