Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Starbucks komt naar Nederland
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Starbucks komt naar Nederland
Komende zomer wordt de 1e Starbucks in Nederland geopend, op Schiphol om precies te zijn.
Zie het net bij het journaal op nederland 3.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
- Fuzzy
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Starbucks komt naar Nederland
STARBUCKS HERE I COME!!!mirdj schreef:Komende zomer wordt de 1e Starbucks in Nederland geopend, op Schiphol om precies te zijn.

-
- Amerika-expert
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik begrijp wat je bedoelt, eigenlijk net zoals met de Subway broodjes. Gelukkig zit er geen Subway in de buurt waar ik kom dus het blijft speciaal om het in Amerika te halen.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
-
- Amerikafan
Wat heerlijk! hopelijk komt dit filiaal voor de douane, ik woon en werk zo dicht bij Schiphol, kan ik af en toe een Caramel Machiato en shortcake halen voor thuis, mmmmmm!
Afgelopen weekend was ik in Istanbul en daar hebben ze meerdere filialen. Heb dus mijn dosis suiker wel weer gehad, hihi
.
Skanda
Afgelopen weekend was ik in Istanbul en daar hebben ze meerdere filialen. Heb dus mijn dosis suiker wel weer gehad, hihi

Skanda
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
De vestiging komt achter de douane. Dit staat op http://www.nu.nl:
Starbucks naar Nederland
Uitgegeven: 15 maart 2007 09:09
Laatst gewijzigd: 15 maart 2007 09:35
SCHIPHOL - De Amerikaanse koffieketen Starbucks komt naar Nederland. Nog voor de zomer moet achter de douane op de luchthaven Schiphol de eerste vestiging in ons land zijn geopend. Dat zei een woordvoerster van HMSHost donderdag. Dit bedrijf zal de Starbucks-locatie exploiteren.
Liefhebbers van Starbucks moeten wel een ticket hebben om te kunnen genieten van de koffie. Het café komt in lounge 1 op de luchthaven.
Dat ligt in het zogenoemde Schengen-gebied, waar vandaan vluchten naar Europese bestemmingen vertrekken.
Starbucks-manier
HMSHost is nu druk op zoek naar personeel dat op de "Starbucks-manier" moet leren werken, zei de woordvoerster. De locatie krijgt een bar met een aantal zitplaatsen.
Starbucks heeft in het havengebied van Amsterdam zijn en opslagplaats voor koffiebonen en een branderij. HMSHost exploiteert wereldwijd al zo'n driehonderd vestigingen van Starbucks. Het is onduidelijk of er meer locaties in Nederland komen.
Kijk 's aanmirdj schreef:Komende zomer wordt de 1e Starbucks in Nederland geopend, op Schiphol om precies te zijn.

Is er bekend of dit nog voor de douane is of achter de douane?
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zie het bericht hierboven, achter de douane.MichaelB schreef:Kijk 's aanLaat ik nou bij Schiphol om de hoek wonen.
Is er bekend of dit nog voor de douane is of achter de douane?
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
hmm niet leuk vind ik
Zo komt alles maar hier naartoe en is er straks niks meer dat "speciaal" bij Amerika of de vakantie hoort.
Starbucks hoort in de VS vind ik....wij hebben hier niet die "coffee take away" cultuur
hier vlakbij zit ook een Subway maar ik ben er expres nog nooit geweest
Moet ook zeggen dat ik het vreemd vind dat er een Subway in NL zit....in amerika zijn het nog de betere broodjes vind ik (vergeleken met de rest)maar hier in NL hebben we zelf al zulk lekker brood...wat moet je dan met die kleffe Subway hap?
Zo komt alles maar hier naartoe en is er straks niks meer dat "speciaal" bij Amerika of de vakantie hoort.
Starbucks hoort in de VS vind ik....wij hebben hier niet die "coffee take away" cultuur
hier vlakbij zit ook een Subway maar ik ben er expres nog nooit geweest
Moet ook zeggen dat ik het vreemd vind dat er een Subway in NL zit....in amerika zijn het nog de betere broodjes vind ik (vergeleken met de rest)maar hier in NL hebben we zelf al zulk lekker brood...wat moet je dan met die kleffe Subway hap?

Als je op trein stations kijkt dan halen heleboel mensen snel koffie voordat ze ermee naar de trein rennen!Iris_1982 schreef: Starbucks hoort in de VS vind ik....wij hebben hier niet die "coffee take away" cultuur
Ook die cultuur is hier al aan de gang, en ja dan zou het wel lekker zijn als er betere koffie te krijgen is! Maar van mij dat hoeft niet Starbucks te zijn. Gelukkig hebben we hier in amsterdam genoeg keuzes.
In de Elsevier (internet) :
" Nederland is klaar voor luxe koffie -
De lange rijen bij Bagels & Beans en CoffeeCompany bewijzen het: eindelijk is Nederland klaar voor echte koffie. Nieuwe ketens ontstaan in hoog tempo"
Hoe krijg je die quote met zo'n doosje erom heen??

Edit Mod (Roland): ik heb het al even aangepast voor je.
Het is heel eenvoudig, zoals Miriam hieronder ook al aangeeft.
Voorbeeld:
[/color]

Edit Mod (Roland): ik heb het al even aangepast voor je.

Het is heel eenvoudig, zoals Miriam hieronder ook al aangeeft.
Voorbeeld:
Code: Selecteer alles
[quote] of [quote="forumlid"] Te quoten tekst [/quote]
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Op de quote knop drukken aan de rechterkant van het bericht dat je wilt quoten.Babette schreef:Hoe krijg je die quote met zo'n doosje erom heen??![]()
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik vind het prachtig dat Starbucks eindelijk naar Nederland komt. En omdat het achter de douane op Schiphol komt, zullen we er toch niet zo vaak gebruik van kunnen maken. Maar als we naar Amerika gaan, kunnen we in Nederland alvast beginnen!
Er zit hier in Heerenveen ook een Subway. Als je daar naar binnenstapt is het net of je in Amerika bent qua geur, het ruikt er precies zo. Heel af en toe haal ik daar een broodje. Niet te vaak omdat het speciaal moet blijven...
Roland

Er zit hier in Heerenveen ook een Subway. Als je daar naar binnenstapt is het net of je in Amerika bent qua geur, het ruikt er precies zo. Heel af en toe haal ik daar een broodje. Niet te vaak omdat het speciaal moet blijven...

Roland
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Altijd zorgen dat het stuk dat je quote begint met [quote="gebruikersnaam"] en eindigt met [/quote] Met de eerste open je de quote en met de 2e sluit je de quote. Als je dus meerdere personen quote zal je zien dat er ook meerdere keren geopend gesloten wordt.
Ik heb nooit begrepen waarom Subway zo groot geworden is. Het lijkt vrij gemakkelijk te zijn om zo'n franchise-vestiging te openen, en Subway legt al heel lang de nadruk op gezondheidsaspecten, maar verder? Quiznos is echt de moeite waard, Subway is meer een broodjeswinkel waar je heen gaat als je haast hebt of niets anders kunt vinden.
Starbucks was al eens in Nederland, in Utrecht meen ik, en verdween al snel weer. Schiphol lijkt me een van de weinige plekken in Nederland waar Starbucks kans van slagen heeft. De koffie van Starbucks lijkt niet erg op de slappe koffie waaraan Nederlanders gewend zijn, en de prijs zou ook nog een probleem kunnen zijn. Alhoewel, men weet maar nooit. Tot in de jaren zeventig werd bronwater in flessen in Nederland beschouwd als iets voor decadente Fransen, en in 25 jaar tijd groeide het uit tot een echte volksdrank. Misschien lukt dat Starbucks ook.
--john
Starbucks was al eens in Nederland, in Utrecht meen ik, en verdween al snel weer. Schiphol lijkt me een van de weinige plekken in Nederland waar Starbucks kans van slagen heeft. De koffie van Starbucks lijkt niet erg op de slappe koffie waaraan Nederlanders gewend zijn, en de prijs zou ook nog een probleem kunnen zijn. Alhoewel, men weet maar nooit. Tot in de jaren zeventig werd bronwater in flessen in Nederland beschouwd als iets voor decadente Fransen, en in 25 jaar tijd groeide het uit tot een echte volksdrank. Misschien lukt dat Starbucks ook.
--john
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2524 Weergaves
-
Laatste bericht door Dutchess
-