Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Belgen in de States

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Geert81
Amerika-newbie

Belgen in de States

Bericht door Geert81 »

Hello, ik ben nieuw op dit forum. Ik zie dat er veel Nederlanders zijn die nogal pro-amerika zijn.

Ik, als Belg, ben dat ook. Zitten hier ook Belgen (die nu in de States zitten of er in de toekomst naartoe gaan, meerbepaald California)?
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Hoi,

Zie het introductie draadje http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... ntroductie .

Groeten

Monique
Nikka
Amerika-ontdekker

Belg en dromen van California

Bericht door Nikka »

Hallo Geert,

Hier zitten inderdaad heel veel nederlanders, maar ik ben belg, woon in limburg. Ik droom al van toen ik klein was om naar California te gaan.
Ik ga proberen om binnen 2 jaar naar daar te gaan voor een jaartje te studeren! :D

Groetjes
Nikka
zrx1100
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door zrx1100 »

Ha de Geert :)
Mechelen hier, net terug van California :boing:
New Hampshire USA
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door New Hampshire USA »

Hi Geert,

Welkom en de forum -- ik ben heel nu hier ook. Ik ben amerikan en woon in New Hampshire, 50km noord van Boston, MA. Hier in de USA, altijd wij hebben meer nederlands and belg mensen nodig :)

groet, Dick
website: http://www.redsox.com
Winnaar Ammy Award 2004: Beste Newbie (NL-USA Visa) :)
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Ik heb hier vaak genoeg belgen gezien, dus volgens mij zitten ze op dit forum volop, welkom!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
eaglelgae
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door eaglelgae »

Misschien past dit niet helemaal thuis hier, maar toen ik in Grand Teton NP,WY was deze zomer kwam ik een Belg tegen. Hij is een heel gave reis aan het maken. Op de fiets van Edmonton, Canada naar Buenos Aires. Hij houdt een heel uitgebreid en leuk internetdagboek bij op http://www.movingsouth.be Echt de moeite waard.
Dit past eigenlijk niet thuis hier, maar ik moest het wel even kwijt. In zijn dagboek gaat hij heel leuk in op de situaties waarin hij terecht komt en hoe hij dingen ervaart in Amerika.
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
renaat
Amerika-ontdekker

Bericht door renaat »

ikzelf van ook belg! uit ieper - westvlaanderen 8)

ga volgend jaar voor 2de maal naar de states, dit keer het noord oosten.
vorig jaar in californie, nevada, utah en arizona geweest
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

Hallo,
Ben ook een Vlaming.
Ben zowel een filmfreak als een liefhebber van Country-Rock.
Waar kan ik dus beter zijn dan in de USA ?
Ben in 97 naar Californie geweest (en Nevada en Arizona).
Was de eerste maal dat we naar de States gingen, en dus hadden we voor alle zekerheid een begeleide rondreis met een bus genomen : NIET DOEN ! BAD IDEA
De USA is zo fanatastisch en er zo veel te zien dat je veel beter een wagen huurt en zelf beslist wat je wil zien en doen. Je beleeft als het ware je eigen roadmovie.
We zijn daarna nog 2 maal naar Florida geweest en plannen om in 2005 naar NY te gaan.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer