Wat betreft er in de directe omgeving te doen is, weet ik niet zo snel. Wij zijn nu drie keer naar Cedar Point geweest (afgelopen jaar zelfs twee keer; juni en september. En de eerste keer was in 2006), maar eigenlijk altijd op doorreis om het park te bezoeken. Als je van achtbanen bent, zou je ook kunnen overwegen om op Cincinnati te vliegen, daar Kings Island mee te pakken en daarna via Cedar Point naar bv Cleveland of Detroit te rijden om vanuit daar naar NYC te vliegen. Zit je alleen wel met de drop-off fee van de auto.
Ik denk dat Cleveland het dichtstbij is om op te vliegen, maar zou zo niet precies weten wat er nog meer in die omgeving te doen is. Of als je iets verder zou willen rijden, zou je dus op Detroit kunnen vliegen om daar The Henry Ford Museum en Motown mee te pakken.
Of, als je iets meer tijd hebt, zou je ook op Chicago kunnen vliegen. Daar het Six Flags park doen, daarna via Cedar Point, Kennywood, Hersheypark en Six Flags Great Adventure naar NYC. Maarja, dan ook drop-off fee en dan maak je er al een behoorlijke roadtrip, wat volgens mij niet de bedoeling is als ik jouw bericht lees.
Wat me nu ook te binnen schiet: is het überhaupt wel de bedoeling om een auto te huren?
Martin & Marianne schreef:Wat is Cedar Point? Waar ligt dat? En waarom wil je daar naar toe?
Het park ligt in Sandusky, Ohio. Bij Cleveland in de buurt. Een park met maar liefst 17 achtbanen en niet de minste.... Dat zal ook de grootste reden zijn waarom topicstarter daar heen wil