Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overnachtingen in San Francisco.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Christophe69
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Overnachtingen in San Francisco.

Bericht door Christophe69 »

Graag wil ik 3 nachten boeken in SF, maar val bijna achterover van de prijzen. Het is voor augustus 2019. Leden hier met tips voor betaalbare overnachtingen, liefst met gratis parkeergelegenheid.
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: overnachtingen in San Francisco

Bericht door sanook »

Wij gaan in mei/juni ook naar SF en ik heb het Lombard Motor Inn geboekt, dit ligt redelijk centraal en gratis parkeren tegen redelijke tarieven. In Lombard street zitten nog meer van deze motor inn's zoals Cow Hollow en Chelsea.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Wat noem jij betaalbaar? Om welke data gaat het?
Christophe69
Amerika-newbie

Bericht door Christophe69 »

We komen aan op 5 augustus , met 2 personen . Had graag iets gevonden onder de 500 euro voor 3 nachten. Maar vrees dat het niet zal lukken. Misschien moet ik eens kijken voor een airbnb ?
sanook
Amerika-expert

Bericht door sanook »

502 euro ook in Lombard street: https://www.booking.com/searchresults.n ... otel-57756&
Ik weet verder niet of het wat is maar het is dus wel mogelijk rond de 500 euro. Onze periode was wel wat goedkoper, ongeveer 515 voor 4 nachten in Lombard Motor Inn.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Christophe69 schreef:Graag wil ik 3 nachten boeken in SF, maar val bijna achterover van de prijzen. Het is voor augustus 2019. Leden hier met tips voor betaalbare overnachtingen, liefst met gratis parkeergelegenheid.
Genoeg te vinden op hotels.com, als ik zoek tot 500 euro zie ik wel 30 verschillende hotels/motels.
stegeman
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door stegeman »

Wij slapen straks in september in san remo hotel. Met een gunstige ligging. Echter wel de douche en wc op de hal (gedeeld). Wij doen dit toch om veel geld te besparen zodat we bij de np in of dichtbij overnachten We betalen in san Remo hotel €300 voor 3 nachten. Ervaringen op internet zijn over het algemeen wel erg positief met name vanwege prijs en ligging verwacht ik.
We kunnen nu eenmaal niet overal de duurdere overnachtingen boeken.
Het ergste dat ons kan gebeuren is dat we na 1 nacht wegvluchten naar een ander hotel. Dan heeft ons dat €200 gekost. Maar we nemen de gok. Ps op YouTube staat een filmpje van dit hotel waardoor wij zoiets hadden van acceptabel. Deur open en je bent ook direct bij de badkamer en het toilet.
Voor parkeren geven ze korting, maar hier heb ik me niet in verdiept omdat we de auto later pas halen
Laatst gewijzigd door stegeman op 29 nov 2018, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
EllenVakantie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door EllenVakantie »

Wij sliepen in het hostel op Fisherman’s wharf in een 3p kamer. Was goedkoop met ontbijt en gratis parkeren en je kunt er evt zelf koken. Het is heel centraal, we hebben alles gelopen. Kids vonden het erg leuk, je kunt er poolen en de sfeer is heel goed.
MrJavier
Amerikafan

Bericht door MrJavier »

Ik heb reeds twee maal overnacht in het San Remo hotel en er was niks op aan te merken. Behalve dat toilet en douche gedeeld is. Kamers zijn aan de kleine kant maar is toch maar om in te slapen, overdag ben je weg. Het hotel heeft een gunstige ligging. Je krijgt korting op de ondergrondse bewaakte parking iets verderop in de straat. Ik zou wel het Italiaans restaurant (Oudste Italiaans restaurant van de VS naar eigen zeggen) naast het hotel afraden :mrgreen:

Wouter
Gast

Bericht door Gast »

Zoek eens via trivago.
Ragjee
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Ragjee »

Wij gaan volgende zomer ook en slapen van 1 tot 4 augustus in het Townhouse Motel.
Zomer 2025: Zuidwesten
Zomer 2023: Rondje SLC
Dec 2021: NYC + Washington DC
Zomer 2019: Zuidwesten
Mei 2017: NYC
maart 2016: NYC
wennepen
Amerika-ontdekker

Bericht door wennepen »

Wij slapen ook in het townhouse motel in augustus. Was een redelijk voordelige optie. 3 nachten voor 450 euro. Wel een jaar van te voren geboekt.
peterretep
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door peterretep »

Wij zaten in de Travellodge at the Presidio. Niet al te duur (maar dat is relatief). Parkeerplaats (vol = vol) op eigen terrein. Mooi en rustig gelegen naast het park Presidio. Stadsbussen om de hoek. Vriendelijk personeel en incl. bescheiden ontbijt. Kamers zijn niet al te groot maar ze hebben alles wat nodig is.
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Christophe69 schreef:Graag wil ik 3 nachten boeken in SF, maar val bijna achterover van de prijzen. Het is voor augustus 2019. Leden hier met tips voor betaalbare overnachtingen, liefst met gratis parkeergelegenheid.
Vergeleken met Nederland is parkeren in San Francisco zowat gratis. Als je je auto 24 uur parkeert onder Union Square parkeert. Betaal je max $36. En heel veel meer midden in het centrum kan je niet komen.

Ik slaap voor mijn werk altijd of bij het vliegveld of tussen het vliegveld en Santa Clara in dus dat gaat je niet helpen met mijn tips. Vrienden van opns komen met grote regelmaat in San Francisco. En hebben altijd hotels rondom Union Square. Zij zitten bijna altijd in het Touchstone Hotel. Maar dat zit waarschijnlijk in de vakantieperiode al vol zeiden ze. In drukke periodes kiezen zij er dan vaak voor om of om verder uit het centrum te gaan zitten. Of ze nemen in het centrum genoegen met een gedeelde badkamer. Dan kiezen ze vaak voor The Urban, Mosser of het Minna. Alledrie prima kamers. Vaak heel laag in prijs. Maar wel midden in het centrum. Alleen die gedeelde badkamer moet je dus ff op de koop toenemen...
Galapogos
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Galapogos »

Voor 491 euro zit je drie nachten in het HI San Francisco Downtown Hostel. Ja, dat is een hostel, maar je krijgt voor dat bedrag een tweepersoonskamer met eigen badkamer en dagelijks housekeeping. Het voelt dus aan als een hotel. Ik vond het hier erg prettig verblijven in 2016. Het is slechts één blok verwijderd van Union Square. Er is alleen geen parkeervoorziening.
Brigit
Amerikafan

Bericht door Brigit »

Wij zaten in A-C hotel van Marriott in de omgeving vh vliegveld, mooi luxe hotel met zwembad, geen geluidsoverlast, 140 euro/nacht en je zat met 20 minuten met de auto in de stad. Als je toch middenin het centrum wilt verblijven zou ik eerder voor airbnb gaan, je kunt ook zoeken op airbnb incl parking, dat is in mijn ogen toch wat meer “waar voor je geld” dan een hotel met gedeeld sanitair (maar dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf afwegen)
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door KW1984 »

Viel ook achterover van de prijzen in SF, sowieso van de prijzen in Californië nu. Simpele motelletjes die makkelijk $ 150 per nacht kosten.
Je hebt nog lang de tijd, dus blijf geduldig zoeken, bijvoorbeeld via Trivago. Inmiddels hebben wij Parc 55 by Hilton in downtown SF kunnen boeken. Totaal € 430 voor 3 nachten 3 personen, waaronder 4th of July (2-5 juli). Vond ik nog een enigzins acceptabele deal.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Hotels zo extreem ver vooraf boeken werkt niet. Er is nog geen enkel zicht op de prijsontwikkeling zo ver in de toekomst, dus de prijzen die de hotels publiceren zijn simpelweg hoog. Niemand boekt zo ver vooraf. Vanaf een maand of 4 tot 5 van te voren heb je een stuk meer kan op normale tarieven.

Voor het budget dat je noemt is een 4* hotel downtown realistisch. Misschien wel een non-refundable rate, maar dat hoeft niet. Geduld is een schone zaak. En kijk ook eens bij Amex travel, juist voor dit soort locaties hebben ze vaak prima deals. Maar ook daar geldt: niet bijna een jaar vooraf. Mocht je bij Amex iets interessants zien dat boven de 500 euro totaal uitkomt, en je hebt nog geen Amex kaart, neem dan eerst contact op met een andere kaarthouder voordat je er een aanvraagt. Dat kan je op die boeking al direct ruim 150 euro korting opleveren.
sanook
Amerika-expert

Re: Overnachtingen in San Francisco.

Bericht door sanook »

Ben ik het niet mee eens. 2 jaar geleden 7 maanden van te voren begonnen met plannen/boeken en er is eigenlijk niet 1 hotel goedkoper geworden naarmate de vertrekdatum dichterbij kwam. Tegenovergesteld juist, meeste werden alleen maar duurder.
Ben nu net begonnen met plannen/boeken van een trip in mei/juni 2019 dus kan hier nog niets over zeggen maar zal het zeker in de gaten houden de komende maanden. Merkte al wel dat er in Yosemite en SEKI al veel volgeboekt is, en dat wordt er niet beter op de komende maanden denk ik.
Gelukkig is een hotel boeken/wijzigen/annuleren erg makkelijk dus het kan sowieso geen kwaad om ver van te voren al iets te boeken. Kom je alsnog iets beters tegen dan annuleer je gewoon.
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Overnachtingen in San Francisco.

Bericht door KW1984 »

Inderdaad. Ik boek meestal ook redelijk vroeg, en kies dan meestal annuleerbare hotels. Ik zie het zelden veel goedkoper worden, dus kan dan vaak bij mijn oorspronkelijke boeking blijven (soms boek ik kort voor vertrek dan wel de kamer om naar een niet-annuleerbaar tarief, omdat dit toch wat scheelt). Ook kijk ik als ik vroeg boek ter vergelijking altijd even wat de tarieven over ca. 2/3/4 maanden zijn, zo weet ik of ik een 'normaal' tarief betaal (zo ook met mijn SF boeking voor juni a.s., die overigens annuleerbaar is).
Kortom, blijf goed zoeken. Als het vroeg is en je vindt iets acceptabels maar je denkt dat het later goedkoper kan (of je plannen wijzigen nog), boek dan iets annuleerbaars. Wat genoeg mensen doen...
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer