Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
De zoveelste K1!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: De zoveelste K1!
Hallo,
In mijn papieren stond dat die info wel word geaccepteerd. Ze hebben er bij mij inderdaad niet naar gekeken, maar het voelde wel fijn om het bij je te hebben.
Wat betreft de appostille op mijn geboortecertificaat. Ik heb deze in Nl wel nog erop laten zetten en voor mij maar goed ook. Ik ben gisteren een staat ID gaan aanvragen en toen had ik mijn geboortecertificaat met appostille nodig.
Waarschijnlijk verschilt dit van staat tot staat. Gewoon ter info.
In mijn papieren stond dat die info wel word geaccepteerd. Ze hebben er bij mij inderdaad niet naar gekeken, maar het voelde wel fijn om het bij je te hebben.
Wat betreft de appostille op mijn geboortecertificaat. Ik heb deze in Nl wel nog erop laten zetten en voor mij maar goed ook. Ik ben gisteren een staat ID gaan aanvragen en toen had ik mijn geboortecertificaat met appostille nodig.
Waarschijnlijk verschilt dit van staat tot staat. Gewoon ter info.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ik heb echt nog niet gehoord dat het in de prullenbak wordt gegooid dus als reageerder een reliable resource kan posten die dit bevestigt dan kan het wellicht mee wegen in je besluit wat wel en niet bij te voegen maar neem nooit zomaar advies aan van iemand die iets heel radicaals zegt mbt hoe USCIS werkt zonder reliable source.
Je hebt in NL geen appostille nodig tenzij het op scheidingspapieren aankomt. De holographic stempel op je VOG en stempel die de gemeente zet op je geboortecertificaat voldoen.
Uiteindelijk gaat het om waar jij je prettigst bij voelt. Of dat nou 2 foto's aanleveren is of 20, of er nou naar gekeken wordt of niet. Of dat nou 1 of 10 paginas Skype gesprekken zijn. Of je nou een appostille doet of niet. Als jij er s'nachts beter van slaapt, is dat iets wat je moet doen. Zo veel mogelijk bewijs van contact aanleveren is echt een aanrader.
Je hebt in NL geen appostille nodig tenzij het op scheidingspapieren aankomt. De holographic stempel op je VOG en stempel die de gemeente zet op je geboortecertificaat voldoen.
Uiteindelijk gaat het om waar jij je prettigst bij voelt. Of dat nou 2 foto's aanleveren is of 20, of er nou naar gekeken wordt of niet. Of dat nou 1 of 10 paginas Skype gesprekken zijn. Of je nou een appostille doet of niet. Als jij er s'nachts beter van slaapt, is dat iets wat je moet doen. Zo veel mogelijk bewijs van contact aanleveren is echt een aanrader.
Laatst gewijzigd door sundaysue op 05 dec 2018, 02:31, 1 keer totaal gewijzigd.
K-1 traject afgelopen in 2016.
Lawful Permanent Resident sinds 07/07/2019
Removing of Conditions on Greencard: 04/18/19
Burgerschap N-400: Aangevraagd op 09/02/2020
Officieel Amerikaanse Burger: 01/29/2021
Over & done!
Over & done!
-
- Amerikakenner
Staat tot staat bestaat overigens niet. Regels kunnen verschillen per het Consulaat's land maar nog altijd deal je met de US overheid, niet de staat.Sunny2007 schreef:Waarschijnlijk verschilt dit van staat tot staat. Gewoon ter info.
Over & done!
Over & done!
Sunny had het over het aanvragen van een ID in de staat waar ze nu woont. Die eisen kunnen inderdaad verschillen van staat tot staat.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Hallo,
Ja ik had het over een Minnesota Id aanvragen en daar had ik mijn geboortecertificaat met apostille voor nodig.
Ja ik had het over een Minnesota Id aanvragen en daar had ik mijn geboortecertificaat met apostille voor nodig.
-
- Amerikakenner
Excuses! Te snel gelezen denk ik
Ik dacht dat ze had het over de regels ivm wat aan te leveren bij het consulaat.

Over & done!
Over & done!