Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)
Collega's,
Ik ben net aan het kijken voor de auto te huren voor onze roadtrip van Las Vegas naar Seattle van 27/8/19 tot 12/9/19.
Ik zie echter door de bomen het bos niet meer bij de prijs van een full size SUV. Een verschil van 1000€ voor deze huurperiode is blijkbaar niet abnormaal.
Ik heb nu het voorstel van rentalcars.com voor 1037,24 €, priceline.com: 902.19€ en Alamo via american-vacation 1163.68€.
Bij rentalcars zou het ook bij Alamo zijn, bij priceline.com via Thrifty.
Welke van deze boekingsopties zijn betrouwbaar en bij welke zitten voldoende verzekeringen?
Alle prijzen zijn zonder opties, enkel bij Alamo via american-vacation kan ik de roadassistance bij nemen.
Alvast bedankt,
Kevin
Ik ben net aan het kijken voor de auto te huren voor onze roadtrip van Las Vegas naar Seattle van 27/8/19 tot 12/9/19.
Ik zie echter door de bomen het bos niet meer bij de prijs van een full size SUV. Een verschil van 1000€ voor deze huurperiode is blijkbaar niet abnormaal.
Ik heb nu het voorstel van rentalcars.com voor 1037,24 €, priceline.com: 902.19€ en Alamo via american-vacation 1163.68€.
Welke van deze boekingsopties zijn betrouwbaar en bij welke zitten voldoende verzekeringen?
Alle prijzen zijn zonder opties, enkel bij Alamo via american-vacation kan ik de roadassistance bij nemen.
Alvast bedankt,
Kevin
Momenteel kan je bij Drive-usa.de een SLi van 10 miljoen nemen in plaats van 1 miljoen. De extra prijs is ongeveer €28 (voor mijn reisperiode).
Ik twijfel erover, slimme deal of niet?
Ik twijfel erover, slimme deal of niet?
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
De kans dat je dit in de praktijk nodig hebt is nihil klein. Het bedrag is alleen voor schade/letsel wat JIJ eventueel veroorzaakt.
Als iemand bij jou schade/letsel veroorzaakt ben je afhankelijk van de verzekering van de tegenpartij.
Ik zou het er niet bijboeken, maar als het jou een fijn gevoel geeft moet je het doen want 28 euro is niet zo'n groot bedrag natuurlijk.
Als iemand bij jou schade/letsel veroorzaakt ben je afhankelijk van de verzekering van de tegenpartij.
Ik zou het er niet bijboeken, maar als het jou een fijn gevoel geeft moet je het doen want 28 euro is niet zo'n groot bedrag natuurlijk.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Tja, en toch met die absurde schadevergoedingen in de US, ik zou het doen denk ik. Liever mee verlegen dan om verlegen.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Ik zou altijd gaan voor Alamo. Maar dat heeft te maken met Skip the counter. Naar binnen lopen. Auto uitzoeken wegrijden. Ipv in de rij staan, tegen je aan gezeverd worden over extra's en zogenaamde upgrades en dan een auto aangewezen krijgen.cornekev schreef: Ik heb nu het voorstel van rentalcars.com voor 1037,24 €, priceline.com: 902.19€ en Alamo via american-vacation 1163.68€.
Wat is dit voor kortingsnummer en kan iedereen dit zomaar gebruiken?Pleank schreef:Yes, net de autohuur geboekt! Goeie deal gevonden via AVIS.be met de AWD H811101 code.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerikafan
Kevin,cornekev schreef:Collega's,
Alvast bedankt,
Kevin
Voor de meesten van ons is het geen werk maar hobby, naslagwerk of een verslaving dit forum

Moet het perse een fullsize suv zijn? Hoe groot is je reisgezelschap?
Via brokers huren en voorruit betalen is een optie, echter rechtstreeks bij verhuur bedrijf en pay later is veiliger.
Avis en hertz soms goede deals maar aangewezen auto

Alamo en National kun je zelf auto kiezen of om voorkeur model vragen.
National heeft de emerald Ilse, je huurt een midsize en kiest iets uit de rij of vraag erom.
Lees het draadje over de emerald club eens door.
Als ik je data etc. In National app invoer kom ik op 1123 dollar. Heb zelf geen ervaring met las Vegas ophalen, maar begreep van anderen dat keus in suv’s beperkt is.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de info,Moet het perse een fullsize suv zijn? Hoe groot is je reisgezelschap?
Via brokers huren en voorruit betalen is een optie, echter rechtstreeks bij verhuur bedrijf en pay later is veiliger.
Avis en hertz soms goede deals maar aangewezen auto![]()
Alamo en National kun je zelf auto kiezen of om voorkeur model vragen.
National heeft de emerald Ilse, je huurt een midsize en kiest iets uit de rij of vraag erom.
Lees het draadje over de emerald club eens door.
Als ik je data etc. In National app invoer kom ik op 1123 dollar. Heb zelf geen ervaring met las Vegas ophalen, maar begreep van anderen dat keus in suv’s beperkt is.
Het is inderdaad leuk lezen op dit forum, snel reacties en veel mensen met nog meer ervaring.
De keuze voor de full size is vooral voor het comfort. We zijn maar met 2 maar we doen veel km's op sommige dagen.
Bij Avis krijg ik korting via het werk op de standard SUV, spijtig genoeg niet op de full size.
Ik zal zeker het draadje van de emerald isle eens bekijken, National was nog niet bij me opgekomen.
Bij Budget stond dat alles verhuurd was voor onze periode (SUV's dan). Zou wel een drukkere periode kunnen zijn in Las Vegas i.v.m. Labor day.
Waarschijnlijk verklaart dat ook wel de prijzen. (bij sixt draaide het rond de 2600€ voor zo ver ik kon zien).
Laatst gewijzigd door cornekev op 14 dec 2018, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikafan
Een standard suv, oa Grand Cherokee, Santa Fee, Sorrento, ford explorer, etc.
Zijn behoorlijk comfortabel, qua brandstof verbruik net ff gunstiger dan de V8 full size.
Qua afmetingen net ff gunstiger.
Verdiep je in de mogelijkheden van de aisle, huur een midsize, rij weg met een leuke suv.
Staat er niets, ff netjes vragen. Niets mogelijk zorg dat je een backup boeking hebt voor een Suv.
Bv bij hertz of Alamo
Zijn behoorlijk comfortabel, qua brandstof verbruik net ff gunstiger dan de V8 full size.
Verdiep je in de mogelijkheden van de aisle, huur een midsize, rij weg met een leuke suv.
Staat er niets, ff netjes vragen. Niets mogelijk zorg dat je een backup boeking hebt voor een Suv.
Bv bij hertz of Alamo
-
- Amerika-ontdekker
Tnx, ik ga ook eens bij de standaard kijken.Een standard suv, oa Grand Cherokee, Santa Fee, Sorrento, ford explorer, etc.
Ik heb me net even verdiept in de aisle, maar als ik de aisle selecteer bij National kom ik op 1547€ voor de huurperiode dus een 400€ duurder als de full size bij Alamo. Raar dat jij 400€ goedkoper uit komt met de zelfde parameters.
Laatst gewijzigd door cornekev op 14 dec 2018, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
@cornekev, het is niet toegestaan een volledig voorgaand bericht te quoten.
Je kan nog meer brokers bekijken.AutoEurope, DriveUSA, EasyTr=erra, RentalCars.com enzovoorts. Als het je een zelfs maar honderd euro oplevert is het de moeite waard. En als je gratis mag annuleren kan je nu bij een goede prijs boeken en later dit annuleren als je een betere prijs tegenkomt.
Je kan nog meer brokers bekijken.AutoEurope, DriveUSA, EasyTr=erra, RentalCars.com enzovoorts. Als het je een zelfs maar honderd euro oplevert is het de moeite waard. En als je gratis mag annuleren kan je nu bij een goede prijs boeken en later dit annuleren als je een betere prijs tegenkomt.
-
- Amerika-ontdekker
Aangepast
Over de brokers: wat is het verschil tussen deze brokers en priceline.com bijvoorbeeld?
Ik lees goede en slechte commentaren maar dat lees je over elke broker (op amerikaanse fora toch)

Over de brokers: wat is het verschil tussen deze brokers en priceline.com bijvoorbeeld?
Ik lees goede en slechte commentaren maar dat lees je over elke broker (op amerikaanse fora toch)
@cornekev, het verschil? Een andere eigenaar en de prijs. Welke broker het goedkoopst is verschilt per keer. Vaak was AutoEurope dat voor mij, voor de komende trip biedt DriveUsa voor mij de beste tarieven. In het verleden heeft ook webjet.com.au weleens de beste prijs opgeleverd.
-
- Amerika-ontdekker
Ik had een paar weken geleden ergens iets gelezen over het feit dat de verzekeringen bij andere maatschappijen ondergebracht zouden zijn en dat dit wel voor problemen kon zorgen. Geen idee of dit bij andere brokers ook het geval is.
Waar heb je dit gelezen en waarom zou dit een probleem zijn? Dit is bij alle brokers het geval, het zijn brokers, geen verzekeraars.
-
- Amerikafan
[/quote]
Tnx, ik ga ook eens bij de standaard kijken.
Ik heb me net even verdiept in de aisle, maar als ik de aisle selecteer bij National kom ik op 1547€ voor de huurperiode dus een 400€ duurder als de full size bij Alamo. Raar dat jij 400€ goedkoper uit komt met de zelfde parameters.[/quote]
Gebruik altijd de app, ben executive member mbv de MasterCard elite, kan ook via de amex gold card.
Ms dat daar het verschil inzit, of de gekozen opties zoals roadside assistentie.
Tnx, ik ga ook eens bij de standaard kijken.
Ik heb me net even verdiept in de aisle, maar als ik de aisle selecteer bij National kom ik op 1547€ voor de huurperiode dus een 400€ duurder als de full size bij Alamo. Raar dat jij 400€ goedkoper uit komt met de zelfde parameters.[/quote]
Gebruik altijd de app, ben executive member mbv de MasterCard elite, kan ook via de amex gold card.
Ms dat daar het verschil inzit, of de gekozen opties zoals roadside assistentie.
-
- Amerikafan
Voor midsize 566 dollar, standard SUV 802 dollar en de fullsize 1190 dollar nu.
Prijzen schommelen continue, deze morgen onze auto voor februari opnieuw geboekt.
was 25 dollar goedkoper dan gisteren
. Kijk regelmatig even via de app of prijs gewijzigd is.
Prijzen schommelen continue, deze morgen onze auto voor februari opnieuw geboekt.
was 25 dollar goedkoper dan gisteren

Geen idee wat het voor code is. Ik kwam m hier op het forum tegen en las dat iedereen 'm kon gebruiken dus gedaan.Wat is dit voor kortingsnummer en kan iedereen dit zomaar gebruiken?

- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
H811101 is de zgn Simon Shopping code en die kan inderdaad door iedereen gebruikt worden. Zitten verder geen voorwaarden aan vast.SuzieQ schreef:Wat is dit voor kortingsnummer en kan iedereen dit zomaar gebruiken?Pleank schreef:Yes, net de autohuur geboekt! Goeie deal gevonden via AVIS.be met de AWD H811101 code.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20057 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties