Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Eindelijk een kamer in de Grand Canyon :D
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Eindelijk een kamer in de Grand Canyon :D
Ik houd al vanaf januari xanterra in de gaten om te kijken of er kamers vrij komen op de South Rim. We hadden al het best western geboekt voor het geval het niet lukt om in de buurt van de rim een kamer te krijgen. Vandaag keek ik weer op xanterra en zag tot mijn verbazing dat er zowel in de Yavapai lodge als de Bright Angel lodge kamers/cabins vrij zijn voor de nacht (19/20 mei) dat wij er slapen. Net gelijkt geboekt en het Best Western gecancelled, dus ook ons laatste hotel is nu waar we het hebben willen 

Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Echt wel, en we willen zowel de zonsonder- als opgang zien en dat kan nu veel beter als vanuit het hotel buiten het park.jerbia schreef:Hartstikke goed van je! Er gaat toch niets boven een overnachting in de GC zelf.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
-
- Amerika-expert
Tof, logeren aan de Canyon. Dit is het zoveelste bewijs dat, indien je nog geen logies hebt aan de Grand Canyon, je toch moet blijven checken. Er komen geregeld kamers vrij, o.m. van reisagentschappen die hun niet verhuurde kamers terug ter beschikking stellen. Het lukte ons tweemaal om, al tijdens de reis, aan kamers te raken.
jacques
jacques
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik was eigenlijk wel verbaasd dat we nu al een kamer konden boeken, had verwacht dat we tot vlak voor onze vakantie en misschien zelfs wel tijdens onze vakantie nog op zoek zouden zijn.
Een ander bijkomend voordeel is dat de kamer aan de rim $40 goedkoper is als de kamer die we geboekt hadden bij het Best Western buiten het park.
Een ander bijkomend voordeel is dat de kamer aan de rim $40 goedkoper is als de kamer die we geboekt hadden bij het Best Western buiten het park.
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
We hebben Yavapai Lodge geboekt.
-
- Amerika-expert
toffe meevaller, kun je maximaal genieten van de grand canyon.
de yavapai lodge : het is al een tijdje geleden maar ( zoals vaak in nationale parken) zou ik het omschrijven als een nette, niet al te grote kamer zonder (veel) luxe. Ik denk dat de Yavapai geen tv had , kan inmiddels veranderd zijn...
De lodge ligt wel niet ,,echt" aan de canyon, per auto enkele minuten van de rim.
jacques
de yavapai lodge : het is al een tijdje geleden maar ( zoals vaak in nationale parken) zou ik het omschrijven als een nette, niet al te grote kamer zonder (veel) luxe. Ik denk dat de Yavapai geen tv had , kan inmiddels veranderd zijn...
De lodge ligt wel niet ,,echt" aan de canyon, per auto enkele minuten van de rim.
jacques
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kijk zo zie je maar, de aanhouder wint.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Dit lijkt me ook wel een leuke overnachting voor onze vakantie dit jaar... Mijn vraag is alleen, zit er nog verschil tussen een west en east kamer? Dat scheelt 30 dollar per nacht...
Onze USA reis 2014: http://www.vpontour.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Dat is volgens mij het uitzicht !Vince22 schreef:Dit lijkt me ook wel een leuke overnachting voor onze vakantie dit jaar... Mijn vraag is alleen, zit er nog verschil tussen een west en east kamer? Dat scheelt 30 dollar per nacht...
Voor die $30 extra hoef je niet om het gebouw heen te lopen om de afgrond te zien

1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
-
- Amerika-expert
http://www.grandcanyonlodges.com/yavapai-lodge-413.html
wat foto's van de kamers, MET tv ( op zichzelf onbelangrijk aan de canyon maar met kinderen misschien nuttig .....)
jacques
wat foto's van de kamers, MET tv ( op zichzelf onbelangrijk aan de canyon maar met kinderen misschien nuttig .....)
jacques
- BaconPopper
- Amerikafan
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hadden inderdaad ook een ander hotel buiten de GC geboekt, maar toch blijven checken of er iets vrij kwam. Zodra dat het geval was gelijk geboekt en het andere hotel gecancelled. Kijk wel even of je kosteloos kan cancellen 

- BaconPopper
- Amerikafan
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht