Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

USA Travel Guide – Discover America 2007 (gratis)

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

USA Travel Guide – Discover America 2007 (gratis)

Bericht door markro »

Via de website van SeeAmerica kan men de gratis “USA Travel Guide – Discover America 2007” bestellen.
Eind vorige week had ik hem besteld en inmiddels heb ik hem ontvangen.
De brochure bestaat uit 120 pagina’s binnenwerk in 4 pagina’s omslag en heeft een formaat van 21 x 27,5 cm.
Van het binnenwerk zijn 7 pagina’s in de NL-taal, de rest in het Engels.
De Verenigde Staten worden in een aantal regio’s globaal besproken en er staan aardig wat afbeeldingen in. Er staan ook veel advertenties is, maar ook die zijn leuk om te bekijken.
Voor de doorgewinterde Amerikareiziger en AllesAmerikawebsite en –forumbezoeker zal er niet veel nieuws in staan, maar je kan er toch wel, lekker opgeknoedeld op de bank met een biertje of wijntje erbij, een uurtje mee wegdromen. :lol:
Men vraagt alleen een vergoeding voor de verzendkosten en die bedragen voor mij in Nederland EUR 2,50.
SeeAmerika zetelt in Diemen, Nederland.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Bedankt voor de tip; ik heb er ook eentje besteld :)
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: USA Travel Guide – Discover America 2007 (gratis)

Bericht door Jasmino »

markro schreef:SeeAmerika zetelt in Diemen, Nederland.
Inderdaad, ze houden kantoor in het gebouw InHolland, de hogeschool in Diemen. Ik werk er ongeveer om de hoek, dus ik ga binnekort eens binnenwippen om een boekje te halen. Misschien hebben ze nog andere leuke reisgidsen!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Jasmino schreef:Ik werk er ongeveer om de hoek, dus ik ga binnekort eens binnenwippen om een boekje te halen. !
Misschien kun je er ook twee meekrijgen????

Als het lukt, kom ik hem wel bij je weghalen..... :wink:

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

hekkie schreef:
Jasmino schreef:Ik werk er ongeveer om de hoek, dus ik ga binnekort eens binnenwippen om een boekje te halen. !
Misschien kun je er ook twee meekrijgen????

Als het lukt, kom ik hem wel bij je weghalen..... :wink:

Gr. Marjan
Dat zal ik doen, als het alleen maar om jullie weer te zien :lol:
Ik zal het proberen!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
avgoethem
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door avgoethem »

Bedankt voor tip. Ik heb de gids zojuist besteld
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Ik had hem al :D
(van de vakantiebeurs meegenomen!)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Ik heb de gids zojuist uit mijn brievenbus gehaald. Hij ziet er inderdaad erg mooi uit! :)
judith
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door judith »

Heb hem vandaag ook gekregen :P
2007 Californië ~Nevada~Utah~Arizona
2022 New York
2023 Florida
Liz
Amerika-expert

Bericht door Liz »

Ik heb de gids ook besteld en kreeg hem van de week.
Ik was aangenaam verrast door de prachtige foto van "The Wave" die op de cover stond.
Het is een leuke en interessante gids en de foto's roepen veel herinneringen op.

Goeie tip Marco, bedankt !
16x USA / 30 staten
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ik had hun op 7/3 gevraagd of ik als Belg de gids ook kon krijgen. Heb geen antwoord gekregen, en ook (nog) geen gids. :-(
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

kastelke schreef:Ik had hun op 7/3 gevraagd of ik als Belg de gids ook kon krijgen. Heb geen antwoord gekregen, en ook (nog) geen gids. :-(
Hoi Elke,

Ik moet nog steeds langsgaan, ben er nog niet aan toegekomen, maar ik zal proberen er voor jou ook een mee te nemen, dan stuur ik hem je wel toe!

Nog even geduld, ben momenteel erg druk met werk en verhuisstress.....
Winston Churchill

SpaceAce
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

kastelke schreef:Ik had hun op 7/3 gevraagd of ik als Belg de gids ook kon krijgen. Heb geen antwoord gekregen, en ook (nog) geen gids. :-(
En mocht het Jasmino niet lukken om er eentje extra te bemachtigen, ik heb er hier ook nog eentje extra liggen :)
(had ik extra van de vakantiebeurs voor Marjol meegenomen... maarja, het daten tussen ons wil nog nie zo lukken) :lol:
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

SpaceAce schreef:
En mocht het Jasmino niet lukken om er eentje extra te bemachtigen, ik heb er hier ook nog eentje extra liggen :)
(had ik extra van de vakantiebeurs voor Marjol meegenomen... maarja, het daten tussen ons wil nog nie zo lukken) :lol:
Oh, das lief, maar dat wist ik helemaal niet (of wel... :oops: ) In dat geval was ik het in ieder geval vergeten, anders had ik er natuurlijk geen besteld :P

En het daten gaat nog wel lukken hoor, het duurt nog 51 dagen voordat we op vakantie gaan! ;)
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Jacqueline en SpaceAce, bedankt voor jullie aanbod! Ik ga hier dus nog even afwachten, misschien verloopt de post naar België niet zo snel. Als ik na de paasvakantie nog niks ontvangen heb, dan geef ik een seintje!
(spijtig dat jullie niet in Zeeland wonen, anders zou ik het op komen pikken tijdens ons vakantietje daar).
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Stefandb
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Stefandb »

ik heb de gids 2 weken geleden besteld, en heb hem net in de bus ontvangen.

jaja, ze versturen zelfs tot in BELGIË :D

leuke brochure + gratis!!! (ik klink wel een nederlander hahaha) :wink: :wink:

bedankt voor de tip!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Stefandb schreef:leuke brochure + gratis!!! (ik klink wel een nederlander hahaha) :wink: :wink:
Ik heb de brochure vandaag ook gekregen, maar helemaal niet gratis! Stefan, jij hebt waarschijnlijk dat begeleidende briefje niet gelezen? Daarin verzoeken ze je om 5.5 euro te storten voor de verzendingskosten.
Elke
Stefandb
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Stefandb »

oei, had nog niet gezien dat er een brief bij zat :)

Wel een mooie brochure maar nu 5,50 euro...

anyway, het zij zo. Je moet iets over hebben voor je hobby 8)
SpaceAce
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

kastelke schreef:Jacqueline en SpaceAce, bedankt voor jullie aanbod! Ik ga hier dus nog even afwachten, misschien verloopt de post naar België niet zo snel.
Nou.. bij deze heb ik dus een extra exemplaar over :)
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

SpaceAce schreef:Nou.. bij deze heb ik dus een extra exemplaar over :)
Daar kan je ofwel iemand anders nog gelukkig mee maken, of er mooie foto's uit knippen voor een plakboek... Ik put zelf nogal eens uit zo'n folders om in reisverslagen te kleven, tussen mijn eigen foto's in natuurlijk.
Elke
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer