Zou je me kunnen uitleggen wat vrijtoegankelijke CDP's zijn? Eerste keer autohuur namelijk en ik heb echt geen idee... Verschillende sites van Hertz al uitgeprobeerd en inderdaad veel verschil!Ja dat is zo , maar.....
Zelf vul ik de CDP liever handmatig in.
Test ze onderling uit om te zien wat van de vrij toegankelijke CDP ś op mijn verhuur moment / locatie en autotype ( midsize voor Gold Members ) de beste is.
Een hele belangrijke reden is ook dat ik voor mijn huur niet per se bij Hert . Nl wil uitkomen.
En daar leidt die die wel naar toe.
Anders dan bij bijvb National zijn de prijsverschillen tussen de verschillende franchisesers per land giganties .
De ene keer . ES , Maaar vooral de prijsverschillen tussen .FR en Co.UK moet je testen.
Dan praat je over vele malen meer dan een paar tientjes
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Een CDP is een tarief/kortingcode. Hiermee kun je dus korting krijgen. Vrijtoegankelijke CDP's zijn codes die voor iedereen bruikbaar zijn.
Er zijn echter ook CDP's die niet voor iedereen bruikbaar zijn (bv voor personeel van bepaalde bedrijven) en als je die tóch gebruikt loop je het risico dat je onverzekerd bent als je schade of letsel veroorzaakt. Wees daar dus heel voorzichtig mee.
De verhuurmaatschappij doet niet moeilijk als jij een CDP gebruikt die niet voor jou bedoeld is dus je zult de auto wel meekrijgen, maar als je schade of letsel veroorzaakt komt de verzekeringsmaatschappij er bij kijken en die zal alles uitpluizen voordat ze tot uitbetaling overgaan. Laat je dus niet gek maken voor een paar tientjes korting maar denk na over de risico's die je loopt door een CDP te gebruiken waar je geen recht op hebt. Dus ook nooit een CDP gebruiken als je niet weet waar die van is !
CDP is overigens een term die Hertz gebruikt. Andere maatschappijen hebben hier andere namen voor bv bij AVIS heet het AWD-nummer. Bij andere maatschappijen heet het weer anders maar het idee erachter is overal hetzelfde: gebruik geen codes waar je geen recht op hebt.
Er zijn echter ook CDP's die niet voor iedereen bruikbaar zijn (bv voor personeel van bepaalde bedrijven) en als je die tóch gebruikt loop je het risico dat je onverzekerd bent als je schade of letsel veroorzaakt. Wees daar dus heel voorzichtig mee.
De verhuurmaatschappij doet niet moeilijk als jij een CDP gebruikt die niet voor jou bedoeld is dus je zult de auto wel meekrijgen, maar als je schade of letsel veroorzaakt komt de verzekeringsmaatschappij er bij kijken en die zal alles uitpluizen voordat ze tot uitbetaling overgaan. Laat je dus niet gek maken voor een paar tientjes korting maar denk na over de risico's die je loopt door een CDP te gebruiken waar je geen recht op hebt. Dus ook nooit een CDP gebruiken als je niet weet waar die van is !
CDP is overigens een term die Hertz gebruikt. Andere maatschappijen hebben hier andere namen voor bv bij AVIS heet het AWD-nummer. Bij andere maatschappijen heet het weer anders maar het idee erachter is overal hetzelfde: gebruik geen codes waar je geen recht op hebt.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Log je dan wel in als Goldmember?? Want als ik dat doe krijg ik echt 4 keer tot op de cent nauwkeurig hetzelfde bedrag...
Hoi, waar kan ik beter een auto huren in Las Vegas of Los Angeles? Weet dat 2e rijder in California gratis is, maar hoe zit dat in Nevada? Ticket prijs scheelt niet heel veel <100, vandaar de vraag...
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
'Spouse' is in Nevada ook gratis.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
- bedeve
- Amerika-expert
Zoek eens een tarief zonder van te voren als Gold Member in te loggen.Almere vak V schreef:Log je dan wel in als Goldmember?? Want als ik dat doe krijg ik echt 4 keer tot op de cent nauwkeurig hetzelfde bedrag...
Kijk eens naar de verschillen
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Almere vak V
- Amerika-expert
Kan je daarna dan nog wel je auto ophalen als Gold Member? Heb een hekel aan in de rij staan...bedeve schreef:Zoek eens een tarief zonder van te voren als Gold Member in te loggen.Almere vak V schreef:Log je dan wel in als Goldmember?? Want als ik dat doe krijg ik echt 4 keer tot op de cent nauwkeurig hetzelfde bedrag...
Kijk eens naar de verschillen
boeking tot op de overzichtspagina doorvoeren, dan inloggen in een 2de tabblad en die met de boeking refreshen, als het goed is zie je de prijs dan niet veranderen en kan je ineens wel verder als gold member.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Als ik via brokers als Expedia een huurauto zoek krijg ik 'free cancellation' aangeboden. Heb ik wel vertrouwen in. Maar als ik rechtstreeks bij een verhuurbedrijf zoek (vaak een stuk goedkoper) zie ik daar onduidelijk en ingewikkelde reserveringsvoorwaarden die het ergste doen vrezen (inclusief intl. rijbewijs overigens!). En dat gecombineerd met vooruit betalen voel ik mij onzeker worden, daar zowel reis als datums niet 100% zeker is...
Een ' pro' die ervaring met mij wil delen ?
(NB zoek eco/midsize 3-30 juni Columbus OH)
Ben.
Ben.
- bedeve
- Amerika-expert
Als dat niet het geval zou zijn had ik de vraag niet gesteld !Almere vak V schreef: Kan je daarna dan nog wel je auto ophalen als Gold Member? Heb een hekel aan in de rij staan...
Je zoekt als gast je auto tegen het beste tarief.
Dar zal heel vaak bij co.uk en .fr zijn
Je opent een tweede Hertz pagina waar je inlogt in je account.
Vervolgens ververs je de pagina waar je autohuur in staat.
Et Voila; daarin staat nu ook je account.
DE gastenprijs is lager dan de member prijs
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Bij National, Alamo en/of Hertz reserveren en betaal later kiezen. Prijzen blijven volgen/vergelijken.benme schreef:Als ik via brokers als Expedia een huurauto zoek krijg ik 'free cancellation' aangeboden. Heb ik wel vertrouwen in. Maar als ik rechtstreeks bij een verhuurbedrijf zoek (vaak een stuk goedkoper) zie ik daar onduidelijk en ingewikkelde reserveringsvoorwaarden die het ergste doen vrezen (inclusief intl. rijbewijs overigens!). En dat gecombineerd met vooruit betalen voel ik mij onzeker worden, daar zowel reis als datums niet 100% zeker is...
Ben.
Goedkoper dan annuleren en opnieuw reserveren. Bovenstaande verhuur maatschappijen hebben geen no show kosten.
Lees ff topics door, oa National emerald aisle en backup boeking
- Almere vak V
- Amerika-expert
Lager tarief gevonden via .com. Op nieuwe pagina ingelogd in mijn account. Staat alleen mn reservering die ik al gedaan heb. Ook als ik het nieuwe bevestigingsnummer wil toevoegen gebeurd er niks...bedeve schreef: Je zoekt als gast je auto tegen het beste tarief.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
@benme
Vlugge check bij National kom ik uit op 980 dollar mbv visa Canada code voor midsize/emerald aisle in jouw periode.
Lees ff draadje voor National emerald club door voor de tips and tricks.
Vlugge check bij National kom ik uit op 980 dollar mbv visa Canada code voor midsize/emerald aisle in jouw periode.
Lees ff draadje voor National emerald club door voor de tips and tricks.
- bedeve
- Amerika-expert
Je moet niet op de pagina waar je niet bent ingelogd de huur bevestigen.Almere vak V schreef:[
Lager tarief gevonden via .com. Op nieuwe pagina ingelogd in mijn account. Staat alleen mn reservering die ik al gedaan heb. Ook als ik het nieuwe bevestigingsnummer wil toevoegen gebeurd er niks...
Dat doe je pas als je op de tweede pagina bent ingelogd en je zoek pagina hebt verversd
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Thanks voor de tip! Op deze manier zojuist 200 euro bespaard op 3 weken huur!! maar wat een verschillen zeg!bedeve schreef:Als dat niet het geval zou zijn had ik de vraag niet gesteld !Almere vak V schreef: Kan je daarna dan nog wel je auto ophalen als Gold Member? Heb een hekel aan in de rij staan...
Je zoekt als gast je auto tegen het beste tarief.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Heb ze gebeld. Stast nu in mn account en kreeg nog 15% extra korting. Dank voor de tip!bedeve schreef:Je moet niet op de pagina waar je niet bent ingelogd de huur bevestigen.Almere vak V schreef:[
Lager tarief gevonden via .com. Op nieuwe pagina ingelogd in mijn account. Staat alleen mn reservering die ik al gedaan heb. Ook als ik het nieuwe bevestigingsnummer wil toevoegen gebeurd er niks...
Dat doe je pas als je op de tweede pagina bent ingelogd en je zoek pagina hebt verversd
Voor 13 dagen huur van €709 naar €495!!
- bedeve
- Amerika-expert
Sophie L schreef:! Op deze manier zojuist 200 euro bespaard op 3 weken huur!! maar wat een verschillen zeg!
Almere vak V schreef:Staat nu in mn account en kreeg nog 15% extra korting. Dank voor de tip!
Voor 13 dagen huur van €709 naar €495!!

Op deze wijze is het leuk op dit forum.
Maar.....blijf ik nieuwsgierig naar de gebruikte CDP
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Almere vak V
- Amerika-expert
Degene aan de telefoon zag dat ik met een VISA card had geboekt. Daarop kreeg ik 15% korting gaf hij aan.
Op de bevestiging staat VISA-Classic. Weet niet of dat je wat zegt??
- bedeve
- Amerika-expert
reken ' m nog eens na met gebruik van cdp 769269Almere vak V schreef:Degene aan de telefoon zag dat ik met een VISA card had geboekt. Daarop kreeg ik 15% korting gaf hij aan.
Ben benieuwd naar het prijsverschil
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Almere vak V
- Amerika-expert
Ingelogd als member : €590,73
Niet ingelogd als member: €492,89

Niet ingelogd als member: €492,89

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20329 Weergaves
-