Eindelijk hebben we toch besloten om nu echt een keer de reis te gaan maken waar we het al zo lang over hebben!
We zijn een gezin met 3 kinderen die in de zomervakantie dan 12, 15 en 19 jaar zijn.
Normaal zijn we echte kampeerders en gaan graag naar Spanje! Dit keer heel wat anders dus.

Ook omdat dit wel eens de laatste vakantie met zijn vijven kan zijn. Nu hebben de kinderen allemaal dingen opgenoemd wat ze graag zouden willen zien!
Dat is oa Hollywood, rodeo drive, Santa Monica pier ( ze spelen GTA

Hebben ook wat gelezen over Sequoia, yosemithe, Bryce, zion… En mijn man oppert nog even San Fransisco...Maar denk dat dat echt te veel is om allemaal te gaan doen.

Maar heb nu zoveel gelezen dat ik het gewoon niet meer weet waar te beginnen....omdat we met 5 personen zijn willen we het liefst in familiekamers of iets dergelijks....of zou het dan toch voordeliger zijn met een camper? En hebben jullie ervaring met airbnb? We willen wel echt de tijd en rust hebben om bepaalde dingen op ons gemak te kunnen bekijken en misschien zelfs nog even lekker een middag bij t zwembad te kunnen liggen

Alvast hartstikke bedankt voor de tips !
En voorlopig blijf ik natuurlijk alle ervaringen, reisverhalen en andere topics goed volgen!
Groetjes Claudia.