Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Handig overzicht met alle (factory) outlet centers gezocht.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Handig overzicht met alle (factory) outlet centers gezocht.
Beste allen,
is er ergens een handig overzicht met alle (factory) outlet centers die de moeite waard zijn? Zoals rond Las Vegas en Los Angeles zullen er vast nog wel meer zijn. Wij zoeken met name is noord west Amerika en zuid west Canada nog een moment om even wat goedkoper in te kopen. Zowel voor tijdens de reis als voor thuis.
Hopelijk kan iemand ons helpen.
Groeten
is er ergens een handig overzicht met alle (factory) outlet centers die de moeite waard zijn? Zoals rond Las Vegas en Los Angeles zullen er vast nog wel meer zijn. Wij zoeken met name is noord west Amerika en zuid west Canada nog een moment om even wat goedkoper in te kopen. Zowel voor tijdens de reis als voor thuis.
Hopelijk kan iemand ons helpen.
Groeten
September 2015 Zuid-West Amerika
Augustus 2019 Noord-West Amerika & Zuid-West Canada
Re: outlet shopping
Een totaaloverzicht ken ik niet. Maar met google maps zoeken op 'outlet' in het gebied waar je naar toe gaat (of een deel daarvan) kom je al een heel eind. Veel zijn 'premium outlets' (van simon centers), op hun website moet je veel kunnen vinden.
Ik weet niet waar je precies bent in het NW maar bij Seattle heb je 2 premium outlets, bij Portland heb je Woodburn Outlets. Wat kleinere outlets (in iedergeval) in Lincoln City en Bend. Ten noorden van SF bijvoorbeeld ook in Petaluma, Nappa en Vacacille.
Keuze genoeg dus!
Ik weet niet waar je precies bent in het NW maar bij Seattle heb je 2 premium outlets, bij Portland heb je Woodburn Outlets. Wat kleinere outlets (in iedergeval) in Lincoln City en Bend. Ten noorden van SF bijvoorbeeld ook in Petaluma, Nappa en Vacacille.
Keuze genoeg dus!
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
In Oregon kent men geen sales tax...scheelt toch weer wat dollars!
Bij Portland er eentje in de buurt inderdaad, Woodburn Outlet, zoals hierboven al gesteld.
Bij Portland er eentje in de buurt inderdaad, Woodburn Outlet, zoals hierboven al gesteld.
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wij gaan onder seattle en boven portland langs naar Olympic om via de ferry naar Canada te gaan
KW1984 schreef:Een totaaloverzicht ken ik niet. Maar met google maps zoeken op 'outlet' in het gebied waar je naar toe gaat (of een deel daarvan) kom je al een heel eind. Veel zijn 'premium outlets' (van simon centers), op hun website moet je veel kunnen vinden.
Keuze genoeg dus!
September 2015 Zuid-West Amerika
- Bostonlover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 28
https://www.simon.com/mall
Voor de premium outlet malls
https://www.tangeroutlet.com/locations
Voor de Tanger outlet malls
Voor de premium outlet malls
https://www.tangeroutlet.com/locations
Voor de Tanger outlet malls

[/url]
Outletbound.com
Re: Handig overzicht met alle (factory) outlet centers gezocht.
Ik vind de premium outlets altijd wel erg prettig, maar ik heb geen idee of er echt verschil zit in de verschillende aanbieders.
Via google kan ik ze ook altijd vinden.
Via google kan ik ze ook altijd vinden.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Ik weet niet hoever je bovenlangs Portland gaat. Maar "boven" Portland betaal je weer salestax. Een half uurtje onder Portland heb je Woodburn outlet zitten. Bizar grote outlet. Wellicht de moeite waard om een stukje om te rijden als je graag naar een outlet wil en echt goedkoop uit wilt zijn.
Wat ik mij nog steeds afvraag is de waarde.
Stel ik koop een tas van 88 dollar + tax en de originele prijs was 295 dollar+ tax. Wat is dan de invoerwaarde voor de Nederlandse douane?
De te betalen prijs (88 dollar + tax+) of de prijs die het item ooit gekost heeft.
Stel ik koop een tas van 88 dollar + tax en de originele prijs was 295 dollar+ tax. Wat is dan de invoerwaarde voor de Nederlandse douane?
De te betalen prijs (88 dollar + tax+) of de prijs die het item ooit gekost heeft.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Je krijgt toch gewoon een bonnetje? Gewoon het bedrag met korting..
Maar voor 1 tas gaan ze je echt geen vragen stellen. Wel als je er 10 in je koffer hebt gestopt
Maar voor 1 tas gaan ze je echt geen vragen stellen. Wel als je er 10 in je koffer hebt gestopt

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Klopt maar ik ga er dus heel spastisch mee om haha. Echt de max waarde per persoon..... Alleen dat werkt niet als de waarde de originele prijs is. Tas is erg mooi trouwens
.

Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida