Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reserveren Mather Campground (Grand Canyon NP).
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Reserveren Mather Campground (Grand Canyon NP).
Even testen. Dank Marianne voor de uitleg van de bijlage.
Ik zie dus nu inderdaad wel de A van available maar wil jullie zo nog even laten zien waar de verwarring door komt.
Ik zie dus nu inderdaad wel de A van available maar wil jullie zo nog even laten zien waar de verwarring door komt.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
-
- Amerika-expert
Het was net gelukt met de bijlage. Alleen had ik de verkeerde bijlage geselecteerd en bij de goede zegt hij nu dat het bestand de verkeerde extensie heeft. Ik probeer het morgen weer. Ben in elk geval weer een stapje verder 

Ik heb ook een vraag over het reserveren van een campingplaats op Mather Campground... Ik hoop dat het oké is dat ik deze vraag hier stel? (Dit leek mij overzichtelijker)
Stel wij willen van 28-30 juli een campingplaats. Moeten wij dan 15 januari reserveren (de 15e van de maand een halfjaar eerder), of 28 januari (precies een halfjaar eerder)? Zowel blogs die ik lees als onze reisorganisatie hebben het steeds over die 15e, maar ik heb geen idee of dat een voorbeeld is of dat na deze datum de rest van de maand ook open wordt gegooid. Na het weekend bel ik de reisorganisatie, maar ik hoopte dat misschien nu al iemand ons dit kan vertellen?
Als ik hiervoor een apart topic moet aanmaken hoor ik het graag! Excuses in dat geval.
Stel wij willen van 28-30 juli een campingplaats. Moeten wij dan 15 januari reserveren (de 15e van de maand een halfjaar eerder), of 28 januari (precies een halfjaar eerder)? Zowel blogs die ik lees als onze reisorganisatie hebben het steeds over die 15e, maar ik heb geen idee of dat een voorbeeld is of dat na deze datum de rest van de maand ook open wordt gegooid. Na het weekend bel ik de reisorganisatie, maar ik hoopte dat misschien nu al iemand ons dit kan vertellen?
Als ik hiervoor een apart topic moet aanmaken hoor ik het graag! Excuses in dat geval.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor de meeste parken kun je precies 6 maanden van te voren boeken. Alleen voor Yosemite geldt een ander schema. Daar reserveer je op de 15e van de maand. Zie daarvoor http://www.nps.gov/yose onder campings.
Ook voor Jill:
Het is misschien ook handig om dit topic even door te lezen viewtopic.php?f=10&t=72823
Marianne
Ook voor Jill:
Het is misschien ook handig om dit topic even door te lezen viewtopic.php?f=10&t=72823
Marianne
-
- Amerika-expert
Het is me in elk geval duidelijk nu hoe ik moet boeken en de beschikbaarheid kan zien, bedankt!
Mijn verwarring kwam doordat je als je de datum kiest kan kiezen voor 'show sites' of ' show availability'
Als je klikt op show availabilty zie je inderdaad welke sites beschikbaar zijn. Klik je op ' show sites' dan kun je sorteren op ' availabiltiy' maar dan zie je dus ineens geen beschikbaarheid meer.
Hopelijk is het zo duidelijk.
Ik klik dus voortaan op 'show availability'
Mijn verwarring kwam doordat je als je de datum kiest kan kiezen voor 'show sites' of ' show availability'
Als je klikt op show availabilty zie je inderdaad welke sites beschikbaar zijn. Klik je op ' show sites' dan kun je sorteren op ' availabiltiy' maar dan zie je dus ineens geen beschikbaarheid meer.
Hopelijk is het zo duidelijk.
Ik klik dus voortaan op 'show availability'

-
- Amerika-expert
Dank je wel!
Volgende week zondag kan ik de eerste state park camping boeken. Helaas zitten we dan wel in de auto om 15 uur (kan ik niet mee schuiven). Het gaat om Refugio SB of El Capitan, de eerste camping van onze reis. Hopelijk lukt het op mijn mobiel te boeken.
Volgende week zondag kan ik de eerste state park camping boeken. Helaas zitten we dan wel in de auto om 15 uur (kan ik niet mee schuiven). Het gaat om Refugio SB of El Capitan, de eerste camping van onze reis. Hopelijk lukt het op mijn mobiel te boeken.
Ik hoop dat ik mijn vraag hier ook mag stellen
Ik probeer mather campground te boeken. Plaatsje aan kunnen klikken en dan moet je je gegevens invullen. Alles gaat goed, behalve het telefoon nummer. Mijn nummer past niet, is niet geldig en allemaal andere dingen komen er te staan waardoor ik niet verder kan met reserveren
De grote vraag is dus, hoe moet je je telefoonnummer invoeren?

Ik probeer mather campground te boeken. Plaatsje aan kunnen klikken en dan moet je je gegevens invullen. Alles gaat goed, behalve het telefoon nummer. Mijn nummer past niet, is niet geldig en allemaal andere dingen komen er te staan waardoor ik niet verder kan met reserveren

Wij hebben het telefoonnummer van ons eerste hotel gepakt, anderen vullen meerdere keer een 9 in. Het is mij in ieder geval niet gelukt on mijn eigen telefoonnummer inclusief landencode in het format te gieten... In mijn account staat mijn telefoonnummer wel gewoon, ze kunnen mij dus bellen indien nodig.
Het is gelukt! bedankt voor de reactie. Ik heb allemaal 9ens ingevuld 

Ik heb ook een vraag, op de website van recreation.gov lijkt het alsof alle plekken in de Aspen loop niet te reserveren zijn, voor geen enkele datum. Er staat een kruisje en 'Closed'. Dit leken me juist handige plekken; enigszins in de buurt van de douches. Iemand een idee? Doe ik iets verkeerd?
Klopt, dat kom ik op andere sites ook wel eens tegen. Niet voor een hele loop maar voor aparte plaatsen. Misschien dat ze nog iets moeten opknappen aan die plaatsen. Maar een hele loop? Geen idee, misschien houden ze een aantal plaatsen vrij zodat die later kunnen worden vrijgegeven. Wij mogen door de handicap van mijn man een ADA site reserveren en al vanaf dag één zijn er drie plekken niet te reserveren. Ik zie nu voor begin mei het aantal gereserveerde plaatsen oplopen, dus ik denk dat we hier ook maar wat gaan vastleggen.Pleank schreef: ↑31 jan 2019, 23:34Ik heb ook een vraag, op de website van recreation.gov lijkt het alsof alle plekken in de Aspen loop niet te reserveren zijn, voor geen enkele datum. Er staat een kruisje en 'Closed'. Dit leken me juist handige plekken; enigszins in de buurt van de douches. Iemand een idee? Doe ik iets verkeerd?
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
-
- Amerika-expert
Ik zie het inderdaad ook, ik kan dinsdag mather reserveren. Is er nog iets waar ik op moet letten? het is zo'n grote campground.... welke loop is het mooist/handigst ivm douches/shuttle etc?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Wij stonden in 2017 op Fir Loop, plek 92.
We vonden dit een hele mooie plek.
De (betaal) douches liggen echter bij de ingang van de camping.
Hier onze dag GC met foto's van de plek: http://www.schoutenjanssen.nl/nl/westen ... 20okt.html
We hebben 's middags ook nog de shuttle genomen en de afstand naar de halte viel reuze mee.
We vonden dit een hele mooie plek.
De (betaal) douches liggen echter bij de ingang van de camping.
Hier onze dag GC met foto's van de plek: http://www.schoutenjanssen.nl/nl/westen ... 20okt.html
We hebben 's middags ook nog de shuttle genomen en de afstand naar de halte viel reuze mee.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb je al naar een kaart van de camping gekeken? Zie bijvoorbeeld deze: https://www.nps.gov/grca/planyourvisit/ ... lletin.pdf
Marianne
-
- Amerika-expert
Ja, ik heb de plattegrond bekeken maar toch altijd lastig inschatten wat nou mooie fijne plekken zijn. Dinsdag om 16 uur zitten man en ik allebei in vergadering op het werk dus ik kan niet meteen boeken; hopelijk is om 17 uur niet alles weg.
Probeer iemand anders in te schakelen om voor je te reserveren.
Wij vinden trouwens de mooiste plekken altijd aan de buitenkant van de loops. Meer kans op passerend wildlife dan dat je ergens in het "midden " zit.
Mooie plekken vinden we ook de plekken, die niet hartstikke scheef lopen

90 - Fl naar CA
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
-
- Amerika-expert
Reserveren is gelukt! Even snel tijdens de vergadering op het werk, 1 minuut en klaar.
Fir Loop 092
Fir Loop 092
Fijne baas

Die blauwe duim

90 - Fl naar CA
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Fijn dat het gelukt is!!!
En die plek zal jullie vast niet tegen vallen!

En die plek zal jullie vast niet tegen vallen!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1670 Weergaves
-
Laatste bericht door ONYX666
-
- 1 Reacties