Parkeren downtown SF, onder Union Square kost $35 per 24 uur.Franciscus schreef:Al kan parkeren in de stad ook weer aardig in de papieren lopen.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)
- Almere vak V
- Amerika-expert
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)
- Almere vak V
- Amerika-expert
Laat dat veel maar weg. Je kan een keer tegen een aanbieding aanlopen. Maar dat zullen hooguit een paar tientjes worden. Grote voordeel van Alamo vind ik dat je meteen Skip the counter kunt doen. Vliegtuig uit. Garage inlopen, auto uitzoeken en wegrijden. Geen geneuzel bij de balie.marielleklein schreef:
Concrete vraag is of ik ergens nog echt (veel) goedkoper kan huren. Wellicht ook ergens waar pay-later optie mogelijk is?
- Almere vak V
- Amerika-expert
Dit geldt ook voor een groot aantal minivans...sanook schreef:Er zijn ook full size SUV's waar de 2e rij losse stoelen zijn ipv een bank, en dan ben je verplicht om ook de 3e stoelrij te gebruiken waardoor je minder (en voor jullie bagage te weinig) bagageruimte hebt. Ik zou dus voor een minivan gaan (vaak nog voordeliger ook).
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Heb het net even heel vluchtig bekeken maar dat is best een uitzoekerij om als leek te gaan doen? Maar ik ga verder met lezen.....het ziet er best ingewikkeld uit namelijkjwensammy schreef:Via National rechtstreeks met de visa Canada code kom ik op 885 us dollar voor minivan op jullie data.claudia1975 schreef:We hebben deze auto idd maar alvast vastgelegd voor de zekerheid, kunnen annuleren en dan maar ff verder zoeken!
Ik had idd gelezen dat een one-way duurder is, maarja dat nemen we voor lief.
Aankomst is 24 juli op Los Angeles en terug op 13 aug van San Francisco.
We blijven zoeken!
Neem het National emerald draadje even door

Maarja voor ons de eerste keer dat we een auto gaan huren haha

Heeft iemand hier ervaring met de Sanford Alamo locatie? Is er veel keuze en doorloop?
(Last minute dealtje gepakt bij Tui voor een Fly and Drive.) De Full-size categorie was in Miami behoorlijk bleuh. (Hyundai/Toyota). Hoop op een misplaatste SUV of een pick-up desnoods in de rij
(Last minute dealtje gepakt bij Tui voor een Fly and Drive.) De Full-size categorie was in Miami behoorlijk bleuh. (Hyundai/Toyota). Hoop op een misplaatste SUV of een pick-up desnoods in de rij

Autogek!
@marielleklein, je geeft eigenlijk net te weinig informatie om je goed te kunnen helpen. Waar precies (welke site) heb je die prijs gevonden en bij welke verhuurlocatie? Tenslotte de vraag welke tijden je hebt ingegeven. Als je om 15.00 uur ophaalt en om 12.00 uur inlevert scheelt je dit een dag qua kosten i.v.m. 16.00 uur inleveren.
Via autoeurope.nl vond ik een prijs van €236 bij Thrifty, maar DriveUSA kwam ik op €262 uit.
Via autoeurope.nl vond ik een prijs van €236 bij Thrifty, maar DriveUSA kwam ik op €262 uit.
aanstaande maart staat er weer een reisje gepland!
Nu wil ik een auto huren, maar ik kom niet lager dan 580eu uit midsize bij Avis.co.uk, met mijn Avis Preferred
we gaan van 9 t/m 23mrt. Heeft iemand een suggestie?
Nu wil ik een auto huren, maar ik kom niet lager dan 580eu uit midsize bij Avis.co.uk, met mijn Avis Preferred
we gaan van 9 t/m 23mrt. Heeft iemand een suggestie?
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie zou wel makkelijk zijn

Ik zie dat je vliegt op Newark en dat je naar Washington en Philadelphia wilt. Waar wil je de auto ophalen en waar inleveren ?

Ik zie dat je vliegt op Newark en dat je naar Washington en Philadelphia wilt. Waar wil je de auto ophalen en waar inleveren ?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Voor ons reisje straks in september willen we via de ANWB --> Sunny Cars graag een auto gaan huren in San Fransicso. Vanwege de grotere keus willen we de auto ophalen bij het vliegveld.
Alleen, ik wil graag een Dodge Charger huren. Heeft iemand ervaring met het huren van een charger bij Sunny Cars in SF airport?
Alleen, ik wil graag een Dodge Charger huren. Heeft iemand ervaring met het huren van een charger bij Sunny Cars in SF airport?
Een Dodge Charger valt vaak een beetje tussen catagorien in. Met een dikke motor valt ie onder Sportief. Met een gewone v6 is het een Fullsize.bartus1989 schreef: ↑29 jan 2019, 20:49Voor ons reisje straks in september willen we via de ANWB --> Sunny Cars graag een auto gaan huren in San Fransicso. Vanwege de grotere keus willen we de auto ophalen bij het vliegveld.
Waarom Sunny Cars? SF heeft grote garages ja. Ik heb daar slechts ervaring met Avis en Alamo.
Autogek!
- bedeve
- Amerika-expert
Even voor jouw goede begrip.bartus1989 schreef: ↑29 jan 2019, 20:49Alleen, ik wil graag een Dodge Charger huren. Heeft iemand ervaring met het huren van een charger bij Sunny Cars in SF airport?
Zodat je later niet voor verrassingen komt te staan.
Sunny Cars heeft geen auto's
Sunny Cars is geen verhuurder ; het is een booker.
Een 3e partij zoals jij Bartus1989 Car Rentals zou kunnen beginnen.
Er is dus ook geen Sunny Cars in San Francisco
Direct boeken bij een verhuurder, hier je inlezen bij welke verhuurder dat voor jou het beste zou zijn , zorgt er voor dat jij de auto rijd die je ook wilt rijden.
Veel plezier daar mee.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Ooo, dat vermoeden had ik al een beetje.
Sunny Cars spreekt me aan, omdat je dan in een keer klaar bent met je verzekeringen enzo...
Ik zal me eens goed in gaan lezen
Sunny Cars spreekt me aan, omdat je dan in een keer klaar bent met je verzekeringen enzo...
Ik zal me eens goed in gaan lezen

- bedeve
- Amerika-expert
Op elk moment dat jij bij een verhuurder aangeeft dat je huurt vanuit een Europees land krijg je direct alle verzekeringen die je nodig hebt,bartus1989 schreef: ↑29 jan 2019, 21:59Sunny Cars spreekt me aan, omdat je dan in een keer klaar bent met je verzekeringen enzo...
Daar heb je Sunny niet voor nodig.
Besteed een uur op je gemak om hier de info door te nemen .
Dat betaalt zich uit.
En het is ook nog leuk
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
bartus1989 schreef: ↑29 jan 2019, 20:49Voor ons reisje straks in september willen we via de ANWB --> Sunny Cars graag een auto gaan huren in San Fransicso. Vanwege de grotere keus willen we de auto ophalen bij het vliegveld.
Je huurt een klasse, geen specifieke auto. Wat je zou kunnen overwegen is om bij Hertz te kijken wat het kost om gebruik te maken van '' Reserve this exact model'' Dit heb ik een paar jaar geleden ook gedaan bij Hertz omdat wij '' perse'' met een mustang convertible wilden rijden op de Highway 1.
Ik weet niet of het voor een charger ook kan maar wie weet.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Dat ben ke met DriveUSA.de, autoeurope.nl, cardelmar en andere Europese en Australische brokers ook.bartus1989 schreef: ↑29 jan 2019, 21:59Sunny Cars spreekt me aan, omdat je dan in een keer klaar bent met je verzekeringen enzo...
- Almere vak V
- Amerika-expert
Als je dan toch huurt bij Hertz. Niet huren op het vliegveld maar reserveer op San Francisco South. Dat is zeggen en schrijven 2 minuten met de taxi en dan sta je op de volgende Hertz locatie. Scheelt je al gauw 60 tot 70% van de huurprijs.dejong89 schreef: ↑29 jan 2019, 22:25Je huurt een klasse, geen specifieke auto. Wat je zou kunnen overwegen is om bij Hertz te kijken wat het kost om gebruik te maken van '' Reserve this exact model'' Dit heb ik een paar jaar geleden ook gedaan bij Hertz omdat wij '' perse'' met een mustang convertible wilden rijden op de Highway 1.
Voor iedereen die een auto huurt in de VS (of elders) en een autostoeltje (stoelverhoger) nodig heeft is de Bubblebum een aanrader. Hij is opblaasbaar en makkelijk mee op reis te nemen. Ik zag de tip op het Floridaforum en heb hem nu zelf bij Amazon.de besteld voor 32 euro inclusief gratis verzending naar NL.
Voldoet aan alle veiligheidseisen en ook te gebruiken in het vliegtuig. https://www.bubblebum.nl/product/bubblebum-zwart/

2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik heb de prijs gevonden bij Alamo (NL-site), verhuurlocatie Houston George Bush Intercontinental Airport. Ophalen op 24 mei om 14:00 uur en inleveren op 30 mei om 13:30 uur. Ik had goed op de tijd gelet inderdaadHockey schreef: ↑28 jan 2019, 20:03@marielleklein, je geeft eigenlijk net te weinig informatie om je goed te kunnen helpen. Waar precies (welke site) heb je die prijs gevonden en bij welke verhuurlocatie? Tenslotte de vraag welke tijden je hebt ingegeven. Als je om 15.00 uur ophaalt en om 12.00 uur inlevert scheelt je dit een dag qua kosten i.v.m. 16.00 uur inleveren.

Is een auto huren in bepaalde delen van Amerika duurder? Ik had vorig jaar voor 2 volle weken in Florida een SUV voor 500 euro. We gaan nu naar de oostkust en ik moet voor 4 dagen minder een dikke €1000,- euro betalen als ik een auto huur op JFK. Of veranderen deze prijzen nog?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20057 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties