Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Park & Fly hotel in Brussel gezocht.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Park & Fly hotel in Brussel gezocht.
Bij het zoeken van een Park & Fly hotel in Brussel ervaar ik wat problemen. Een kamer boeken is natuurlijk geen probleem. Maar de gewenste parkeermogelijkheden erbij zie ik nergens. Wel Van der Valk, maar die kwam op 218 euro. Dat vind ik iets te veel.
Wie kan mij helpen?
Wie kan mij helpen?
- pumi1000
- Amerika-expert
Re: park & fly Brussel
probeer Golden Tulip eens, daar hebben wij ook zo'n arrangement gehad en was goed.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Re: park & fly Brussel
Wij zitten binnenkort in het Parker Hotel Brussels Airport en zijn daarvoor net geen Eur 100,- kwijt voor 1 nacht incl. 14 dagen parkeren. Op hun site, maar ook op bijv. Booking.com heb je de optie om te kiezen voor 'Overnachting + Park & Fly'.
https://www.parkerhotelbrusselsairport. ... --fly.html
https://www.parkerhotelbrusselsairport. ... --fly.html
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
- BigAppleLover
- Amerikafan
Re: Park & Fly hotel in Brussel gezocht.
Wij hebben al meerdere malen naar volle tevredenheid gebruik gemaakt van een park, sleep en fly arrangement bij het hierboven genoemde Parker Brussels Airport hotel. Gewoon een goede prijs-kwaliteitverhouding, comfortabel hotel en een goede, vlotte shuttle service. Min of meer ons vaste hotel voor reizen vanaf Brussel!
Het hotel heeft sinds een jaar of zo het parkeerterrein vergroot: eerst hadden ze naast een parkeerterrein (begin van de avond vaak vrij vol, later op de avond wel voldoende plek) ook aangrenzend op het hotelterrein een grasveld waar op geparkeerd kon worden. Nu is dat grasveld voorzien van soort van verharding waardoor het gewoon goed bruikbaar is. Voldoende parkeerplaats dus.
Opmerking: Deze vraag hoort volgens mij thuis in de rubriek ‘Reizen Algemeen”. Wellicht krijg je dan ook meer respons. Misschien kan een moderator dit topic voor je verplaatsen.
Het hotel heeft sinds een jaar of zo het parkeerterrein vergroot: eerst hadden ze naast een parkeerterrein (begin van de avond vaak vrij vol, later op de avond wel voldoende plek) ook aangrenzend op het hotelterrein een grasveld waar op geparkeerd kon worden. Nu is dat grasveld voorzien van soort van verharding waardoor het gewoon goed bruikbaar is. Voldoende parkeerplaats dus.
Opmerking: Deze vraag hoort volgens mij thuis in de rubriek ‘Reizen Algemeen”. Wellicht krijg je dan ook meer respons. Misschien kan een moderator dit topic voor je verplaatsen.
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
-
- Amerika-ontdekker
park & fly Brussel (verplaatst)
Wie heeft er een goede tip voor een Park en Fly in Brussel?
Heb je svp. ook een prijsindicatie.
Alvast bedankt
Heb je svp. ook een prijsindicatie.
Alvast bedankt
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Re: park & fly Brussel (verplaatst)
Kijk even hier https://www.brusselsairport.nl/luchthaveninfo/parkeren, klik op "Vergelijk alle prijzen". Wij hebben al een paar keer op P4 gestaan voor de langere reizen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1224 Weergaves
-
Laatste bericht door PSVwally
-
- 14 Reacties