Hi iedereen! Heb het forum even overlopen omdat ik binnenkort voor een tijdje in Amerika rondtrek. Namelijk van 5-6-7 juli (met voorkeur voor 6 juli) tot en met 1 september (57 dagen). Ophalen in de buurt van Seattle en afzetten in LAX. Het goedkoopste dat ik tegenkom is via Avis en met de code h811101. Nu had ik gisteren via Avis.es een Ford fusion voor 1244 EUR gevonden, maar die is er helaas vandaag niet meer nadat ze onderhoudswerken hadden op hun site... Het goedkoopste wat ik nu vind is 1755 EUR voor een Chevrolet Cruze via .be of te wel 2045 EUR voor een Ford Escape via .nl
Wat raden jullie aan? Nog even wachten en verder zoeken, of toch maar een van de 2 boeken? Indien ik de Ford Fusion had geboekt (die trouwens een klasse hoger is als de Cruze), dan had ik +- €22/per dag betaald en nu met de ''mindere'' Cruze betaal ik +-€31 per dag. Is toch een groot verschil
@Roelb prijzen gisterren gevonden op hertz.co.uk en dan met kortingscode anwb:
vandaag zie ik weer dit na inloggen als gold member en het ververs website pagina's verhaal [attachment=2image.png[/attachment]
Het lijkt steeds te veranderen.
En als ik op de Poolse site kijk is het nog $10 goedkoper. Mijn man durft dat echter niet zo goed aan omdat we het niet kunnen lezen, maar alle voorwaarden zouden voor Europeanen toch hetzelfde moeten zijn? Of je nu in Italië, NL of Polen boekt?
Bijlagen
reisverslagen: 2025 rondje Denver, 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
En als ik op de Poolse site kijk is het nog $10 goedkoper. Mijn man durft dat echter niet zo goed aan omdat we het niet kunnen lezen, maar alle voorwaarden zouden voor Europeanen toch hetzelfde moeten zijn? Of je nu in Italië, NL of Polen boekt?
Bij Hertz.pl (goeie tip) kun je de taal gewoon op Engels zetten.
En je veronderstelling dat de Poolse voorwaarden gewoon hetzelfde zijn dan die in elk ander Europees land is helemaal juist
Wat is je prijs als je de AMEX Flying Blue Gold 769269 gebruikt ?
Zelf kom ik bij de Polen voor mijn mei IAH boeking $ 39 duurder uit dan met Hert.nl
Ongelofelijk; gewoon bij de Nederlandse Hert
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Moet je wel een AMEX Flying Blue Gold kaart hebben, want anders loop je het risico dat je niet verzekerd bent als je schade/letsel veroorzaakt. Dat is die paar tientjes prijsverschil niet waard lijkt mij... Geldt overigens ook voor andere kortingscodes !
Moet je wel een AMEX Flying Blue Gold kaart hebben, want anders loop je het risico dat je niet verzekerd bent als je schade/letsel veroorzaakt.
Beste Sanook ; ik waardeer jouw constante alertheid voor corporate tarief codes.
Scherp.
Als je hebt achterhaald wat tarieven zijn die tussen bedrijven en verhuurders tbv medewerkers en niemand anders zijn afgesproken.
En wat in feite publicitaire tariefcodes zijn .
Jij meld deze waarschuwing bijv niet als iemand het ANWB tarief noemt..
Als je vaak te onpas je waarschuwing laat horen is het niet meer zinvol maar wordt het onzin
Stuur mij een PB !
@Bedeve op hertz.nl betaal ik iets meer met de amex code:
En met code FB of Anwb ook meer $108
op hertz.pl
en in het engels op de poolse site, goed idee van dat vertalen naar het engels Mijn man ook blij dat hij het kan lezen.
De bijlage image.png is niet meer beschikbaar
En ingelogd als gold member, dus volgens mij geen verrassingen meer en kan ik gewoon boeken. Bij aankomst in SFO auto ophalen naar motel met gratis parkeerplaatsen twee dagen later camper ophalen. Aan uber kosten zou ik meer kwijt zijn.
Bijlagen
reisverslagen: 2025 rondje Denver, 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
En ingelogd als gold member, dus volgens mij geen verrassingen meer en kan ik gewoon boeken.
En hoe is het met de prijs als je uitlogt als Gold member en opnieuw zoekt ?
Stuur mij een PB !
Klopt het dat "EP"(extended protection) iets anders is als (s)li? En dus niet standaard erbij zit? Bij alamo.co.uk wel en bij DE niet.
Extended Protection
Deze verzekering bestaat alleen in de Verenigde Staten en Canada en verhoogt het wettelijk minimum bedrag van de aansprakelijkheidsverzekering tot 1 miljoen dollar. Deze verzekering is inclusief in al onze tarieven. In de USA is er geen eigen risico, in Canada bedraagt het eigen risico CA$ 800,-. Het eigen risico voor reserveringen van National bedraagt CA$ 1500,-
Stuur mij een PB !
Als je vaak te onpas je waarschuwing laat horen is het niet meer zinvol maar wordt het onzin
Veel mensen zijn ANWB lid dus om dan bij iedere post te gaan waarschuwen lijkt me iets teveel van het goede, maar er zijn in verhouding maar weinig mensen die een AMEX Flying Blue Gold Card hebben dus lijkt het me dan nuttig om mensen te wijzen op de risico's van het gebruiken van een code waar je in feite geen recht op hebt. De verhuurder zal er niet moeilijk over doen maar een verzekeringsmaatschappij zal, zeker als het om een flink letsel/schade bedrag gaat, zeker alles uitpluizen en als dan blijkt dat je gebruik hebt gemaakt van een code waar je geen recht op hebt....
Jij mag het onzin vinden maar ik vind dat niet. Dus post ik het als ik dat nodig vind om mensen te waarschuwen wat het risico kan zijn voor een paar tientjes goedkopere autohuur.
Jammer dat je mijn reactie niet echt hebt gelezen
Het is aan je reacties over tarief codes te merken dat je de voorwaarden daarvan net zo min echt hebt gelezen
Stuur mij een PB !
@bedeve ik heb eerst een boeking gedaan als gast en daarna op apart tabblad ingelogd als gold member. Volgens je eerdere aanwijzingen en verliep als een trein. Dat ging goed tot nu toe.
Ik probeer nu echt te boeken en nu weigeren de pagina's te herladen zodat ik aan de goedkopere gastenprijs geen gold member meer kan toevoegen
Snap er echt niets van, ging gisteren en vandaag goed tijdens de speurtocht en het testen. Nu zelfs andere laptop erbij gepakt niets... mijn gold membership wordt niet meer toegevoegd op de poolse site. Morgen opnieuw proberen vanaf andere locatie, misschien dat dat werkt.
Jammer dat je mijn reactie niet echt hebt gelezen
Het is aan je reacties over tarief codes te merken dat je de voorwaarden daarvan net zo min echt hebt gelezen
Al die tariefcodes en de voorwaarden waar jij het over hebt gaan alleen maar over het huren/meekrijgen van de auto op zich.
Het zal de verhuurmaatschappij een worst zijn dat jij die auto voor 3 tientjes minder mee krijgt, maar een verzekeringsmaatschappij die tien- of honderdduizenden dollars moet gaan uitkeren zal zich er op beroepen dat jij de auto onder valse voorwendselen hebt meegekregen en dus niet verzekerd bent.
@SuzieQ Je bent toch al eerder in de US geweest? En hebt toen al eerder een auto gehuurd?
Alles maar dan ook alles is jou al meerdere keren uitgelegd, en ook aan anderen die hier meelezen is alles in voorgaande Posts al drie of vier keer verteld.
Waarom je dan steeds naar de bekende weg blijft vragen is me echt een raadsel.
@SuzieQ
Als je aangeeft dat je uit Nederland komt heb je de juiste verzekeringen, CDW en SLI.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Omdat het blijkbaar steeds veranderd. Als ik de Engelse Alamo en de Duitse naast elkaar zet is het toch raar dat bij de 1 een verzekering automatisch aangezet wordt en bij de andere niet? Zelfde pakket/ vakje maar bij de Duitsers voor 300 euro meer aan te zetten. Ik dacht dat dit allemaal gelijk was binnen Europa maar toch zijn er verschillen. Ik vind het allemaal erg onoverzichtelijk. En inderdaad 1x bij alamo gehuurd en 2x budget.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.