Want nu staat er dus full-size als auto voor usd 888

Blijkbaar toch niet zo lastig
Terpies schreef: ↑05 feb 2019, 18:34
Ff kijken wat nog meer lukt om hoogste status te krijgen...Sixt?
Verzekeringen incl.?ClaireVHaut schreef: ↑03 feb 2019, 11:47wat een heerlijke duidelijk uitleg, mijn hartelijke dank ! Ik heb hier echt een mooie deal gevonden voor augustus (midsize SUV voor 1100 usd). Ik ga nog wel even verder kijken maar leek mij geen rare prijs. Ik was vorig jaar in canada voor 4 weken 1200 euro kwijt voor zelfde klasse, dus dit is prima prijs, zeker zo last minute
Maar ook dat sommige mensen wel dan een toeslag krijgen omdat "men" hier niet happig op is bij National. Hoe zit dat nu precies?
SvenV schreef: ↑20 aug 2018, 16:40Thuisgekomen vergelijk ik toch nog eens en wat bleek, 47 dollar meer dan op de reservatie stond. Ik dacht eerstmaar vermits ze goeie klantenservice hebben toch even geïnformeerd hoe/wat. Bleek dat de upgrade van compact naar midsize niet de bedoeling was voor Emerald Aisle keuze, alhoewel er gewoon midsize en emerald aisle op de bevestiging stond. Maar zonder aandringen wilden ze eenmalig dit wel rechtzetten dus krijg ik de 47 dollar terug. Met dank aan Laneka
![]()
Vergeet niet dat de locatie wáár je de auto ophaalt voor een groot prijsverschil kan zorgen. Zo is het huren in New York/New Jersey een stuk duurder dan bijv. Los Angeles. Betaalden wij in mei 2017 in Los Angeles € 27,48 per dag voor een Standard SUV (incl. 2e bestuurder), in New Jersey betaalde ik in oktober 2018 € 38,99 per dag (geen extra bestuurder) voor de dezelfde tijdsduur.Terpies schreef: ↑07 feb 2019, 20:41Het valt mij op dat als je in het topic ‘welke auto kreeg je mee’ op dit forum de mensen die via National (maar ook bij Hertz) boeken meestal alsnog het goedkoopste uit zijn en door slim te kiezen/onderhandeld/vragen in de garage de mooiste auto’s huren. Een prijs per dag van tussen de $25 en $30 is normaal, en voor dat bedrag (wat ik zelf ook altijd heb betaald) rijden mensen Ford mustang convertibles, Dodge Chargers/Challengers, Standard en Full Size SUV, minivan, pick-up trucks en sowieso alles wat kleiner is.
Bij Alamo/Dollar/Avis zie ik veelal $40 en hogere prijzen per dag voor veelal kleinere of vergelijkbare auto’s. Bovendien moet je vaak extra bestuurders via allerlei aanvullende pakketten (bv gold bij Alamo) aanschaffen terwijl dat bij National altijd gratis is!
Klopt, heb dit net ook in een ander topic gedeeld: Zelfs op PHI kan de huur tientallen procenten goedkoper zijn dan in NY/NJ.
en niet vergeten deze te annuleren als je er geen gebruik van maakt. Volgens mij vervallen deze reserveringen niet automatisch maar correct me if I'm wrong