Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
ClaireVHaut
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door ClaireVHaut »

staan er in aisle ook SUV ?

Want nu staat er dus full-size als auto voor usd 888 ;-) maar we passen niet met 4 in full size met 5 grote tassen en wat camping spul (stoeltje en kratje en koelbox)
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Als je geluk hebt ;) Ik heb (heel) vaak bij National gehuurd, de ene keer is het een mid-size SUV, een andere keer een minivan maar soms staan er alleen full size in de rij, geen SUV dus. Standard SUV of groter komt minder vaak voor maar ik heb alles al gehad, incl Premium full size SUV, pickup enz.
Als je een bepaalde klasse voor 4 personen wilt boeken kun je het beste 2 boekingen maken, 1 bij National voor midsize en kijken of er iets bij staat in de isle of vragen; zo niet vriendelijk weglopen bij National en een back-up boeking voor bv een standard SUV of minivan bij Hertz of Alamo gaan gebruiken. National is qua prijs normaliter niet interessant voor het boeken van een specifieke klasse als Standard of Full-size SUV.
Gast

Bericht door Gast »

bedeve schreef:
01 feb 2019, 21:34
Je stelt jezelf te bescheiden op....
Blijkbaar toch niet zo lastig ;) thanks @bedeve het is inmiddels gelukt met 1 mailtje en een screenshot. Executive Elite (National), Presidents club (Avis) en nu ook Presidents Circle (Hertz).

Ff kijken wat nog meer lukt om hoogste status te krijgen...Sixt? Advantage? Zijn er nog andere verhuurders met een vergelijkbaar tier programma?
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Terpies schreef:
05 feb 2019, 18:34

Ff kijken wat nog meer lukt om hoogste status te krijgen...Sixt?

:thumbup:

GO Terpies , GO
s2.jpeg
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Omw2USA
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Omw2USA »

ClaireVHaut schreef:
03 feb 2019, 11:47
wat een heerlijke duidelijk uitleg, mijn hartelijke dank ! Ik heb hier echt een mooie deal gevonden voor augustus (midsize SUV voor 1100 usd). Ik ga nog wel even verder kijken maar leek mij geen rare prijs. Ik was vorig jaar in canada voor 4 weken 1200 euro kwijt voor zelfde klasse, dus dit is prima prijs, zeker zo last minute
Verzekeringen incl.?
ClaireVHaut
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door ClaireVHaut »

yep

en gister met andere coupons etc. had ik er 1 onder de 1000 ;-)
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
Gast

Bericht door Gast »

bedeve schreef:
05 feb 2019, 19:31
Terpies schreef:
05 feb 2019, 18:34

Ff kijken wat nog meer lukt om hoogste status te krijgen...Sixt?
:thumbup:

GO Terpies , GO
Platinum status? Check en in de pocket!
Nog meer suggesties qua verhuurders?
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Jeetje @Terpies Jij gaat echt als een trein! Ik heb je advies opgevolgd en zo'n beetje dit hele topic doorgelezen plus flyertalk. Ik snap nog twee dingen niet zo goed. Deze link https://www.nationalcar.com/en/emerald-club/enroll.html werkt dit als lid worden, status houden en dan contract id verwijderen? Of moet je voor deze wel echt zo'n, Amex hebben? Verder zie ik vaak een code staan van compact huren, midsize upgrade krijgen en toch zelf mogen kiezen. Maar ook dat sommige mensen wel dan een toeslag krijgen omdat "men" hier niet happig op is bij National. Hoe zit dat nu precies?
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Gast

Bericht door Gast »

@SuzieQ je meldt je aan via de link van de amex elite. Hierdoor krijg je de EC Executive Elite status.
Daarna gebruik je een van de in post 1 genoemde contract codes om de goedkoopste reserverings prijs voor jouw data te krijgen. Daarna ga je terug naar het hoofdscherm van je boeking, en haalde de code weer weg. Als het goed is blijft de prijs dan staan en reserveer je je auto (geheel vrijblijvend, kosteloos te annuleren).

Je boekt een midsize sedan en als EC executive lid heb je dan keus uit 2 aisles (EC en EC executive) op de meeste grote vliegvelden. Als je ook nog gebruik maakt van een kortingscodes die hier in het topic wel te vinden zijn, krijg je nog een korting of kun je compact boeken (met upgrade naar een midsize, dus aisle keus), wat ook maar het goedkoopste is.
Maar ook dat sommige mensen wel dan een toeslag krijgen omdat "men" hier niet happig op is bij National. Hoe zit dat nu precies?

Dit heb ik nog nooit gehoord...waar komt dat vandaan?

NB:
Het valt mij op dat als je in het topic ‘welke auto kreeg je mee’ op dit forum de mensen die via National (maar ook bij Hertz) boeken meestal alsnog het goedkoopste uit zijn en door slim te kiezen/onderhandeld/vragen in de garage de mooiste auto’s huren. Een prijs per dag van tussen de $25 en $30 is normaal, en voor dat bedrag (wat ik zelf ook altijd heb betaald) rijden mensen Ford mustang convertibles, Dodge Chargers/Challengers, Standard en Full Size SUV, minivan, pick-up trucks en sowieso alles wat kleiner is.

Bij Alamo/Dollar/Avis zie ik veelal $40 en hogere prijzen per dag voor veelal kleinere of vergelijkbare auto’s. Bovendien moet je vaak extra bestuurders via allerlei aanvullende pakketten (bv gold bij Alamo) aanschaffen terwijl dat bij National altijd gratis is!
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

Bedankt @Terpies Dit heb ik in dit topic gelezen.
SvenV schreef:
20 aug 2018, 16:40
Thuisgekomen vergelijk ik toch nog eens en wat bleek, 47 dollar meer dan op de reservatie stond. Ik dacht eerst :roll: maar vermits ze goeie klantenservice hebben toch even geïnformeerd hoe/wat. Bleek dat de upgrade van compact naar midsize niet de bedoeling was voor Emerald Aisle keuze, alhoewel er gewoon midsize en emerald aisle op de bevestiging stond. Maar zonder aandringen wilden ze eenmalig dit wel rechtzetten dus krijg ik de 47 dollar terug. Met dank aan Laneka :thumbup:
Suzie

2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Gast

Bericht door Gast »

@SuzieQ als je twijfelt gewoon met de kortings coupon boeken.
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

Het lidmaatschap is nu in orde. Het echte spel kan beginnen lol. Idd ik ga die upgrade code niet gebruiken.
Suzie

2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Laurens90
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Laurens90 »

Voor de zekerheid heb ik nu in plaats van de free class upgrade nu ook de $20 coupon gebruikt. Kost dan wel iets meer maar dan heb in ieder geval een Full size auto en keuze uit wat er verder beschikbaar is.
Wat ik wel vreemd vind is dat tijdens het boeken de totaalprijs $664 is maar na de confirmation de prijs naar $722 schiet.
In de mail staat wel de correcte prijs maar als ik de boeking in de app bekijk zie ik ook de hogere prijs.
Voorlopig heb ik nu beide boekingen, met verschillende coupons. Ik wacht even af of er nog anderen zijn die het wel aan durven via de free car upgrade, wij vertrekken pas eind augustus.
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

Ik heb nu een reservering gemaakt. Alle stappen doorlopen en er staat bij contract id nu
EMERALD CLUB MEMBERS. Bij die 30 dollar coupon B&J travel oid. Dit lijkt mij in orde toch? Als ik die coupon weghaalde dan verdween ook de korting. Nu nog kijken naar een evt back up.
Suzie

2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

Klopt helemaal @SuzieQ
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Terpies schreef:
07 feb 2019, 20:41
Het valt mij op dat als je in het topic ‘welke auto kreeg je mee’ op dit forum de mensen die via National (maar ook bij Hertz) boeken meestal alsnog het goedkoopste uit zijn en door slim te kiezen/onderhandeld/vragen in de garage de mooiste auto’s huren. Een prijs per dag van tussen de $25 en $30 is normaal, en voor dat bedrag (wat ik zelf ook altijd heb betaald) rijden mensen Ford mustang convertibles, Dodge Chargers/Challengers, Standard en Full Size SUV, minivan, pick-up trucks en sowieso alles wat kleiner is.

Bij Alamo/Dollar/Avis zie ik veelal $40 en hogere prijzen per dag voor veelal kleinere of vergelijkbare auto’s. Bovendien moet je vaak extra bestuurders via allerlei aanvullende pakketten (bv gold bij Alamo) aanschaffen terwijl dat bij National altijd gratis is!
Vergeet niet dat de locatie wáár je de auto ophaalt voor een groot prijsverschil kan zorgen. Zo is het huren in New York/New Jersey een stuk duurder dan bijv. Los Angeles. Betaalden wij in mei 2017 in Los Angeles € 27,48 per dag voor een Standard SUV (incl. 2e bestuurder), in New Jersey betaalde ik in oktober 2018 € 38,99 per dag (geen extra bestuurder) voor de dezelfde tijdsduur.

Beide gehuurd bij Alamo via 2 verschillende brookers: alamo.co.uk en American Vacation. Goed vergelijken bij de verschillende brookers en verhuurbedrijven zelf loont nog altijd. Ook terplekke niet afgaan op de eerste de beste auto maar kijken naar iets beters of onderhandelen. Heeft mij al de mooiste auto's opgeleverd. :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

Ik twijfel nu alleen over een back up. Wat als er echt niks staat. Heb je dan gewoon pech of krijg je dan een "fullsize" (de gehuurde categorie) die niet in de rij staat?. Onze locatie is Denver trouwens. Veel goede recensies op flyertalk. Niet dat een back up te veel moeite is. Het evenaart alleen de prijs niet.
Suzie

2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

Er staat altijd wel een gewone fullsize en je kunt de greeter ook vriendelijk vragen om een bepaalde auto, maar voor als er niets is wat je wilt kun je het beste een 2e boeking bij bv Alamo of Hertz maken en daarheen gaan als er niet bijstaat. Een bepaalde klasse boeken bv standard of fullsize SUV is bij National duurder dan bij anderen.
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

Coyote schreef:
08 feb 2019, 10:30
Vergeet niet dat de locatie wáár je de auto ophaalt voor een groot prijsverschil kan zorgen. Zo is het huren in New York/New Jersey een stuk duurder dan bijv. Los Angeles.
Klopt, heb dit net ook in een ander topic gedeeld: Zelfs op PHI kan de huur tientallen procenten goedkoper zijn dan in NY/NJ.
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

harryh schreef:
08 feb 2019, 12:17
maar voor als er niets is wat je wilt kun je het beste een 2e boeking bij bv Alamo of Hertz maken en daarheen gaan als er niet bijstaat.
en niet vergeten deze te annuleren als je er geen gebruik van maakt. Volgens mij vervallen deze reserveringen niet automatisch maar correct me if I'm wrong :thumbup:
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer