Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door ina »

eaglebeast schreef:
16 feb 2019, 01:12
Net geboekt via Google Flights - rechtstreeks bij UA 23 Juli 2019-17 augustus FRA-SFO voor 400 PP. Incl koffers
Wauw, dat is een goede prijs voor het hoogseizoen :thumbup:
DanaMichela
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door DanaMichela »

Net geboekt via vliegwinkel.nl voor 432 pp incl bagage en toeslagen.
Heen AMS-LAX 8-6-19
Terug LAX-AMS 28-6-19
Wel met 1 overstap heen en terug op Dallas.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik 'mag' weer! :mrgreen:

Vrijdagavond ticket via united.com geboekt voor € 503,25, incl. bagage (18/05-07/06). Heen en terug via Phoenix met beide keren een mooie tussenstop op Houston.

Afgelopen weken de ticketprijzen in de gaten gehouden en dit bleek de beste aanbieding op dit moment te zijn. Prijs ging van € 518 naar € 565, € 530, € 503, € 777, vrijdagmiddag om vervolgens vrijdagavond weer op € 503 uit te komen. Steeds dezelfde vluchtnummers. Dag langer resulteerde in veel hogere ticketprijs.

Zeer tevreden met de ticketprijs, tot nu toe altijd rond de € 500 kunnen boeken, ongeacht periode. Andere maatschappijen stukken duurder. Vluchtig bij de verschillende brookers gekeken maar die bieden vrijwel altijd zonder bagage aan zodat de prijs altijd een stuk hoger wordt. Bovendien boek ik liever rechtstreeks bij een airline en dan met voorkeur bij United.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Mooie prijs, lekker vooruitzicht !!
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Matan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matan »

Hier na enkele jaren sparen eens mijn Miles & More account gebruikt: 2x retour BRU-LIS-MIA geboekt in Business class voor in de herfstvakantie. 210.000 mijlen + 600 euro taksen. Dit laatste is gekend dat dit hoog ligt vanuit Europa, ah ja... Ben wel tevreden :)
Miquel
Amerikafan

Bericht door Miquel »

Een ticket naar LA voor mei-juni ligt zo rond de 700 euro.. lijkt nergens echt goedkoper te zijn?
Wel rechtstreeks dan.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Nette prijs voor een rechtstreekse vlucht. Bagage inbegrepen?
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

@Miquel

Is rechtstreeks een must? Dan blijft er vanaf Amsterdam eigenlijk maar één optie over: KLM.

Welk periode exact? mei-juni is vrij ruim. Een dag later of eerder vertrekken kan al heel veel schelen.

Of € 700 een goede prijs is, valt nu dus niet te zeggen.

Overigens heb ik nooit meer dan € 550 voor een ticket betaald, ook mei-juni. Het maakt mij echter niet uit of er een tussenstop in zit. Zorg er echter wel voor dat overstap zo vlot mogelijk gaat en de vluchtduur geen 20+ uren is (zie je vaak met een tussenstop).

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Miquel schreef:
20 feb 2019, 13:50
Een ticket naar LA voor mei-juni ligt zo rond de 700 euro.. lijkt nergens echt goedkoper te zijn?
Vanuit Frankfurt €412 met overstap.
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Miquel zit in Heiloo, dan komen er nog wel wat kosten bij om in FRA te komen dus dat lijkt me dan geen goede vergelijking.
Almere vak V
Amerika-expert

Ligt eraan met hoeveel personen je gaat. Stel dat je met 2 personen gaat is dit toch heel gemakkelijk €600 verdiend. Als ik elke keer als ik op en neer van Heiloo naar Frankfurt zou rijden €600 zou krijgen denk ik dat ik er mn dagelijks werk van zou maken...
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Als je die 600,- echt verdient. Maar je vergeet voor het gemak dat je nog daar naartoe moet rijden (benzine), vaak vroeg vertrek, dus hotelovernachting, en daar gaat al een deel van je winst. Tel daarbij nog de uren die je kwijt bent en dan wordt het toch al een stuk minder aantrekkelijk imo.
Cindy1969
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door Cindy1969 »

Woon zelf ook in Heiloo, en zou om genoemde redenen ook nooit vanuit Duitsland vertrekken.
Maar wat voor mij ook zwaar weegt is dat je vaak een nacht overslaat op de terugvlucht, ik nooit kan slapen in een vliegtuig, en dan nog eens naar het westen van Nederland moet rijden. Moet er niet aan denken!
Almere vak V
Amerika-expert

Dan wordt het lastig. Ik val al als een blok in slaap op de startbaan...
ronenivonne
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door ronenivonne »

Wij vliegen dit jaar ook voor 1403 euro met 3 personen incl koffers en stoelreservering ( vrouw, 3 jarige dochter en ik ) rechtstreeks met Lufthansa van Frankfurt naar Orlando. Ter vergelijking, de rechtstreekse vlucht vanuit Amsterdam of Dusseldorf was op dat moment 200 euro pp duurder. We laten ons naar Duisburg brengen ( voor ons 40 min ) en van daaruit rechtstreeks met de ICE trein in 1:50 min naar Frankfurt voor totaal 6 tientjes ( voor ons 3en en 1ste klas )
We hebben de keuze gemaakt om de trip naar Frankfurt de dag van te voren te doen, maar dit doen we altijd. Lekkere rustig de vakantie beginnen de volgende dag.

Loont zich zeker om Frankfurt mee te nemen in de zoektocht naar tickets en zeker als je in het oosten van het land woont.
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Almere vak V schreef:
20 feb 2019, 21:14
Ik val al als een blok in slaap op de startbaan...
:D :D Heb ik ook. Entertaiment blijft uit ; oordopjes blijven in verpakking. Heerlijk uitgerust aankomen
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Cindy1969
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door Cindy1969 »

Almere vak V schreef:
Dan wordt het lastig. Ik val al als een blok in slaap op de startbaan...
Oh wat heerlijk! Dan duurt de vlucht ook niet zo lang :D
G.B.
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door G.B. »

bedeve schreef:
21 feb 2019, 17:34
Almere vak V schreef:
Ik val al als een blok in slaap op de startbaan...
:D :D Heb ik ook. Entertaiment blijft uit ; oordopjes blijven in verpakking. Heerlijk uitgerust aankomen
Zaligaards ... ik heb letterlijk nog NOOIT één seconde kunnen slapen op een vliegtuig ... één keer zelfs in businessclass met een bed waarvan ik vooraf dacht eindelijk eens te kunnen slapen, mis poes ... ik heb mijn businessclasservaring voor de volle 100 % kunnen ervaren :wink:
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Tja... die champagne en cocktails blijven verleidelijk he ;-). En als je dan eindelijk uitgedronken bent is het alweer tijd om opnieuw te eten.. Zwaar hoor ;-)

Maar ik heb het zelf ook hoor. Probeer het wel, maar zelfs de meeste lie-flats zijn te kort voor mij, dus je ligt toch niet helemaal lekker. Maar met een paar uurtjes slaap en tussendoor wat vermaak of werk kom ik mijn tijd wel door..
Almere vak V
Amerika-expert

Ben 1 meter 90. En het maakt me echt geen bal uit waar je me neer zet in een vliegtuig. Ik kan gewoon niet wakker blijven. Mijn vrouw heeft wel is gezegd, het is net een baby in een maxicosi die je in een auto zet. Nog voordat de auto goed en wel gestart is slaapt ie al. Ik had het afgelopen zaterdag. Ik moet echt serieus zo goed mn best doen om niet tijdens het taxiën al in slaap te vallen. Dan zie ik mn vrouw al gaan zoeken naar ergens een lege plek waar ze zich niet dood irriteert omdat ik lig te slapen. Dan gaan bij mij de oordoppen in en word ik pas wakker als we gaan dalen. En dan nog vaak omdat ze me wakker maken. Heerlijk!!

Heb er wel is met mn moeder over gesproken. Ze zei dat ik als baby altijd in slaap viel als ze aan het stofzuigen was. Nou weet ik niet of je een vliegtuig met een stofzuiger moet vergelijken. Maar wellicht heeft het iets te maken met het geluid.

Aan de andere kant, is het ook gewoon een kwestie van oefenen. Voor mn werk kom ik zeker tijdens het seizoen wekelijks in Amerika. Dan is het gewoon "relaxed" als je "uitgeslapen" aankomt en gelijk naar een stadion, trainingsveld of boardroom kunt voor een vergadering zonder dat je ogen dichtvallen. Al moet ik zeggen dat ik het vroeger in de trein of bus ook al had.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer