Dennis schreef:
Spannend! Nu gaat het toch echt gebeuren... tot over een paar dagen!
Hoi Dennis,
Ja, ik geloof best dat het heel spannend voor je is. Maar je droom wordt nu echt werkelijkheid.
Ik wens je dan ook een heel goede reis en een fantastische start in de VS.
Houd je hoofd "cool" , dan zal het je best lukken.
Een hele goede reis gewenst en een goede start met je vestiging in de VS. Hopelijk zal e.e.a. "soepeltjes" verlopen.
Wat het moderatorzijn betreft kun je op me rekenen, maar hopelijk ben je snel weer online.
A lot of succes!!!!
Echt vet dat het je nu allemaal is gelukt!! Ik ben zooo jaloers ( en waarschijnlijk niet als enigste )
Maar die verzekering vanuit Nederland, is dat niet lastig dat ze dat bij elke instantie in amerika op moeten zoeken? Want ik denk niet dat er veel amerikanen rondlopen met een verzekering zoals jij nu afgesloten hebt.
Eindelijk gaat het gebeuren; je droom wordt werkelijkheid. :dance:
We wensen je een hele goede vlucht en een fantastisch begin in je nieuwe "home".
Uiteraard hopen we snel iets te vernemen van je eerste belevenissen in de VS.
Hoi Dennis,
Een goede reis en heel veel succes in Kentucky toegewenst. Ik denk dat er velen op dit forum zijn, die met je willen ruilen
Ik ben benieuwd naar je ervaringen daar!!
Keep us posted ok. Ik hoop dat je het echt naar je zin hebt en ik hou natuurlijk nog contact
Ben nog steeds met het verhaal bezig. Ben een aantal dagen uit roulatie vanwege een bijholteontstekking, maar daarna gewoon weer actief
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.