Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoe Big Cypress National Preserve bezoeken?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Henkdepoes
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Hoe Big Cypress National Preserve bezoeken?

Bericht door Henkdepoes »

Hallo,

op onze roadtrip begin april zullen we vanuit Islamorada richting Everglades gaan en daarna Kennedy Space Center.
We plannen dus een overnachting tussen Islamorada en Cocoa Beach met als doel de Everglades & Big Cypress te bezoeken.
Weston lijkt de ideale plek te zijn voor de overnachting.
Ik vind echter niet direct terug waar je Big Cypress binnen kan rijden.
Kan dat van bovenuit langs de 75 highway ?
Als ik het goed begrijp zijn de mooiste Airboat tours om de Everglades te verkennen in Everglade City.
Ik dacht idealerwijs 's ochtends te vertrekken vanuit Weston om dan een toer te doen langs Big Cypress (liefst van bovenuit dan) langs Everglade City om vervolgens weer richting Weston te gaan.
Is dat een goed plan ?
Ik hoor het graag.
Ben nog nooit in die buurt geweest.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Re: big cypress national preserve

Bericht door harryh »

Ik ben al een aantal keer bij/langs big cypress national preserve geweest, oa bij het Oasis visitors center, maar volgens mij kun je er vanaf de I75 niet inrijden behalve met swamp buggies en ATV's. De enige "weg" die er soort van doorheen gaat en die velen hier hebben gereden is de Loop Road vanaf de 41 zie https://www.nps.gov/bicy/planyourvisit/ ... INAL-4.pdf.

Ik zou in Homestead/Florida City overnachten, naar de Anhinga trail gaan (Everglades NP) dan naar de 41, Loop Road enz, dan Airboat tour en eind van de dag richting (edit) n/o rijden.
Laatst gewijzigd door harryh op 01 mar 2019, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Henkdepoes
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Hoe Big Cypress National Preserve bezoeken?

Bericht door Henkdepoes »

dank je wel !
nuttige input
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer