Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)
Wie wil er meekijken naar een betere/voordeliger deal.
We hebben geboekt bij usareisen.de, maar kwamen er net achter dat skip the counter niet kan wanneer je een voucher gebruikt. Contact gehad met Alamo en usareisen, maar het is niet mogelijk.
Erg jammer en voor ons een reden om evt te annuleren....
Kan er iemand een huurauto vinden voor een betere prijs?
Ophaallokatie Seattle 25/7
Terugbrengen San Francisco 18/8
Midsize SUV
We moeten nu 1548 euro betalen, incl dropoff kosten.
We hebben geboekt bij usareisen.de, maar kwamen er net achter dat skip the counter niet kan wanneer je een voucher gebruikt. Contact gehad met Alamo en usareisen, maar het is niet mogelijk.
Erg jammer en voor ons een reden om evt te annuleren....
Kan er iemand een huurauto vinden voor een betere prijs?
Ophaallokatie Seattle 25/7
Terugbrengen San Francisco 18/8
Midsize SUV
We moeten nu 1548 euro betalen, incl dropoff kosten.
Ik kom voor jouw periode via usareisen.de op €1254 (thrifty) of €1302 (Alamo) voor een midsize SUV incl one way fee.
Geen idee of het daarna mogelijk is om bij de Alamo boeking skip the counter te doen, maar zou niet weten waarom dit niet mogelijk zou zijn met de truc hier elders op het forum.
Geen idee of het daarna mogelijk is om bij de Alamo boeking skip the counter te doen, maar zou niet weten waarom dit niet mogelijk zou zijn met de truc hier elders op het forum.
-
- Amerikafan
Dank je Terpies.
Heb je de 2e rijder toegevoegd? Zit dat bij de voorbeelden die je post? Ik zie t nl niet staan
En je hebt het over skip de counter truc elders op t forum?
Leg eens uit?
Heb je de 2e rijder toegevoegd? Zit dat bij de voorbeelden die je post? Ik zie t nl niet staan
En je hebt het over skip de counter truc elders op t forum?
Leg eens uit?
Gewoon ff zoeken op ‘Alamo skip the counter’ en voila
viewtopic.php?t=69029#p1128213
Incl 3 extra bestuurders en een ‘gratis’ volle tank €1488 (Alamo Premium paket) via dezelfde usareisen.de website, alleen iets verder naar beneden scrollen.
viewtopic.php?t=69029#p1128213
Incl 3 extra bestuurders en een ‘gratis’ volle tank €1488 (Alamo Premium paket) via dezelfde usareisen.de website, alleen iets verder naar beneden scrollen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 21
2 jaar geleden auto voor dezelfde route SEA-SFO gehuurd bij USA-Reisen.de en via de Alamo skip de counter truc binnen 45 na landing met auto de parkeergarage uitgereden.
Overigens als je creatief kunt en wilt zijn met auto inleveren (in naastgelegen staat als dit zonder drop-off fee mogelijk is, en dan weer nieuwe Rental beginnen) kun je je de drop off fee uitsparen.
Bij National betaal je voor jouw periode $1540 incl 9 bestuurders en vrije keus uit de aisles als je EC Executive lid wordt (deze prijs is inclusief $399 drop off fee!).
Kun je creatief omgaan met de huur om deze fee te omzeilen ben je ineens een stuk goedkoper uit...niet alleen via National maar ook bij de andere verhuurders, zoals Hertz, Avis, Alamo etc.
Bij National betaal je voor jouw periode $1540 incl 9 bestuurders en vrije keus uit de aisles als je EC Executive lid wordt (deze prijs is inclusief $399 drop off fee!).
Kun je creatief omgaan met de huur om deze fee te omzeilen ben je ineens een stuk goedkoper uit...niet alleen via National maar ook bij de andere verhuurders, zoals Hertz, Avis, Alamo etc.
-
- Amerikafan
@terpies dank, nee we willen gewoon 1 huur
Anders vind ik t te omslachtig
Ga later even lezen over the Skip the counter
Anders vind ik t te omslachtig
Ga later even lezen over the Skip the counter
- Bushmaster
- Amerika-expert
Vanmiddag eindelijk de voucher gekregen van Uscarhire.
Zojuist online check-in bij Alamo gedaan + skip the counter
Alamo boeking geeft ook netjes "Lincoln Navigator or similar"
Zojuist online check-in bij Alamo gedaan + skip the counter
Alamo boeking geeft ook netjes "Lincoln Navigator or similar"

Bushmaster schreef: ↑07 feb 2019, 08:10Site en de app zijn beetje wappie wappie, maar inmiddels wel weer nieuwe boeking $200 goedkoper.
![]()
- Almere vak V
- Amerika-expert
Goeie prijs!! Hope op een Escalade dan maar!!

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Wij hebben ook vaker Alamo geboekt via een broker en gewoon online kunnen inchecken en daarna de skip the counter kunnen doen.terralinda schreef: ↑04 mar 2019, 19:13We hebben geboekt bij usareisen.de, maar kwamen er net achter dat skip the counter niet kan wanneer je een voucher gebruikt. Contact gehad met Alamo en usareisen, maar het is niet mogelijk.
- Bushmaster
- Amerika-expert
Uscarhire kan je ook niet "normaal" Skip The Counter doen, maar moet ook op de manier zoals al vaker beschreven
http://www.sylvia-schulze.net/tipps-inf ... etime.html
http://www.sylvia-schulze.net/tipps-inf ... etime.html
- Mr. Patrick
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Volgens mij had nog niemand gereageerd op deze vraag. Een paar algemene zaken:dromomania schreef: ↑04 mar 2019, 10:13Ik wil graag even jullie kennis/ervaring gebruiken om te kijken of ik een goede deal gevonden heb, of dat jullie wellicht betere opties hebben.
Huurperiode: 7-5-2019 tm 6-7-2019 (60 dagen)
Ophaallocatie : San Francisco
Inleverlocatie: Seattle
Model: Economy Standard (Chevrolet Spark of vergelijkbaar)
Prijs: €1.479,60 (dit is inclusief de 10% korting)
1) Sunny Cars is (bijna) nooit de goedkoopste
2) Een Chevrolet Spark is in Nederland klein. Voor Amerika is dat een speelgoedautootje.
3) Je zoekt voor een erg lange huurtijd.
Ten eerste zou ik echt even serieus overwegen of je met een auto van dat formaat 2 maanden onderweg wilt zijn met bagage en alles. Een mid-size (iets in de trant van een Ford Focus) lijkt me toch wel minimaal.
Je gaat meer dan 30 dagen, wat de keuze erg beperkt. Als je de reis opknipt in twee delen van 30 dagen, is er dan niet meer keus en ook gunstiger? Vaak zijn de binnenstad-locaties ook goedkoper dan de vliegvelden, al is er minder keus.
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
-
- Amerikafan
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Via americanvacation.nl krijgen we wel een heeeel scherp tarief bij Alamo: 15/07 tot 31/07 (17 dagen) 987€ gold package (3 extra bestuurders inbegrepen) voor een Ford Expedition of gelijkaardig (full size SUV)
We zijn met 3 personen en zien zo'n auto wel zitten door de charme en extra plaats. Onze eerste keuze: een Ford Escape is 912€..
Alle lagere prijzen (ook op BE/NL/DE) sites zitten rond die 880€-920€. Maar op die sites kost de Ford Expedition 1200€ (sunnycars.de) en bij al de rest vanaf 1700€.
Nu vraag ik me af of bij het golden Alamo package ook schade zit voor ruit, banden, onderkant,... Als ik via American Vacation.nl boek, want deze linkt door naar een '.com'.
En ik kan ook nergens vinden voor een no-risk verzekering te nemen. En als je deze niet neemt, wat de vrijstelling dan is...
We zijn met 3 personen en zien zo'n auto wel zitten door de charme en extra plaats. Onze eerste keuze: een Ford Escape is 912€..
Alle lagere prijzen (ook op BE/NL/DE) sites zitten rond die 880€-920€. Maar op die sites kost de Ford Expedition 1200€ (sunnycars.de) en bij al de rest vanaf 1700€.
Nu vraag ik me af of bij het golden Alamo package ook schade zit voor ruit, banden, onderkant,... Als ik via American Vacation.nl boek, want deze linkt door naar een '.com'.
En ik kan ook nergens vinden voor een no-risk verzekering te nemen. En als je deze niet neemt, wat de vrijstelling dan is...
Er is geen eigen risico op schade aan de auto, voor niets, in de USA bij de normale verhuurders. CDW/LDW heeft geen eigen risico en geen uitsluitingen voor bepaalde delen van de auto.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Hoe kan het dan dat in Europa er een no-risk verzekering verkrijgbaar is? Want ze boeken toch ook bij de Amerikaanse bedrijven..
Dan doel ik niet op de verhoogde CDW van de Europese brokers, maar op het volgende:
Terugbetaling van schade aan glas, banden, bodem (incl. oliecarter en koppeling) en dak van de huurauto. Het is dus niet nodig hiervoor lokaal een extra verzekering af te sluiten
Een steen op de ruit of het dak zonder ongeval te hebben valt dan onder CDW in Amerika? En deze is dan ook 100% voor Alamo ga ik dan vanuit..
Dan doel ik niet op de verhoogde CDW van de Europese brokers, maar op het volgende:
Terugbetaling van schade aan glas, banden, bodem (incl. oliecarter en koppeling) en dak van de huurauto. Het is dus niet nodig hiervoor lokaal een extra verzekering af te sluiten
Een steen op de ruit of het dak zonder ongeval te hebben valt dan onder CDW in Amerika? En deze is dan ook 100% voor Alamo ga ik dan vanuit..
Er is hier op het forum al honderden keren dezelfde vraag gesteld...
Het antwoord van @roelb is het juiste antwoord, wat ook al honderden keren gegeven is.
Je kunt met de zoek functie al deze reacties ook zelf terugvinden. Waarom je dezelfde vraag twee keer blijft herhalen is me een raadsel, het antwoord is al gegeven door @roelb
Het antwoord van @roelb is het juiste antwoord, wat ook al honderden keren gegeven is.
Je kunt met de zoek functie al deze reacties ook zelf terugvinden. Waarom je dezelfde vraag twee keer blijft herhalen is me een raadsel, het antwoord is al gegeven door @roelb
- Bushmaster
- Amerika-expert
Dat is ongeveer hetzelfde dat ze je aan de balie een navigatiesysteem proberen aan te smeren, terwijl deze standaard aanwezig is in de meeste auto's.Hoe kan het dan dat in Europa er een no-risk verzekering verkrijgbaar is?
De verhuurbranche-medewerkers verdienen door zoveel mogelijk add-ons bij een verhuur bij te plussen.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Voor die €76 altijd voor de Expedition gaan. Ben geen Fordliefhebber. Maar de Expedition is een magnifieke auto. En je hebt denk ik "ongeveer" twee keer zoveel ruimte als in een Escape...
Het is al weer even geleden dat wij naar de states zijn geweest, maar voor mijn werk mag ik die kant op en ik wil dit combineren met een weekje vakantie. We vliegen op Nashville en ik wil een Fullsize auto huren. We zijn met zijn 2'en maar de ruimte bevalt ons goed. We komen aan op 19 april en vertrekken op 4 mei.
Vroeger boekten we altijd de auto via alamo.co.uk/brits.
Mijn vragen:
Ik zie dat de prijs via alamo.co.uk/brits uit komt op 735 euro. Dit vind ik veel geld voor die paar dagen. Zijn er tegenwoordig goedkopere websites?
Welke verzekeringen zijn belangrijk? CDW en LDW begreep ik altijd, maar ik ben het even kwijt. Is het nog steeds zo dat wanneer je via een Europese site boekt alle verzekeringen er bij in zitten?
Als ik via een niet Europese site boek, wil ik graag weten welke verzekeringen ik er bij moet nemen.
Bedankt!
Vroeger boekten we altijd de auto via alamo.co.uk/brits.
Mijn vragen:
Ik zie dat de prijs via alamo.co.uk/brits uit komt op 735 euro. Dit vind ik veel geld voor die paar dagen. Zijn er tegenwoordig goedkopere websites?
Welke verzekeringen zijn belangrijk? CDW en LDW begreep ik altijd, maar ik ben het even kwijt. Is het nog steeds zo dat wanneer je via een Europese site boekt alle verzekeringen er bij in zitten?
Als ik via een niet Europese site boek, wil ik graag weten welke verzekeringen ik er bij moet nemen.
Bedankt!
2009: NY en rondje FL
2011: Rondje LAX, SFO, LAX
2014: Rondje Denver
2015: Rondje Washington DC-Niagara Falls-Manhattan-Philidelphia-Washington DC
2016: Rondje Salt Lake City
2019: Rondje Nashville en Strandvakantie Daytona Beach
2021: NY met de nichtjes
2011: Rondje LAX, SFO, LAX
2014: Rondje Denver
2015: Rondje Washington DC-Niagara Falls-Manhattan-Philidelphia-Washington DC
2016: Rondje Salt Lake City