Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Trips en tips rondom Los Angeles gevraagd.
Trips en tips rondom Los Angeles gevraagd.
Wij (mijn man en ik, zestigers) gaan in juni een reis maken van Denver via Yellowstone naar Las Vegas en eindigen met vijf dagen in Los Angeles. Nu lees ik al dagen allerlei reisverslagen over plaatsen die wij tegen komen en knip en plak allerlei tips in een Word-bestandje.
Ik ben nu op zoek naar leuke tips rondom Los Angeles. Een paar jaar terug waren wij er ook en hebben toen al een aantal highlights gezien zoals Santa Monica, Universal studio's (leuk!!), Disney, Walk of Fame, en ook San Diego met de haven en Seaworld en Old Town (ook erg leuk, iets van die Mexicaanse sfeer zou ik nog wel eens willen zien). Wij logeren in Norwalk en hebben een auto ter beschikking.
Ik ben nu op zoek naar leuke tips rondom Los Angeles. Een paar jaar terug waren wij er ook en hebben toen al een aantal highlights gezien zoals Santa Monica, Universal studio's (leuk!!), Disney, Walk of Fame, en ook San Diego met de haven en Seaworld en Old Town (ook erg leuk, iets van die Mexicaanse sfeer zou ik nog wel eens willen zien). Wij logeren in Norwalk en hebben een auto ter beschikking.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1457 Weergaves
-
Laatste bericht door Joepiej
-
- 7 Reacties