Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
United non-stop naar SFO
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: United non-stop naar SFO
De route naar SFO zal alleen in de zomer periode gedaan worden:
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... -francisco
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... -francisco
- Bushmaster
- Amerika-expert
Ik ben reuze benieuwd, wij hebben deze vlucht voor 11 mei gepland staan.
Edit: wij zitten goed, zomer begint al eind maart bij United
Quote: "Fly daily nonstop from Amsterdam to San Francisco starting March 31, 2019 on a Boeing 787-9 Dreamliner."
Edit: wij zitten goed, zomer begint al eind maart bij United

Quote: "Fly daily nonstop from Amsterdam to San Francisco starting March 31, 2019 on a Boeing 787-9 Dreamliner."
- sanook
- Amerika-expert
Wij gaan 19 mei, ben alleen wat geschrokken van de seatguru reviews van de United 787-9. Heb al reiskussentjes besteld om minder last te hebben van de dunne zittingen waar mensen over klagen. En een zeer kleine recline van maar 3 inch...
- bedeve
- Amerika-expert
Ik kijk vanwege vluchten na september uit naar jullie kritische edoch inhoudelijke reviews
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Mooi die ontwikkeling van meer directe vluchten vanuit Amsterdam naar het zuidwesten van Amerika! 

- bedeve
- Amerika-expert
Tsja; had ik net over het hoofd gezien...
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Bushmaster
- Amerika-expert
Als april al zomer is,dan is september dat ook nog wel denk ik.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Klinkt een beetje als Black friday starts on monday ends on sunday...
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Wij vliegen eind sept. nog terug uit sfo met deze directe vlucht.
Althans dat hopen we, dat ze niet bij tegenvallende bezetting de planning omgooien
afgelopen weekend scherpe prijzen dus direct geboekt.
Hoop dat stoelen en entertainment zelfde kwaliteit als de KLM Dreamliner hebben?
Althans dat hopen we, dat ze niet bij tegenvallende bezetting de planning omgooien

afgelopen weekend scherpe prijzen dus direct geboekt.
Hoop dat stoelen en entertainment zelfde kwaliteit als de KLM Dreamliner hebben?
- sanook
- Amerika-expert
Op seatguru geen veelbelovende reviews vwb de stoelen in ieder geval voor United. Gaat vnl over dunne zittingen en zeer kleine recline.
- Janbren
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Met recline wordt toch bedoeld hoever de stoel naar achteren kan?
Ben benieuwd naar de ervaringen van iedereen, wij vliegen eind juni retour AMS - SFO met deze vlucht

Voor de helft van de prijs?

-
- Amerikafan
helft vd prijs niet, maar rechtstreekse vluchten voor 518 euro pp met bagage en stoelreservering lijkt me hele nette prijs.
Heb voorkeur voor de KLM/Delta maar prijsverschil was te groot, in januari bij werelddeal weken rond de 550-650 euro naar SFO of LAX.
2x op SFO gevlogen met KLM dreamliner, vond het een heerlijk toestel met hele fijne stoelen en groot touchscreen entertainment, jammer vd 3-3-3.
Tafeltjes zitten al vele jaren niet meer vast aan de rugleuningen maar aan het frame vd stoelen waardoor bewegingen van degene die voor je zit minimale invloed hierop hebben.
Heb voorkeur voor de KLM/Delta maar prijsverschil was te groot, in januari bij werelddeal weken rond de 550-650 euro naar SFO of LAX.
2x op SFO gevlogen met KLM dreamliner, vond het een heerlijk toestel met hele fijne stoelen en groot touchscreen entertainment, jammer vd 3-3-3.
Tafeltjes zitten al vele jaren niet meer vast aan de rugleuningen maar aan het frame vd stoelen waardoor bewegingen van degene die voor je zit minimale invloed hierop hebben.
- sanook
- Amerika-expert
Bij moderne toestellen merk je daar niks van hoor. Je tray blijft gewoon op dezelfde plek, onafhankelijk van of je voor buurman zijn leuning naar achteren doet. Op zich niet erg sociaal dat je tijdens het eten je leuning naar achteren doet, volgens mij attendeert de crew je er ook op bij het serveren dat je leuning naar voren moet.Gast schreef: ↑21 mar 2019, 14:20wat mij betreft mogen ze die hele recline afschaffen
Correct, bij United schijnt dit maar 3 inch (7,5 cm) te zijn.
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij vliegen begin oktober rechtstreeks terug vanuit SF met United naar Amsterdam.Bushmaster schreef: ↑20 mar 2019, 14:16Als april al zomer is,dan is september dat ook nog wel denk ik.

De afgelopen 3 weekenden was de vlucht AMS-SFO op de site van United te boeken voor 418 euro. De prijzen stijgen door de week, maar vanaf vrijdag zijn de prijzen weer omlaag gegaan, wellicht een tip; in het weekend boeken dus.
Wij hebben afgelopen zaterdag de trip AMS-SFO-LAS geboekt voor deze prijs (sept).
Wij hebben afgelopen zaterdag de trip AMS-SFO-LAS geboekt voor deze prijs (sept).
Wij hebben deze vluchten ook gepland staan voor 20 Mei !
2 volwassen en een baby kunnen boeken voor 1200 euro inclusief baggage..
Nu werk ik zelf voor KLM, maar dit is een prima prijsje voor een bevestigd ticket
Vorige week ook pas geboekt.
Ben erg benieuwd naar de vlucht!
2 volwassen en een baby kunnen boeken voor 1200 euro inclusief baggage..
Nu werk ik zelf voor KLM, maar dit is een prima prijsje voor een bevestigd ticket

Vorige week ook pas geboekt.
Ben erg benieuwd naar de vlucht!

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
Ik had ook deze (heen)vlucht geboekt voor zowel 25 mei als ook 28 december 2019 voor 2 trips naar uiteindelijk Las Vegas.
Afgelopen week kreeg ik echter bericht dat de vlucht van 28-12 is geschrapt. Geboekt bij Tix. Ik kreeg een voorstel met 2 keer overstappen en oa een stop-over van 41 minuten,
Nou, ik dacht het niet.
En dus moest ik voor de allereerste keer ever telefonisch contact opnemen met een boekingsmaatschappij omdat ik hier ofcourse niet blij mee was.
Helemaal TOP opgelost door Tix! Ik mocht zelf een alternatief voorleggen en dus koos ik voor de beste optie (zelfs de terugvlucht verbeterd) en 1 dag later had ik de nieuwe E-tickets in de mail voor vluchten die normaal véél duurder waren geweest.

Afgelopen week kreeg ik echter bericht dat de vlucht van 28-12 is geschrapt. Geboekt bij Tix. Ik kreeg een voorstel met 2 keer overstappen en oa een stop-over van 41 minuten,

Nou, ik dacht het niet.

Helemaal TOP opgelost door Tix! Ik mocht zelf een alternatief voorleggen en dus koos ik voor de beste optie (zelfs de terugvlucht verbeterd) en 1 dag later had ik de nieuwe E-tickets in de mail voor vluchten die normaal véél duurder waren geweest.

08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO