Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis EnncW: Seattle naar San Francisco.
Reis EnncW: Seattle naar San Francisco.
Beste, willen jullie zo vriendelijk zijn eens naar de volgende route te kijken?
1 Seattle Aankomst
2 Seattle - Seattle
3 Seattle - Port Angeles
4 Olympic NP
5 Olympic NP
6 Port Angeles - Cannon Beach
7 Cannon Beach
8 Cannon Beach - Portland
9 Portland
10 Portland - The Dalles
11 The Dalles - Bend
12 Bend - Crater Lake NP
13 Crater Lake - Klamath Falls
14 Klamath Falls
15 Klamath Falls - Lassen Volcanic NP
16 Redwood NP
17 ?
18 San Francisco Terugvliegen
Ik kom er niet goed uit hoe ik Mount Rainier NP en John Day kan opnemen en de route toch rustig hou.
We zijn met zijn 2-en en kunnen nog spelen met de dagen (max 21 dagen ofzo).
SF zijn we al meerdere keren geweest, ik zoek nog wel iets moois tussen Redwood en SF.
Vanaf dag 15 rammelt het misschien iets.
Ik kan de route ook andersom rijden, misschien gaan we in september en anders volgend jaar juni.
Bij voorbaat dank.
1 Seattle Aankomst
2 Seattle - Seattle
3 Seattle - Port Angeles
4 Olympic NP
5 Olympic NP
6 Port Angeles - Cannon Beach
7 Cannon Beach
8 Cannon Beach - Portland
9 Portland
10 Portland - The Dalles
11 The Dalles - Bend
12 Bend - Crater Lake NP
13 Crater Lake - Klamath Falls
14 Klamath Falls
15 Klamath Falls - Lassen Volcanic NP
16 Redwood NP
17 ?
18 San Francisco Terugvliegen
Ik kom er niet goed uit hoe ik Mount Rainier NP en John Day kan opnemen en de route toch rustig hou.
We zijn met zijn 2-en en kunnen nog spelen met de dagen (max 21 dagen ofzo).
SF zijn we al meerdere keren geweest, ik zoek nog wel iets moois tussen Redwood en SF.
Vanaf dag 15 rammelt het misschien iets.
Ik kan de route ook andersom rijden, misschien gaan we in september en anders volgend jaar juni.
Bij voorbaat dank.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis EnncW: Seattle naar San Francisco.
Voor Olympic NP kun je het beste op meerdere locaties overnachten, niet alleen in Port Angeles. De twee nachten Cannon Beach zouden voor mij niet hoeven, wat wil je daar doen? En waarom twee nachten Klamath Falls? Voor Lassen zou ik wel twee nachten doen. Het is wel wat heen en weer rijden als je daarna nog Redwood wilt doen. Trek daar wel voldoende tijd voor uit; het rijden langs de kust schiet niet echt op.
Met een paar dagen erbij, en een nacht minder (of geen) Cannon Beach en Klamath Falls is Mt Rainier wellicht nog in te passen.
Mischien heb je iets aan ons 2006-verslag voor onder ander Olympic, Mt Rainier, Crater Lake en Lassen, en ons 2015-verslag voor Bend, Crater Lake en Redwood.
Marianne
Met een paar dagen erbij, en een nacht minder (of geen) Cannon Beach en Klamath Falls is Mt Rainier wellicht nog in te passen.
Mischien heb je iets aan ons 2006-verslag voor onder ander Olympic, Mt Rainier, Crater Lake en Lassen, en ons 2015-verslag voor Bend, Crater Lake en Redwood.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 06 apr 2019, 07:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik weet niet wanneer jullie van plan zijn die reis te doen, maar als het vrij vroeg in het seizoen is (bijvoorbeeld juni), dan zou je ook kunnen overwegen om de route andersom te doen, dus van zuid naar noord (San Francisco naar Seattle). Dan rijd je in feite met het mooie (of in ieder geval mogelijk beter) weer mee. In de Pacific Northwest is het meestal in juli en augustus het mooiste weer, terwijl dat verder naar het zuiden al veel eerder begint.
Laatst gewijzigd door dutch_in_seattle op 04 apr 2019, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wij zijn afgelopen zomer in Point Reyes National Sheashore geweest en vonden dat de moeite waard.
2019: rondom Las Vegas
2018: Noord-West USA (San Francisco - Seattle v.v.)
2017: Florida
2011: Yellowstone, Grand Teton en Rocky Mountains NP
2008: Hawaii
2007: Florida en Canada
2002: rondje Las Vegas
2018: Noord-West USA (San Francisco - Seattle v.v.)
2017: Florida
2011: Yellowstone, Grand Teton en Rocky Mountains NP
2008: Hawaii
2007: Florida en Canada
2002: rondje Las Vegas
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Wij gingen in 2016 ook van Seattle naar San Francisco.
We deden geen Oregon Coast maar wel Mt Rainier, Mount St Helens en vanaf Portland de route zoals jij ze hebt.
Van Redwood NP (Eureka) gingen wij via Avenue of the Giants naar Fort Bragg via de 1. Prachtige weg.
Volgende dag naar SF, ook via de 1. Prachtige rit. Leuk om te bezoeken daar is Bowling Ball Beach.
Wat zijn jullie plannen bij Klamath Falls? Zelf zou ik hier niet overnachten maar tot bij/in Lassen rijden.
Misschien haal je nog wat tips uit ons verslag.
Groetjes,
Ingrid
We deden geen Oregon Coast maar wel Mt Rainier, Mount St Helens en vanaf Portland de route zoals jij ze hebt.
Van Redwood NP (Eureka) gingen wij via Avenue of the Giants naar Fort Bragg via de 1. Prachtige weg.
Volgende dag naar SF, ook via de 1. Prachtige rit. Leuk om te bezoeken daar is Bowling Ball Beach.
Wat zijn jullie plannen bij Klamath Falls? Zelf zou ik hier niet overnachten maar tot bij/in Lassen rijden.
Misschien haal je nog wat tips uit ons verslag.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Bedankt allemaal, wij zijn nu bezig met een rondje Seattle, ook op advies via het forum.
SF ligt teveel uit de route en met een rondje is het ook makkelijker om mt. Rainier en John Day op te nemen.
Ik kom terug met een nieuwe route, thanks en goed weekend.
SF ligt teveel uit de route en met een rondje is het ook makkelijker om mt. Rainier en John Day op te nemen.
Ik kom terug met een nieuwe route, thanks en goed weekend.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat kan ook, maar als je naar Redwood wilt, of Lassen, is SF niet te veel uit de route natuurlijk. Het is maar net wat je wilt.
Marianne
Marianne
- Inges
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Klamath Falls? Wat wil je daar doen? Het plaatsje zelf is het echt niet waard om een hele dag te verblijven. Geloof me er is niets te beleven. Ik zou die dag eruit halen en doorrijden naar Lassen zodat je daar meer tijd hebt. Onderweg is nog wel wat te zien. Zoals je zou kunnen lezen op onze blog en roadbook van 2018.
https://ingevanderwulp.nl/reizen/2018
Zelf zou ik kiezen voor een dag meer in de Redwoods maar van de Redwoods in 1x naar SF is ook best een flink eind. Wij zijn onderweg nog blijven slapen in Fort Bragg.
Oh ja en Mount Rainier is zeker de moeite waard (zie 2016 verslag)
https://ingevanderwulp.nl/reizen/2018
Zelf zou ik kiezen voor een dag meer in de Redwoods maar van de Redwoods in 1x naar SF is ook best een flink eind. Wij zijn onderweg nog blijven slapen in Fort Bragg.
Oh ja en Mount Rainier is zeker de moeite waard (zie 2016 verslag)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1360 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties