Ik denk dat GenC de vorige week vakantie heeft gehad en dag en nacht aan het spelen is geweest, kan niet anders namelijk want 1900 gems in een week is er dag gemiddeld 271 gems erbij , zelfs al win je elke 500 spins een flinke jackpot en speel je met de hoogste inzet....dan nog.....maar het zal wel
Is niet zo moeilijk Henny, als je 500 spins aan 400000 (3e inzet) kan doen heb je ong 50 gems (in het begin meer). 5 keer 500 spins en je bent er al, max 2 uurtjes per dag.
Ikzelf speel op 2 accounts (eentje op naam,van mijn vrouw) en heb op beide accounts nu 5500 gems. Ik hoop dat ze voor juni nog met andere rewards gaan komen zoals de geruchten gaan.
@georgesken Ik heb nu al een nacht geboekt en ben nu voor de fun aan het draaien. Ik heb de laatste 2 maanden constant rond de 500.000.000 punten en speel inderdaad de spellen op de 3e inzet....dus van rond de 400.000 punten......maar zo snel omhoog gaan de gems niet hoor, ja, in het begin wel, maar daarna steeds langzamer.
Maar maakt niks uit...ik vind het knap in 1 week.....ik heb er langer over gedaan en mijn vriendin ook trouwens.
Nochtans wel hoor Henny... ik zit nu op level 57, ong elke 6 miljoen een gem. 500 spins aan 400000 is 200.000.000 inzet. Dit zijn ong 35 gems. Doe dit 7 keer en je hebt er ook ong 250. En als je aan het spel begint krijg je veel sneller gems (zolang hè maar het geluk hebt dat je genoeg wint om hoog genoeg te kunnen inzetten). Op ander forum had iemand op 1 dag 3000 edelstenen kunnen verzamelen na een dag waarin hij niet kon verliezen.
500 spins aan 400000 is 200.000.000 inzet. Dit zijn ong 35 gems.
Dus voor 1900 gems moet je deze 500 spins 54 keer doen....54 keer het spel 500 spins laten doen (incl de vele bonusgames tussendoor) ...en dat in een week.....dus toch waarschijnlijk vakantie gehad. Mij lukt het niet als ik werk om in mijn vrije tijd zoveel dat ding te laten draaien hoor....maar zoals ik al zei....laat gaan en geniet van de gratis nacht !
Hoe doen jullie dat toch?
Ik ben meestal in no time weer blut. Kom bijna nooit aan 500 spins toe
Mijn strategie was in het begin het spel "joker wheel 7" te spelen met een inzet van 9.000....veel laten draaien en heb daar paar keer jackpot gewonnen van 20.000.000.....toen op ander spel met hogere inzet gaan spelen, want voor mij werkte dat niet bij het joker-spel.
Of dit de juiste tactiek is weet ik niet, maar voor mij (en mijn vriendin) werkte het in ieder geval.
Succes ermee
Hoe doen jullie dat toch?
Ik ben meestal in no time weer blut. Kom bijna nooit aan 500 spins toe
Verzamel eerst een tiental dagen alleen de bonussen, zo kan je aan ong 10.000.000 chips raken. Speel daarmee alleen tijdens de scratchers met lage inzet tot je zo ong 20.000.000 hebt. Dan kan je naar de hogere inzet gaan en ook weer alleen tijdens de scratchers spelen. En als je plots merkt dat je een dag of een spel hebt dat steeds uitbetaald het risico nemen om hoger in te zetten. En dan kan het soms heel snel gaan. Zo ben ik al een paar keer van blut naar 500.000.000 chips geraakt (en weer terug naar blut)
Ik heb een beetje dezelfde strategie als Henny. In het begin bijna alleen exclusief de jokers op 9.000 gespeeld, op de scratchermomenten na. Ik heb ook hier een aantal flinke jackpots behaald. Ik behaalde mijn eerste grote jackpot na de 3e spin die ik op jokers speelde. Dit was 130(!!) miljoen. Een leuk begin dus. De grotere inzetten bij jokers werkt bij mij ook niet. Ik speel nu regelmatig 50.000 inzet bij dragon/enchanted mansion of lion, die ik wat uurtjes kan laten spinnen zonder bankroet te raken. Maar heb dan ook anderhalf biljoen chips opgebouwd. Als ik echt in een lekkere "roll" zit dat de giften en free games frequent bij een spel gegeven worden, schakel ik over naar de 3e inzet.
Als je langzaam je chips opbouwt kun je ook wat meer spelen. Geduld is de key en voel aan wanneer je moet schakelen tussen je inzetten. Verlies je teveel bij een spel, stop en ga over naar een kleinere inzet op een ander spel. Meestal als ik te veel verlies bij een spel, word dat niet beter gedurende de dag en skip ik deze liever, tot de dag erna en probeer ik het weer even uit.
Ik ben nu ongeveer 7 weken bezig en zit op 5750 gems.
Ten eerste sorry voor mijn latere reactie. Ben op dit forum nog niet zo actief, in ieder geval niet zo actief als ik even was op de Wynn slots .
Ik had de eerste dag dat ik het spel speelde iets meer dan 200 gems. Ik had voor de datum dat wij er zijn 1900 gems nodig. Ik rekende dus dat ik ongeveer 10 dagen flink aan het spelen moest zijn. Echter ging het na de eerste dag niet meer zo snel. Heb daarna nog een paar keer tussendoor gespeeld maar dat schoot niet op. Toen heb ik mij iets verder verdiept in het spel, ik heb meerdere keren de bonussen gepakt en telkens laag ingezet totdat ik boven de 10.000.000 zat. Ik zorgde dat ik voor de Events elke keer minimaal 10.000.000 had zodat ik alle scratch kaarten kon pakken. Soms was het moeilijk om op tijd te stoppen maar dit loonde wel. Ik had ook het idee dat als de Events een bepaalde game aangaven dit meer opleverde, ik won meer in de games die in de Events stonden.
Ik heb uiteindelijk 3 dagen bijna non-stop gespeeld en geen cent ingelegd. Oh ja ik had geen vakantie Zodra we de gratis overnachting hebben gehad laat ik jullie even weten hoe het was.
Ik merk nu dat het sparen veel langzamer gaat ik heb er inmiddels weer 500 maar het schiet totaal niet meer op.
Oh ja, ik speelde ook vaak Monkey God. Als je daar de groene balletjes verzamelt tot aan platinum dan krijg je een dikke bonus. Ik heb hierdoor een keer de jackpot gehaald iets van 100.000.000 ofzo dus dat schiet wel op. Ook al speel je tussendoor andere spelletjes of speel je pas een dag later het spel weer de groene balletjes blijven erin staan. Er zijn meerdere spellen met een soortgelijk spaarsysteem, zo hou je altijd iets achter de hand. Ook met een lage inzet spaar je de balletjes maar mijn ervaring leert dat de bonus dan ook minder is maar beter iets dan niets.
Voor de beginners even een strategie die in een ander forum werd uitgeschreven:
HIGH LEVEL STRATEGY POST
Updated 3/10/2019 9:24am PT
Everyone has different strategies, different preferred games, and different tolerance for paying for coins. I'll update this post with some of the most common strategies. They may not work for you. Do what works for you.
0. Quick and dirty strategy:
Collect bonuses, spin low bets until you run out, rinse, repeat. This should get you started. It won't get you 4 premium rate nights in one day but you can get a feel for the game this way.
1. Starting out with bonuses
To get started, some players recommend collecting bonuses (bottom right of the main screen, collect every 15 minutes/3 hours/12 hours) for a few days to build up your coin balance. If you're patient, do this for a while and then you'll be able to spin for a while.
2. Bet low, play long
A good starting bet plan is to bet the lowest bet and just keep betting until you're broke. You can start bumping up the bet as your coin balance increases (maybe 2nd level between 10mil-100mil, 3rd level between 100mil-1bil, 4th level if you're brave or crazy or lucky or rich). For most people getting started with this post and the game, you'll probably stick with the lower two bet levels for a while.
3. Challenges/scratchers
If you are going to play a bit, watch the bottom center of the main screen for challenges, sometimes referred to as "scratchers." You'll have four challenges, and for each one completed you get a scratcher card with 50k to 40m chips as the prize. If you complete all four in a challenge round, you get a fifth (usually higher-level) scratcher. These can be a good way to focus your play and get some bonuses.
3a. Combine challenges with bonuses
Most challenge rounds include 1 or more "win X coins" challenges, and your 15 minute/3 hour/12 hour bonuses count toward those (along with multipliers if you use those). So if you save your bonus collection for when you're pursuing a challenge, you can get a little bit of a shortcut. Also, piggybank proceeds count too, which can close out all but the 200mil challenge (see #5 below for more about piggybank).
4. Game-specific collecting
Several games have collection elements that can provide an ongoing bonus as well. These include Bangkok Dreams, Monkey God, and Royal Romance at this point. Royal Romance shows you your likely reward, and it's based on your bets as you play. The others are also based on how much you bet, but there are several randomly-earned levels of possible return, and you might not win anything from the collection or you might win billions of coins.
5. Buying coins
You don't have to buy coins, and I'd recommend you never spend more than the rooms you redeem for are worth. However, you may find the pop-up promos (especially the first two sub-$20 offers) worthwhile.
The best deal is going to be the Piggybank (bottom right of the main screen, looks like a pig with a coin), which seems to be $4.99 to break and maxes at 100 million (1% of your total spins). It's cheaper than the store most of the time, but it's the best deal when maxed.
While you're waiting for the piggybank to fill up, the bonus multiplier (which multiplies the bonuses mentioned in #1 above) can be a good way to increase your coin balance. You pay $10, $30, or $100 for 10x, 30x, or 100x multipliers. I saw about 15 million per day on the 10x multiplier so you're looking at $10 for 45 million give or take.
Most challenge rounds include 1 or more "win X coins" challenges, and your 15 minute/3 hour/12 hour bonuses count toward those (along with multipliers if you use those). So if you save your bonus collection for when you're pursuing a challenge, you can get a little bit of a shortcut. Also, piggybank proceeds count too, which can close out all but the 200mil challenge (see #5 below for more about piggybank).
Als bv 1 vd scratcher challenges is dat je 10.000.000 coins moet winnen, dan kan het goed zijn om je Dailey bonussen pas te innen tijdens de challenge. De gratis coins die je krijgt tellen mee bij het totaal dat je moet halen om de scratcher te vervolledigen.
Bv scratcher challenge: earn 10.000.000 coins.
Je krijgt nu 800.000 coins door het ophalen van je gratis bonus, dan moet je nog 9.200.000 coins winnen om je scratcher te vervolledigen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.