Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!
Nu is het duidelijk, thanks!
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Ik heb de app gisteren geïnstalleerd en gespeeld tot de muntjes op waren. Met om de paar uur nieuwe munten binnenharken zit je niet lang stil. Vandaag een paar uur gespeeld. Zit nu op 113 gems.
- Division
- Amerikakenner
Even een reactie van februari naar boven halen, maar zoals ik dit interpreteer moet je dus wel 39 dollar per dag betalen als je gebruik wil maken van de wifi?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik spaar voor 3 nachten. Die waren eerst 2.3k per nacht en nu ineens 2.9k
Ik heb nu 4.3k dus zou 1 nacht alvast kunnen kopen
Is dat verstandig? Of beter wachten tot ik voldoende heb voor 3?
Gr Monique
Ik heb nu 4.3k dus zou 1 nacht alvast kunnen kopen
Is dat verstandig? Of beter wachten tot ik voldoende heb voor 3?
Gr Monique
- Nootje
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Dat heeft niet zo heel veel zin aangezien je die ene nacht weer moet annuleren om vervolgens 3 nachten achter elkaar te kunnen boeken. Je kunt niet 2 losse reserveringen maken.
Als de prijzen in de tussentijd stijgen, betaal je die verhoging dus alsnog.
Als de prijzen in de tussentijd stijgen, betaal je die verhoging dus alsnog.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dus jij denkt dat ik die drie nachten van opvolgende data dan niet aan elkaar kan laten
koppelen zoals wel schijnt te kunnen bij geboekte kamers via verschillende accounts? Zoals onderstaand werd gezegd
koppelen zoals wel schijnt te kunnen bij geboekte kamers via verschillende accounts? Zoals onderstaand werd gezegd
Dat leek me door dit bericht eigenlijk niet eens het probleem. Ik vroeg me meer af of er nog andere nadelen aan kleefden om nu alvast 1 nacht te boeken.georgesken schreef: ↑30 mar 2019, 13:14Ik had die vraag enkele weken geleden al aan wynn gesteld en dit was hun antwoord:
Hi P, yes, when you do checkin at the front desk, you can ask them to put the reservation in the same room so that you don't need to change room.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Eens je geboekt heb met een bepaalde account , kan je met die account geen nieuwe boeking meer maken tot als je reservatie is afgelopen
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Of je annuleert die en boekt opnieuw, mits je genoeg punten hebt gespaard en je bewust bent dat je huidige nacht in punten omhoog kan zijn gegaan toch?
Ik heb al 2 nachten staan (samen met partner gespaard) ben nu voor de 3 aan het sparen (tussentijds is de gem prijs p/n flink omhoog gegaan) en ben blij dat ik al gereserveerd heb. Als tussentijds de gem prijs weer word verhoogd, laat ik de 3e nacht zitten omdat ik het anders niet ga redden omdat we over 3 weken vertrekken (heb bij Vdara ookal 1 nachts staan nml)
Dus ik zie zelf geen nadeel. Als je annuleert krijg je meteen je gems terug lees ik op andere fora en kun je opnieuw boeken.
Dus ik zie zelf geen nadeel. Als je annuleert krijg je meteen je gems terug lees ik op andere fora en kun je opnieuw boeken.
-
- Amerikakenner
@Division je kan bij de checkin idd de resort fee weigeren . Dan heb je idd geen WiFi of fitness. Je kan dan wel blijkbaar voor 20$ per device WiFi aanvragen.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
-
- Amerikakenner
Nog een bruikbare strategie om je chipstotaal op te bouwen:
Hello everyone, very excited to join this group! This is my first post and like to share a tip/trick to EARN SCRATCHERS FASTER: assume you already claimed 3 scratchers in an event, once you earned the 4th scratcher, scratch only 2 numbers and exit the app. Wait for the next event then start the app again, you will have a chance to complete the unfinished 4th and bonus scratchers from previous event. The winnings will be counted toward the new event. (I nicknamed it the "Carryovers")
I have verified the "carryovers" work on both iOS and Android devices. (consistently over last 2 months) Sometimes the carryovers can give you enough winnings to activate the 10M bronze scratcher if there is one. Give it a try and enjoy double dipping! Let me know if this trick works for you
Update: tested it today, if you worry about losing the hard-earned scratcher, it should also work without exit and re-enter the app. Simply let the app sit there (either foreground or background) until next event starts.
Hello everyone, very excited to join this group! This is my first post and like to share a tip/trick to EARN SCRATCHERS FASTER: assume you already claimed 3 scratchers in an event, once you earned the 4th scratcher, scratch only 2 numbers and exit the app. Wait for the next event then start the app again, you will have a chance to complete the unfinished 4th and bonus scratchers from previous event. The winnings will be counted toward the new event. (I nicknamed it the "Carryovers")
I have verified the "carryovers" work on both iOS and Android devices. (consistently over last 2 months) Sometimes the carryovers can give you enough winnings to activate the 10M bronze scratcher if there is one. Give it a try and enjoy double dipping! Let me know if this trick works for you
Update: tested it today, if you worry about losing the hard-earned scratcher, it should also work without exit and re-enter the app. Simply let the app sit there (either foreground or background) until next event starts.
- Nootje
- Amerikafan
- Contacteer:
Als je die andere nachten op een ander account boekt wel, maar dat was volgens mij niet je bedoeling, toch?
Zoals hierboven aangegeven, kun je geen 2e reservering maken als je al een toekomstige boeking hebt staan. Je kunt pas weer reserveren als je huidige boeking is afgelopen of wanneer je deze hebt geannuleerd.
In het laatste geval hou je dus niet tegen dat je uiteindelijk alsnog meer gems kwijt bent aan je overnachting, mochten deze in de tussentijd weer stijgen. Als het je bedoeling is nu al een nacht te boeken om te voorkomen dat de prijzen weer gaan stijgen (wat ik begrijp uit jouw bericht), heeft dat dus niet zo veel zin. Het kan wel nuttig zijn als je bang bent dat je datum uitverkocht raakt of wanneer je de aanvullende nachten niet verder bij elkaar spaart (zoals in het geval van Mier37).
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ja dat is me inderdaad inmiddels duidelijk dankzij jullie antwoorden
Ik denk dat ik komend weekend op het ene account wel op 3 nachten zit, dus wacht dat dan maar even af. Om nu die 2 te boeken en dan weer te annuleren schiet ook niet op. En risico dat die 3e nacht dan ineens weg is in een paar dagen neem ik dan maar.
Op andere account gaat het minder snel. Daarmee zit ik bijna op 1 nacht en wil ik ook graag 3 nachten. zodat we 2 kamers hebben.

Ik denk dat ik komend weekend op het ene account wel op 3 nachten zit, dus wacht dat dan maar even af. Om nu die 2 te boeken en dan weer te annuleren schiet ook niet op. En risico dat die 3e nacht dan ineens weg is in een paar dagen neem ik dan maar.
Op andere account gaat het minder snel. Daarmee zit ik bijna op 1 nacht en wil ik ook graag 3 nachten. zodat we 2 kamers hebben.
- Division
- Amerikakenner
Snap ik. Geen wifi is geen drama, want LTE, maar laptopscherm kijkt net wat beter dan iPhone-scherm.georgesken schreef: ↑24 apr 2019, 11:12@ Division je kan bij de checkin idd de resort fee weigeren . Dan heb je idd geen WiFi of fitness. Je kan dan wel blijkbaar voor 20$ per device WiFi aanvragen.
Heeft iemand al eens gekeken of de hoeveelheid gems voor een bepaalde nacht hetzelfde blijft? Of dat daar schommelingen inzitten?
-
- Amerikafan
Ik speel nu sinds een week of twee met de Wynn-app en wil graag voor de nacht van 24-25 juli boeken. Deze staat sindsdien onveranderd op 1600 gems, heb er nu 720.
Florida 1995
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
- Nootje
- Amerikafan
- Contacteer:
Ja, ik heb 1 nacht geboekt voor 2800 een tijdje terug, die hou ik in de gaten voor het geval de Gems zakken. Deze zit inmiddels op 3300. Op zich wel blijvend, heb niet het idee dat het veel schommelt.
-
- Amerikakenner
De prijs schommelt zeker en gaat zo wat mee met de normale prijsschommelingen van het hotel zelf
-
- Amerikafan
Dag allen,
Ik las op een Amerikaans forum dat er een relatie is tussen het level dat je bent en de snelheid waarmee je gems spaart. Hoger level = langzaam gems bij elkaar sparen. Dan zou de kunst zijn om zo langzaam mogelijk te stijgen in level, en (uiteraard) de gems zo snel mogelijk bij elkaar te sparen.
Ik speel nu anderhalve week (geloof ik), zit op level 33 en heb iets meer dan 1000 gems. Ik speel voornamelijk de events (+ scratchers) en speel alleen maar Hong Bao op 120.000 per spin.
Mijn vraag is aan degenen die (ver) boven de 1000 gems zitten, raden jullie aan toch zo min mogelijk coins per spin in te zetten (bijvoorbeeld 9.000 bij Joker) en vooral geduld te hebben en de app maar veel te laten draaien? Ik ben zeer geneigd toch die 120.000 te blijven inzetten omdat dat de gems wat sneller bij elkaar spaart, maar als ik daardoor sneller in level stijg lijkt dat niet handig. Ik heb overigens met iets meer dan 60.000.000 coins wel wat marge.
Dank voor het meedenken!
Ik las op een Amerikaans forum dat er een relatie is tussen het level dat je bent en de snelheid waarmee je gems spaart. Hoger level = langzaam gems bij elkaar sparen. Dan zou de kunst zijn om zo langzaam mogelijk te stijgen in level, en (uiteraard) de gems zo snel mogelijk bij elkaar te sparen.
Ik speel nu anderhalve week (geloof ik), zit op level 33 en heb iets meer dan 1000 gems. Ik speel voornamelijk de events (+ scratchers) en speel alleen maar Hong Bao op 120.000 per spin.
Mijn vraag is aan degenen die (ver) boven de 1000 gems zitten, raden jullie aan toch zo min mogelijk coins per spin in te zetten (bijvoorbeeld 9.000 bij Joker) en vooral geduld te hebben en de app maar veel te laten draaien? Ik ben zeer geneigd toch die 120.000 te blijven inzetten omdat dat de gems wat sneller bij elkaar spaart, maar als ik daardoor sneller in level stijg lijkt dat niet handig. Ik heb overigens met iets meer dan 60.000.000 coins wel wat marge.
Dank voor het meedenken!
Florida 1995
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
-
- Amerikakenner
Het maakt niet uit of je hoog of laag inzet. Het is het aantal gems die je verdiend hebt die bepalen hoeveel je moet inzetten om 1 gems te verdienen, niet het level waar je zit (hoewel dit ongeveer gelijk loopt). Ik heb nu boven de 6000 gems verdiend en krijg nu ongeveer 1 extra gem per 8.000.000 inzet.
In mijn geval zijn de hoeveelheden gems p/n erg gaan schommelen afgelopen weken. Telkens als ik er bijna was (nog 150 gems te gaan bv.) gooiden ze opeens de benodigde hoeveelheden weer omhoog. Dit heb ik nu 3 keer meegemaakt in 4 weken
Helaas is het aantal benodigde gems voor de 3e nacht die ik aan het sparen was, zo hoog geworden (weer 2000 extra gems erbij gekomen) dat het me helaas niet meer gaat lukken om dit bij te sparen de aankomende 3 weken. Gezien de trage snelheid van gems verdienen ben ik het spel dus gestaakt en ben ik blij dat ik VDara al geboekt had staan en ben ik blij met 2 nachten.

Helaas is het aantal benodigde gems voor de 3e nacht die ik aan het sparen was, zo hoog geworden (weer 2000 extra gems erbij gekomen) dat het me helaas niet meer gaat lukken om dit bij te sparen de aankomende 3 weken. Gezien de trage snelheid van gems verdienen ben ik het spel dus gestaakt en ben ik blij dat ik VDara al geboekt had staan en ben ik blij met 2 nachten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht