Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis jipper: advies reis LV-YELLOWSTONE-LV.
Reis jipper: advies reis LV-YELLOWSTONE-LV.
Wij willen volgend jaar voor de 2e keer naar Amerika, en hebben vorig jaar het klassieke ronde gemaakt.
Dit keer willen wij oa Yellowstone bekijken.
Eerder heb ik via dit forum jullie expertise gevraagd voor een rondje Denver- Denver.
Wij twijfelen nog wat het moet worden, gezien dat wij een rechtstreekse vlucht op LV ook wel zien zitten.
Ook lijkt ons LV op het eind van de reis een leuke afsluiting.
Is deze route mogelijk?
23 juli AMS- LV
24 LV- Moab
25 Moab
26 Moab
27 Moab-Glenwood springs
28 Glenwood springs - Grand lake
29 Grand lake - Estes park
30 Estes park
31 Estes park- Casper
1 aug Casper- Cody
2 Cody - Gardiner
3 Gardiner
4 Gardiner -Old Faithful
5 Old Faithful
6 Old Faithful- Jackson
7 Jackson - Park city of vernal
8 Park city/ vernal - Capitol reef
9 Capitol reef
10 Capital reef - Las Vegas
11 LV
12 LV
13 LV - AMS
Dit keer willen wij oa Yellowstone bekijken.
Eerder heb ik via dit forum jullie expertise gevraagd voor een rondje Denver- Denver.
Wij twijfelen nog wat het moet worden, gezien dat wij een rechtstreekse vlucht op LV ook wel zien zitten.
Ook lijkt ons LV op het eind van de reis een leuke afsluiting.
Is deze route mogelijk?
23 juli AMS- LV
24 LV- Moab
25 Moab
26 Moab
27 Moab-Glenwood springs
28 Glenwood springs - Grand lake
29 Grand lake - Estes park
30 Estes park
31 Estes park- Casper
1 aug Casper- Cody
2 Cody - Gardiner
3 Gardiner
4 Gardiner -Old Faithful
5 Old Faithful
6 Old Faithful- Jackson
7 Jackson - Park city of vernal
8 Park city/ vernal - Capitol reef
9 Capitol reef
10 Capital reef - Las Vegas
11 LV
12 LV
13 LV - AMS
Re: advies reis LV-YELLOWSTONE-LV
Mooie route!
Vanuit Jackson is het het snelste om direct richting omgeving Salt Lake City te rijden, Vernal is een stuk omrijden ondanks dat dit een mooiere route is.
Een extra nacht voor Grand Teton zou wel mooi zijn, zo heb je ook iets meer tijd voor Yellowstone.
Vanuit Jackson is het het snelste om direct richting omgeving Salt Lake City te rijden, Vernal is een stuk omrijden ondanks dat dit een mooiere route is.
Een extra nacht voor Grand Teton zou wel mooi zijn, zo heb je ook iets meer tijd voor Yellowstone.
Bedankt voor de reactie Markstaal.
Dus het is beter om naar park city te rijden.
Is voor Capitol reef 2 dagen nodig?, anders kan ik een nacht voor GT hiervoor gebruiken.
Het is een heel gepuzzel , zo'n rondreis.
Dus het is beter om naar park city te rijden.
Is voor Capitol reef 2 dagen nodig?, anders kan ik een nacht voor GT hiervoor gebruiken.
Het is een heel gepuzzel , zo'n rondreis.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je hebt voor een groot deel dezelfde route als in je vorige topic. Het was handig geweest om daar verder te gaan, nu gaan er weer veel dezelfde adviezen komen.
Starten in Denver is niet gek omdat dat meer op de route ligt. Vanuit Las Vegas heb je twee keer een lange rijdag. Is een one way geen optie?
Marianne
Starten in Denver is niet gek omdat dat meer op de route ligt. Vanuit Las Vegas heb je twee keer een lange rijdag. Is een one way geen optie?
Marianne
One way is ook een optie , maar hoe zit dit met de one way kosten tussen Denver en las vegas ?
2 nachten Capitol Reef zou ik zo houden. Je hebt voordat je aankomt in Capitol Reef namelijk al 2 redelijke reisdagen erop zitten. De extra nacht zou je kunnen winnen om bijvoorbeeld vanuit Moab direct tot Grand Lake te rijden zodat je niet hoeft te overnachten in Glenwood Springs. Een andere optie is de overnachting van Grand Lake skippen en vroeg uit Glenwood Springs vertrekken zodat je nog genoeg tijd hebt voor de Trail Ridge Road.
Drop-off kosten zijn afhankelijk van het verhuur bedrijf, je moet ongeveer aan 150-200$ denken.
Allemaal goede adviezen!
Bedankt Marianne en Markstaal .
We gaan weer puzzelen.
Bedankt Marianne en Markstaal .
We gaan weer puzzelen.
Ik zou echt altijd voor de route binnendoor via Vernal kiezen. Veel mooier, veel prettiger en het verschil in rijtijd is maximaal 1,5 uur.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik begrijp niet helemaal waarom je de rit van Las Vegas naar Moab zo doet aan het begin en vanaf CT terug naar Vegas op het eind.
Die rit op dag 2 waar je misschien nog wat vermoeid bent vd reis is heel erg lang. Nu ontkom je niet aan wat lange ritten maar je komt 2x min of meer in hetzelfde gebied.
Ik zou CR en Moab bij elkaar houden in de route.
Ik had overigens met drive-usa of usareisen.de bij alamo geen dropoffkosten tussen LA en Denver. Misschien is dat ook zo tussen vegas en denver?
Die rit op dag 2 waar je misschien nog wat vermoeid bent vd reis is heel erg lang. Nu ontkom je niet aan wat lange ritten maar je komt 2x min of meer in hetzelfde gebied.
Ik zou CR en Moab bij elkaar houden in de route.
Ik had overigens met drive-usa of usareisen.de bij alamo geen dropoffkosten tussen LA en Denver. Misschien is dat ook zo tussen vegas en denver?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Misschien zijn er drop off kosten, maar starten in Denver is in dit geval wel veel handiger. Je bespaart daarmee een overnachting die je kunt inzetten bij Grand Teton en de route is qua afstanden beter verdeeld. Kortom je kunt het laten opwegen tegen eventuele drop off kosten.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht