Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis NaomyV: schema Zuidwest-Amerika mei/juni 2020.
Reis NaomyV: schema Zuidwest-Amerika mei/juni 2020.
Hoi allemaal,
Ik ben langzaamaan bezig een route te plannen voor onze reis, die waarschijnlijk in mei/juni plaats zal vinden volgend jaar. 14 jaar geleden heb ik een deel van deze route al gedaan (vooral echt het Californië deel, maar toen was ik 13 jaar oud, dus ik kan me lang niet alles herinneren) en 11 jaar geleden heb ik met mijn familie een route gedaan rond Grand Canyon/Arizona/Utah etc. (vooral heel veel nationale parken gezien). Ik wilde deze twee routes een beetje combineren. Voor mijn partner is het de eerste keer naar Amerika dus ik wil een soort 'meeste complete' reis bedenken. Ik merk dat ik een beetje verzand raak in alle mogelijkheden en opties en vooral ook in alles wat ik nog weet van deze twee reizen.
Daar komt bij dat ik in 2016 5 maanden in Santa Barbara heb gestudeerd. Ik vind het echt geweldig om daar weer even terug te zijn en vind het ook natuurlijk super leuk om mijn partner daar het een en ander te laten zien. Het hoeft geen lange stop te worden, maar ik zou het toch wel leuk vinden om daar twee dagen te besteden in elk geval.
Het begint al met dat ik twijfel of we een retour moeten boeken naar SF of naar LA. Het rondje wat wij graag willen doen (ongeveer) zou vanaf beide punten prima kunnen, want beide steden willen we sowieso bezoeken. Wat zijn jullie ervaringen? Wat is makkelijker om te starten? Of wat is een leukere 'start'?
Ik heb dus meerdere rondjes bedacht, maar wat mij nu het meest aanspreekt is:
1. Huis -> San Fransisco
2. SF
3. SF
4. SF --> SB
5. Santa Barbara
6. Santa Barbara
7. SB --> LA
8. LA
9. LA
10. LA --> Grand Canyon (in elk geval deze richting op, of is dit te lang rijden?)
11. Grand Canyon (is 1 dag voldoende?)
12. Grand Canyon --> Page (Antelope Canyon/Horseshoe bend)
13. Page: Zion/Bryce (een van de twee? Allebei 1 dag? Nog niet helemaal over uit?)
14. Page: Evt. dus nog een dag Zion/Bryce?
15. Page --> Las Vegas
16. Las Vegas
17. Las Vegas --> Yosemite (te lange afstand? evt. toch Lone Pine er tussen om death valley ook te zien?)
18. Yosemite
19. Yosemite --> Lake Tahoe (Is 1 volle dag voldoende voor Yosemite? Lake Tahoe lijkt me heel mooi, maar geen idee of dit handig is?)
20. Lake Tahoe --> San Fransisco/buitenplaats SF
21. Terugvliegen naar huis vanaf SF
Dit zijn in elk geval een beetje de hoogtepunten die we (denk ik) willen zien. Dit rondje andersom is ook nog een optie (dus SF --> Yosemite en eindigen met Santa Barbara). Ik ben er nog niet helemaal over uit of het leuker is om te starten met steden of met natuur. Vanuit LA zou het rondje dus wel wat anders worden, maar in principe met dezelfde hoogtepunten.
Er is nog niks geboekt, dus alles valt nog aan te passen. De max is wel echt 3,5 week, dus hier en daar kan er nog wat geschoven worden met dagen, maar niet waanzinnig veel.
Opmerkingen? Ervaringen? Aanpassingen? Roep maar raak!
Bedankt alvast!
Ik ben langzaamaan bezig een route te plannen voor onze reis, die waarschijnlijk in mei/juni plaats zal vinden volgend jaar. 14 jaar geleden heb ik een deel van deze route al gedaan (vooral echt het Californië deel, maar toen was ik 13 jaar oud, dus ik kan me lang niet alles herinneren) en 11 jaar geleden heb ik met mijn familie een route gedaan rond Grand Canyon/Arizona/Utah etc. (vooral heel veel nationale parken gezien). Ik wilde deze twee routes een beetje combineren. Voor mijn partner is het de eerste keer naar Amerika dus ik wil een soort 'meeste complete' reis bedenken. Ik merk dat ik een beetje verzand raak in alle mogelijkheden en opties en vooral ook in alles wat ik nog weet van deze twee reizen.
Daar komt bij dat ik in 2016 5 maanden in Santa Barbara heb gestudeerd. Ik vind het echt geweldig om daar weer even terug te zijn en vind het ook natuurlijk super leuk om mijn partner daar het een en ander te laten zien. Het hoeft geen lange stop te worden, maar ik zou het toch wel leuk vinden om daar twee dagen te besteden in elk geval.
Het begint al met dat ik twijfel of we een retour moeten boeken naar SF of naar LA. Het rondje wat wij graag willen doen (ongeveer) zou vanaf beide punten prima kunnen, want beide steden willen we sowieso bezoeken. Wat zijn jullie ervaringen? Wat is makkelijker om te starten? Of wat is een leukere 'start'?
Ik heb dus meerdere rondjes bedacht, maar wat mij nu het meest aanspreekt is:
1. Huis -> San Fransisco
2. SF
3. SF
4. SF --> SB
5. Santa Barbara
6. Santa Barbara
7. SB --> LA
8. LA
9. LA
10. LA --> Grand Canyon (in elk geval deze richting op, of is dit te lang rijden?)
11. Grand Canyon (is 1 dag voldoende?)
12. Grand Canyon --> Page (Antelope Canyon/Horseshoe bend)
13. Page: Zion/Bryce (een van de twee? Allebei 1 dag? Nog niet helemaal over uit?)
14. Page: Evt. dus nog een dag Zion/Bryce?
15. Page --> Las Vegas
16. Las Vegas
17. Las Vegas --> Yosemite (te lange afstand? evt. toch Lone Pine er tussen om death valley ook te zien?)
18. Yosemite
19. Yosemite --> Lake Tahoe (Is 1 volle dag voldoende voor Yosemite? Lake Tahoe lijkt me heel mooi, maar geen idee of dit handig is?)
20. Lake Tahoe --> San Fransisco/buitenplaats SF
21. Terugvliegen naar huis vanaf SF
Dit zijn in elk geval een beetje de hoogtepunten die we (denk ik) willen zien. Dit rondje andersom is ook nog een optie (dus SF --> Yosemite en eindigen met Santa Barbara). Ik ben er nog niet helemaal over uit of het leuker is om te starten met steden of met natuur. Vanuit LA zou het rondje dus wel wat anders worden, maar in principe met dezelfde hoogtepunten.
Er is nog niks geboekt, dus alles valt nog aan te passen. De max is wel echt 3,5 week, dus hier en daar kan er nog wat geschoven worden met dagen, maar niet waanzinnig veel.
Opmerkingen? Ervaringen? Aanpassingen? Roep maar raak!
Bedankt alvast!
Re: Reisschema Zuidwest amerika mei/juni 2020
Ik zou Lake Tahoe er zowiezo uithalen voor meer tijd in omgeving Yosemite en mis nog tijd voor Zion en Bryce. Misschien ten koste dag LA? Las Vegas- Yosemite is echt te lang. Zo heb je geen tijd voor de tiogaroad. Daar hebben we een volle dag voor uitgetrokken straks. Dus we overnachten Mammoth Lakes wat de volgende dag tijd geeft voor de tiogaroad. En dan nog 2 nachten Yosemite (dus 1 volle dag). Denk zelf dat wij het zo al minimaal hebben, dat dat echt wel nodig is. Ik denk LA-GC ook te lang. Maar misschien is het haalbaar? Google maps plus kwart vd tijd erbij op nemen we vaak en dat klopt dan vaak wel ongeveer. Althans. Zonder echte wandelingen
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik begrijp de reden voor Santa Barbara maar zoals je het nu hebt gepland kom je daardoor in de rest van de route tijd te kort. Bovendien is de rit van SF nasr Santa Barbara eigenlijk te lang voor 1 dag. Ik xou een tussenstop doen in bijvoorbeeld Cambria. Dan heb je voor het mooiste deel van de kust een volle dag. En als je op tijd vertrekt uit Cambria heb je ook nog een groot deel van de dag voor Santa Barbara.
De rit van LA naar de Grand Canyon is ook erg lang. Je kunt wat eerder stoppen, bijvoorbeeld in Kingman. En dan een overnachting in het park. Twee nachten zijn dan niet nodig.
Ik zou zowel Bryce als Zion doen en dan bij voorkeur twee nachten voor Zion.
De rit van Las Vegas naar Yosemite is echt veel te lang, het mooiste is om daar twee stops te doen.
Kijk bijvoorbeeld eens in ons 2013-verslag en 2015-verslag voor dat stuk in juni.
Lake Tahoe zou ik vergeten, daar heb je geen tijd voor.
Wat startpunt betreft: dat kun je van de ticketprijs af laten hangen. Of van de periode dat je gaat. Voor de Tioga Pass is het verstandig om die zo laat mogelijk te plannen als je al in mei vertrekt.
Vliegen op Las Vegas is natuurlijk ook een mogelijkheid.
Hou ook rekening met het Memorial Day weekend. Dan kun je drukke parken als Zion en Yosemite het beste mijden.
Hebben jullie al eens naar de voorbeeldroute gekeken?
Marianne
De rit van LA naar de Grand Canyon is ook erg lang. Je kunt wat eerder stoppen, bijvoorbeeld in Kingman. En dan een overnachting in het park. Twee nachten zijn dan niet nodig.
Ik zou zowel Bryce als Zion doen en dan bij voorkeur twee nachten voor Zion.
De rit van Las Vegas naar Yosemite is echt veel te lang, het mooiste is om daar twee stops te doen.
Kijk bijvoorbeeld eens in ons 2013-verslag en 2015-verslag voor dat stuk in juni.
Lake Tahoe zou ik vergeten, daar heb je geen tijd voor.
Wat startpunt betreft: dat kun je van de ticketprijs af laten hangen. Of van de periode dat je gaat. Voor de Tioga Pass is het verstandig om die zo laat mogelijk te plannen als je al in mei vertrekt.
Vliegen op Las Vegas is natuurlijk ook een mogelijkheid.
Hou ook rekening met het Memorial Day weekend. Dan kun je drukke parken als Zion en Yosemite het beste mijden.
Hebben jullie al eens naar de voorbeeldroute gekeken?
Marianne
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Je kan ook overwegen om een one-way te doen. Bijv. starten in Las Vegas en eindigen in La. Je hebt dan niet de lange rit van LA naar Grand Canyon.
Ga dan eerst naar Grand Canyon en vervolgens het rondje Page - Bryce - Zion en dan noordelijk naar Yosemite - San Francisco. Je eindigt dan met de kustweg.
Ga dan eerst naar Grand Canyon en vervolgens het rondje Page - Bryce - Zion en dan noordelijk naar Yosemite - San Francisco. Je eindigt dan met de kustweg.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Re: Reis NaomyV: schema Zuidwest-Amerika mei/juni 2020.
Ik zou zeker voldoende tijd nemen voor Zion en Bryce, erg mooie parken. 2 dagen is daarvoor wel echt het minimum, maar zou er meer tijd voor nemen (met name als je ook wandelingen wilt doen, bijv. de prachtige Narrows in Zion en in Bryce tussen de hoodoos). Wij hadden 3 dagen, maar vonden dat eigenlijk al te weinig.
Hi allemaal,
Inmiddels is de route allemaal iets duidelijker geworden en ziet het er voor nu zo uit:
Dag 1: Vliegen - SF
Dag 2: SF
Dag 3: SF
Dag 4: SF - Morro Bay/Cambria (ligt nog niet vast, in elk geval een tussenstop langs de kustweg)
Dag 5: Morro Bay - Santa Barbara
Dag 6: Santa Barbara
Dag 7: Santa Barbara - LA
Dag 8: LA
Dag 9: LA
Dag 10: LA - Kingman
Dag 11: Kingman - GC village
Dag 12: Grand Canyon
Dag 13: GC - Page
En nu komt mijn laatste vraagstuk. Het dilemma met alle national parken die hierna volgen. Ik zat eerst te denken aan 2 nachten in Page, daarna een nacht in Bryce en daarna een nacht in Zion, maar ik vraag me toch af of dat beter 1 nacht Page, 1 nacht Bryce en 2 nachten Zion kunnen worden. Daarna gaan we door naar Las Vegas (2 nachten daar verblijven). Daar zou de extra nacht ook nog evt nog toegevoegd kunnen worden.
Oftewel; wat is de beste volgorde voor dit deel van de route?
Dag 14: ?
Dag 15: ?
Dag 16: ?
Dag 17: ? - Las Vegas
Dag 18: Las Vegas
Dag 19: LV - tussenstop richting Yosemite
Dag 20: tussenstop - Yosemite
Dag 21 Yosemite
Dag 22: Yosemite - SFO
Dag 23: Terugvliegen naar huis.
Inmiddels is de route allemaal iets duidelijker geworden en ziet het er voor nu zo uit:
Dag 1: Vliegen - SF
Dag 2: SF
Dag 3: SF
Dag 4: SF - Morro Bay/Cambria (ligt nog niet vast, in elk geval een tussenstop langs de kustweg)
Dag 5: Morro Bay - Santa Barbara
Dag 6: Santa Barbara
Dag 7: Santa Barbara - LA
Dag 8: LA
Dag 9: LA
Dag 10: LA - Kingman
Dag 11: Kingman - GC village
Dag 12: Grand Canyon
Dag 13: GC - Page
En nu komt mijn laatste vraagstuk. Het dilemma met alle national parken die hierna volgen. Ik zat eerst te denken aan 2 nachten in Page, daarna een nacht in Bryce en daarna een nacht in Zion, maar ik vraag me toch af of dat beter 1 nacht Page, 1 nacht Bryce en 2 nachten Zion kunnen worden. Daarna gaan we door naar Las Vegas (2 nachten daar verblijven). Daar zou de extra nacht ook nog evt nog toegevoegd kunnen worden.
Oftewel; wat is de beste volgorde voor dit deel van de route?
Dag 14: ?
Dag 15: ?
Dag 16: ?
Dag 17: ? - Las Vegas
Dag 18: Las Vegas
Dag 19: LV - tussenstop richting Yosemite
Dag 20: tussenstop - Yosemite
Dag 21 Yosemite
Dag 22: Yosemite - SFO
Dag 23: Terugvliegen naar huis.
Ik zou gaan voor 1n Grand Canyon, 1n Page, 1n Bryce en dan 2n in Zion. In Zion is veel te doen en veel te zien, 1 nacht is hier echt te kort. Zorg wel dat je dichtbij het park verblijft, zo ben je de drukte voor in de ochtend en heb je meer kans op een parkeerplek. Als je vanaf Zion naar Las Vegas gaat kan je via Valley of Fire rijden, een erg mooi park!
Je hebt op dit moment 1 tussenstop tussen Las Vegas en Yosemite, het kan wel maar 2 stops is mooier. Denk aan een overnachting in Death Valley gevolgd door een nacht aan de oost kant van Yosemite (June Lake, Lee Vining, Bishop ect.).
Verder ziet het schema er netjes uit!
Je hebt op dit moment 1 tussenstop tussen Las Vegas en Yosemite, het kan wel maar 2 stops is mooier. Denk aan een overnachting in Death Valley gevolgd door een nacht aan de oost kant van Yosemite (June Lake, Lee Vining, Bishop ect.).
Verder ziet het schema er netjes uit!
- Mr. Patrick
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Wat Markstaal zegt. Ik kan weinig anders zinnigs bedenken.

West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Deep South (2022)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Ok bedankt! We hebben voor nu 2 nachten GC omdat we ook graag een helikopter tour willen doen en het wel leuk vinden om nog een beetje te wandelen in plaats van 'een snelle blik' in de GC. We vinden het ook wel lekker om niet alles heel gehaast te hoeven doen, dus ik denk dat dat prima is.
Ik neig nu zelf ook naar 1 nacht Page en 1 nacht Bryce en dan 2 nachten in Zion. Ik ben nog een beetje aan het kijken wat qua dagplanning het beste past?
Is zoiets als dit haalbaar? (zonder erg te hoeven haasten):
GC - Page (onderweg horseshoe bend) en 's middags upper antelope canyon tour
Page - Bryce (eerst 's ochtends evt. nog lower antelope canyon), 's middags bij aankomst in Bryce het park in (zonsondergang meepakken).
Bryce - Zion: Is er nog iets in Bryce wat 's ochtends nog enorm aan te raden is? Of heb je dat dan in de middag daarvoor wel al gezien en is het beter om direct door te rijden naar Zion zodat je daar 's middags nog wat kan doen?
Het is wel ook vakantie, dus we willen niet constant alleen maar het gevoel hebben dat we van de ene plek naar de andere plek aan het racen zijn 'om maar alles even snel te kunnen zien', dus ik probeer dat ook een beetje in gedachten te houden in de planning.
Ik neig nu zelf ook naar 1 nacht Page en 1 nacht Bryce en dan 2 nachten in Zion. Ik ben nog een beetje aan het kijken wat qua dagplanning het beste past?
Is zoiets als dit haalbaar? (zonder erg te hoeven haasten):
GC - Page (onderweg horseshoe bend) en 's middags upper antelope canyon tour
Page - Bryce (eerst 's ochtends evt. nog lower antelope canyon), 's middags bij aankomst in Bryce het park in (zonsondergang meepakken).
Bryce - Zion: Is er nog iets in Bryce wat 's ochtends nog enorm aan te raden is? Of heb je dat dan in de middag daarvoor wel al gezien en is het beter om direct door te rijden naar Zion zodat je daar 's middags nog wat kan doen?
Het is wel ook vakantie, dus we willen niet constant alleen maar het gevoel hebben dat we van de ene plek naar de andere plek aan het racen zijn 'om maar alles even snel te kunnen zien', dus ik probeer dat ook een beetje in gedachten te houden in de planning.
- Mr. Patrick
- Amerikakenner
Wij hebben beide gedaan (dus de heli en de hele wandeling naar Hermit's Rest) en ik vond beiden niet zo heel interessant worden. Zelfs de helivlucht werd saai, omdat het landschap nauwelijks verandert. Persoonlijk zou ik niet te veel tijd besteden aan de rim. Of je zou met wandelen een stuk naar beneden lopen bedoelen, dat verandert de zaak.NaomyV schreef: ↑31 jul 2019, 10:18Ok bedankt! We hebben voor nu 2 nachten GC omdat we ook graag een helikopter tour willen doen en het wel leuk vinden om nog een beetje te wandelen in plaats van 'een snelle blik' in de GC. We vinden het ook wel lekker om niet alles heel gehaast te hoeven doen, dus ik denk dat dat prima is.
Spaar je het geld van één van de twee Antelope's. Hoewel ze allebei anders zijn en de ene niet mooier dan de ander, lijken ze zoveel op elkaar dat je het gevoel hebt de hele tijd hetzelfde aan het bekijken te zijn. Kijk maar eens naar foto's. Wij deden wel allebei, maar was echt overbodig. Persoonlijk vond ik Lower fijner, omdat het een one-way is, dus je hebt geen tegemoetkomende groepen. In de upper voelde het daardoor extreem druk aan en je had minder mogelijkheden voor mooie foto's (lees: zonder andere mensen erop).NaomyV schreef: ↑31 jul 2019, 10:18GC - Page (onderweg horseshoe bend) en 's middags upper antelope canyon tour
Als je op de dag dat je van Page komt nog wat eerder in Bryce kunt zijn, kun je die tweede dag (na zonsopkomst te kijken

West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Deep South (2022)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou ook niet beide Antelopes doen, 1 is voldoende.
Voor de GC vind ik zelf 2 nachten wel mooi, maar tussen Kingman en Page heb je op zich wel voldoende tijd voor zowel een vlucht als een wat langere wandeling. Loop bijvoorbeeld de South Kaibab Trail naar Cedar Point tijdens zonsopkomst (zie ons 2013-verslag daarvoor).
En tja, de ene heeft het na 1 view point al geizen, en de nader wil ze allemaal zien; dat zul je voor je zelf moeten bepalen.
Is de verrtekdatum al bekend? Waar zit je met het Memorial Day weekend? En wanneer zou je over de Tioga Pass rijden? Ik zou hoe dan ook meer tijd uittrekken voor de rit naar Yosemite en/of voor Yosemite zlef. Je zit daar in de mooiste periode van het jaar. Probeer wel het weekend te vermijden.
Voor Bryce is het mooi om na aankomst (maar in elk geval vanaf ruim een uur voor zonsondergang) de view points te doen, en dan in de vroege ochtend een wandeling naar beneden (bijvoorbeeld de Queens Garden/Navajo loop combinatie). Je hebt voor die wandeling trouwens ook wel tijd als je van Page komt. zie ook hiervoor ons 2013-verslag.
Marianne
Voor de GC vind ik zelf 2 nachten wel mooi, maar tussen Kingman en Page heb je op zich wel voldoende tijd voor zowel een vlucht als een wat langere wandeling. Loop bijvoorbeeld de South Kaibab Trail naar Cedar Point tijdens zonsopkomst (zie ons 2013-verslag daarvoor).
En tja, de ene heeft het na 1 view point al geizen, en de nader wil ze allemaal zien; dat zul je voor je zelf moeten bepalen.
Is de verrtekdatum al bekend? Waar zit je met het Memorial Day weekend? En wanneer zou je over de Tioga Pass rijden? Ik zou hoe dan ook meer tijd uittrekken voor de rit naar Yosemite en/of voor Yosemite zlef. Je zit daar in de mooiste periode van het jaar. Probeer wel het weekend te vermijden.
Voor Bryce is het mooi om na aankomst (maar in elk geval vanaf ruim een uur voor zonsondergang) de view points te doen, en dan in de vroege ochtend een wandeling naar beneden (bijvoorbeeld de Queens Garden/Navajo loop combinatie). Je hebt voor die wandeling trouwens ook wel tijd als je van Page komt. zie ook hiervoor ons 2013-verslag.
Marianne
Hmm oke, daar had ik eerder andere verhalen over gehoord (dat beiden toch wel erg gaaf waren en anders waren). Welke Antelope Canyon is dan het meest aan te raden volgens jullie?
Ja, vertrekdatum is bekend, dat is 21 mei, dus direct dat weekend is Memoral Day Weekend. We zijn dan in SFO en rijden vanuit daar dus via de kustweg naar beneden, dus tijdens dat weekend hebben we geen National Park bezoeken, dus dat scheelt een hoop. Tioga Pass zouden we dan rijden rond 9 juni ongeveer. Yosemite zitten we dus ook niet in het weekend (dinsdag t/m donderdag)
Ja, vertrekdatum is bekend, dat is 21 mei, dus direct dat weekend is Memoral Day Weekend. We zijn dan in SFO en rijden vanuit daar dus via de kustweg naar beneden, dus tijdens dat weekend hebben we geen National Park bezoeken, dus dat scheelt een hoop. Tioga Pass zouden we dan rijden rond 9 juni ongeveer. Yosemite zitten we dus ook niet in het weekend (dinsdag t/m donderdag)
Dit jaar was de Tioga Pass nog niet open op 9 juni, dus wellicht moet je dan ook rekening houden in je planning met ruimte voor een omweg..
Ja, dat is zeker iets om rekening mee te houden. Wellicht dat de we overnachting van onze tussenstop vanuit Death Valley richting Yosemite nog open houden zodat we nog ruimte hebben om evt. een tussenstop te boeken op de route van een omweg als blijkt dat de Tioga Pass dicht is. Ik wilde eerst kijken voor een overnachting in Lone Pine (in die buurt), maar als dan blijkt dat de Tioga Pass niet open is zit je volgens mij helemaal in de verkeerde richting..
- Mr. Patrick
- Amerikakenner
Afgelopen voorjaar was ook best uitzonderlijk. In Colorado was het sinds begin '00- er jaren niet meer zo lang winters weer geweest.
Als Tioga nog dicht is zijn er noordelijker passen die vaker sneller open gaan: Sonora, Ebbets en Carson Pass, al rijd je dan natuurlijk flink om.
Je kunt je overnachting ook altijd annuleerbaar boeken en in de gaten houden. Als het er op lijkt dat het dicht is als jij er bent alvast een andere nacht boeken via de Zuid-kant van de Sierra Nevada. Net wanneer de termijn gratis annuleren vervalt kijken wat de weg doet en één van de twee annuleren.
[aluhoedje modus]Doe die tweede overnachting niet via dezelfde boekingssite, dat vinden de algortimes niet zo leuk en beperkt je volgende keus in annuleerbaar boeken[/aluhoedje modus]
Als Tioga nog dicht is zijn er noordelijker passen die vaker sneller open gaan: Sonora, Ebbets en Carson Pass, al rijd je dan natuurlijk flink om.
Je kunt je overnachting ook altijd annuleerbaar boeken en in de gaten houden. Als het er op lijkt dat het dicht is als jij er bent alvast een andere nacht boeken via de Zuid-kant van de Sierra Nevada. Net wanneer de termijn gratis annuleren vervalt kijken wat de weg doet en één van de twee annuleren.
[aluhoedje modus]Doe die tweede overnachting niet via dezelfde boekingssite, dat vinden de algortimes niet zo leuk en beperkt je volgende keus in annuleerbaar boeken[/aluhoedje modus]
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Deep South (2022)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 20 Reacties
- 5098 Weergaves
-
Laatste bericht door stegeman