Ik heb een paar keer flink mazzel gehad en heb in anderhalve maand tijd al 5500 gems gespaard. Genoeg dus voor 2 nachten en we gaan pas volgend jaar

Ik speel ook MyVegas, maar daar gaat het winnen een stuk moeilijker.
Dit is volgens mij heel normaal hier in de US.
Zijn er dan hotels in Las Vegas die zich wel op gezinnen met kinderen richten? Las Vegas lijkt me namelijk helemaal niet zo'n geschikte plek voor kinderen. Wij blijven er alleen maar 2 dagen omdat het midden in onze rondreis een plek is om lekker een dagje niets te doen bij het zwembad en heel misschien om een show mee te pakken.
Om je een idee te geven, ik ben nu 5 weken bezig en zit op een kleine 4000 gems (van de benodigde 4200 voor twee nachten in augustus). Ik speel alleen de events. Wel alleen de normale, die gekke waar je 555.555.555 coins moet winnen vind ik wat overdreven.Timothy555 schreef: ↑27 mei 2019, 21:56Hoelang heb je er moeten voor sparen in de app, en hoeveel gems heb je moeten betalen?
Klinkt goed, mooi dat het allemaal zo makkelijk gaat! Ik heb straks ook 1 nacht geboekt op mijn account en 1 op het account van mijn vriendin, samenvoegen gewoon bij de receptie zonder problemen?
Ja, geen enkel probleem.
Nee, zwembad is gratis.