Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Timothy555
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Wynn slots app: gratis nachten in de wynn!

Bericht door Timothy555 »

Dat geluk heb ik absoluut niet. Heb 1905 gems, maar geld is wel op. Ga nu eerst weer een bankroll sparen van +- 10.000.000 en er dan voorzichtig weer eens aan beginnen, heb nog wat tijd.
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Ik haat de Dragon Power scratcher. Na 500 spins had ik 1 gem erbij! Duurt "for ever" voordat je ze alle vier hebt. Vandaag lukte het me niet eens om het af te krijgen :oops:
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Dan is je inzet L1 zeker? 1 gem erbij heeft niets met Dragon Power te maken namelijk.
Afbeelding
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

Idd L1. Ik bedoel dus dat het (soms) erg lastig is om 30 power orbs te halen. En de 500 spins heb je ook alleen bij deze scratcher, vindt ik niet fijn.
Volgende keer sla ik deze maar over denk ik.
Timothy555
Amerika-expert

Ik kon vandaag de app updaten, een leuke nieuwe functie is dat wanneer je 4 x 1 wheelspin per 24u pakt, je nu een multiplier maal 3 op al je credits die je ophaalt krijgt.

Je kan dus dagelijks 3 x meer geld ophalen.
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

Ik begrijp het niet. Wheelspin staat toch bij "bonus" en kan je maar 1x per 12 uur doen?
Timothy555
Amerika-expert

Klopt, en je doet het 4 dagen op rij minstens 1 keer binnen de 24 uur, anders gezegd: vier dagen op rij 1 keer aanmelden en de wheelspin pakken :wink:
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

Ahhhhh, nu snap ik het!
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

Iemand recent nog geweest via de app ?
Ik ben in mei geweest en heb toen geen resort fee hoeven te betalen, klopt het dat dat nu verplicht is?
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Uit de FB-groep:
Checked in on Thursday, slipped a $50 in the CC and ID, upgraded to 59th floor encore to panoramic strip view. No resort fees, room is super nice and bed is like a cloud. EXTREMELY happy about this trip. I heard people having issues with cell reception but so far full bars on Verizon.
Afbeelding
Mier37
Amerika-ontdekker

Bericht door Mier37 »

Wij zijn eind mei geweest en begin juni en hoefden geen resort fee te betalen. We hadden alsnog 3 nachten bij elkaar gespaard, ookal dacht ik het niet meer te gaan redden eind april. Uiteindelijk kostte het ons 10.600 gems voor 2 en 4600 voor 1 nacht (partner) Bij aankomst hebben ze onze boekingen gewoon gekoppeld en kozen we voor een upgrade voor een panoramaviewroom wat ons 90 dollar kostte (30 dollar p/n).

We hebben een uitstekende tijd gehad in de Wynn! Superzachte dekens en grote bedden, goede airco, prachtig uitzicht en heerlijk bad en douche en Alexa was echt te grappig om mee te maken! Service en roomservice was excellent! Echt super :clap:
Nootje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Nootje »

Wij zijn vorige week zaterdag 1 nacht geweest voor het concert van Robbie Williams. Geen upgrade. Ze waren volgeboekt, inderdaad geen resort fee betaald. :-)
lax-lax
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door lax-lax »

Hebben jullie een strategie op de app?
lax-lax
Amerika-ontdekker

Bericht door lax-lax »

Ik heb me wat ingelezen over de app, en ik heb de indruk dat het allemaal heel wat minder eenvoudig is dan sinds de lancering.

Ondertussen heb ik een goede week gespeeld en zit ik aan 522. Het gaat dus traag.

Een kleine kantmelding is dat ik per ongeluk zo verstandig ben geweest om voor 30 Eur coins te kopen (te snel een scherm proberen weg te klikken, en voor ik het wist werd er 30 Eur van de visa afgeschreven..) :sadcry:
lax-lax
Amerika-ontdekker

Bericht door lax-lax »

Deze strategie ga ik eens volgen:

The scratchers are what you should strive to get. Minimum bets are low level bets like 10k per spin. You will use this level 98% of the time ( until you get 200M chips then you can easily swing the 2nd level up and never lose chips) I only play really big bets (400k+) during special events. Look next to leaderboards and profile on the home screen. In the middle it shows, "special events". Tap on it and it will show you different achievements that will unlock scratchers. There are 4 different types of scratchers you can get and prizes for each, bronze (50k,100k,500k,1M), silver (500k, 1M, 2M, 4M), gold (3M, 5M, 8M, 12M), platinum (18M, 24M, 42M). Play minimum bets at all times when these events are not active. When the events are active, strive to get the gold silver and platinum scratchers. There are 4 achievements and 5 scratchers to win per event ( which is timed depending on how hard it is to win each entire event). Be smart about it and don't bet 20M chips to chase gold scratchers. However, I will easily throw away 15M chips to win platinum scratchers ( you get a feel about how to do this over time).

The different jackpot levels have the same precious /metal designations. These jackpot wins are completely random. I've won about 5 or 6 platinum jackpots playing Joker 7s (one win was 360M chips on a720k bet), but only a couple of gold jackpots playing other games.

Don't ever ever ever chase tournament wins ( lower left on home screen). It's a complete waste of chips and totally disappointing. Only chase scratchers, using big bets (400k+) as hail Marys (aka last resort) and only if the win is in reach and you will win a platinum scratchers for the trouble. Don't lose huge numbers of chips chasing gold scratchers that will probably only met you 8M return. Be Conservative most of the time and you will get tons of chips and gems. As of right now I have 5,100 gems and ranked 260th highest player in total chip all time winnings. I figured out my strategy early on and you can benefit too if you follow my rules.
lax-lax
Amerika-ontdekker

Bericht door lax-lax »

Veranderen van strategie loont. Momenteel zit ik op 1206 met 31 miljoen aan chips over.
Timothy555
Amerika-expert

Ik en m’n vrouw zijn hard beginnen gaan :D

Ik heb 1 biljoen chips (1000 miljoen), 4204 gems en spaar. Oor twee zeer dure nachten in oktober (3300 en 2400 gems, dus 5700 in totaal, nog een kleine 1500 te gaan).

Mijn vrouw heeft 120 miljoen en 2275 gems, spaart voor de aansluitende nacht op mijn twee nachten (2600), zij is er dus ook al heel kortbij.

Ik verwacht voor het einde van de maand de boekingen te kunnen maken.

Tof weetje: de drie nachten reserveren via Wynn.com die wij willen, komt incl. resort fees en tax (die je niet moet betalen op een comp verblijf via de app), komt op net geen $1000...

Er zit dus heel wat waarde in deze app!
lax-lax
Amerika-ontdekker

Bericht door lax-lax »

Gisteren ging het idd hard. Ik ben geëindigd op 2287.
lax-lax
Amerika-ontdekker

Bericht door lax-lax »

Kraken jullie de piggy bank?
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

Er wordt geadviseerd om dat te doen als hij "vol`' is bij 100,000,000. Dan heb je het beste: value for money.
Ik ben nog niet blut geweest en heb dus ook nog niet betaald voor de piggy bank.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer