Even een korte introductie: ik en mijn gezin (vriendin, dochter van 2 en zoontje van 0,5) gaan volgend jaar 3 maanden (half maart tot half juni) rondreizen door West Amerika. Na een tijdje rond te hebben gelezen nu toch tijd om me in gesprek te gaan mengen

Een globaal idee is eerst ‘de’ Zuid-West route te rijden, dan vanaf ongeveer Monument Valley naar het noorden richting Yellowstone om vervolgens via Idaho naar de Oregon kust te rijden, dan weer afzakken naar San Fransisco. Maar volgens mij zit ik in het verkeerde forum voor reisadviezen, dus hop terzake.
We zijn aan het kijken welke camper we moeten hebben. De vraag hangt vooral op de vraag die ik na flink wat rondlezen op dit forum al vaak voorbij zie komen (en ja, toch stel ik hem weer

- Hoe krijgen we onze kinderen het beste vervoerd?
Ik kom erachter dat mijn grootste zorgenpunt (stoel voor baby) eigenlijk niet zo’n groot punt is. Vrijwel alle kinderstoeltjes om je baby achteruit te vervoeren, zijn prima geschikt om met alleen een heupgordel vast te zetten (ook volgens de instructies van fabrikant).
Maar! Ik kom er niet achter of er voor een ( tegen die tijd) 3,5 jarige ook geschikte stoelen zijn. Het liefst, aangezien bijna geen verhuurder die heeft, zonder Anchorpoint. Heeft iemand hier tips voor/over?