Inmiddels zijn de prijzen al weer 150 euro hoger maar ik ben er superblij mee!
Inmiddels zitten we op €805,46. Het blijft een apart verhaal. Zeker gezien het feit dat mensen zich hier soms echt oprecht afvragen hoe een ticketprijs bepaald wordt. Kortom, er is geen touw aan vast te knopen. Binnen 3 uur maar liefst 3 verschillende tarieven.
Zodra ik het zag hier mijn verhaal gedaan. Ik twijfel of dit een aanbieding is of een fout in het systeem. Kan me niet voorstellen dat ze bewust het reizen met koffer en stoelselectie goedkoper maken dan het reizen zonder koffer en stoelselectie.marieke van oorschot schreef: ↑19 jun 2019, 19:31Tip voor een volgende keer: zo snel mogelijk op dit forum melden als er zulke prijzen zijn. Dan kunnen anderen misschien ook profiteren.
United heeft goede aanbiedingen. De overstap op zich vind ik nooit echt erg. Wij vliegen vaak met onze gehandicapte dochter. Dan wil ik alleen de overstap zo snel mogelijk hebben. Meestal is het het dan een kort vluchtje van hooguit een uur. En dan in 1 keer na de eindbestemming. Wij willen graag vroeg vliegen. Dan heeft ze de energie nog. Met eerst een Europese vlucht hoeven we ook niet vroeg op het vliegveld te zijn. Rolstoelbegeleiding naar het vliegtuig. Dan op de overstapplek zorgen dat we genoeg tijd hebben voor ontbijt. En daarna het vliegtuig in. Ik zal niet zeggen dat het prima werkt. Maar het is te doen!
Dit vorig jaar ook met BA gehad, Amsterdam - Austin was 330 euro incl. koffer, en de 'basisprijs' zonder koffer was een paar honderd euro hoger. Lekkere prijs aangezien dit traject normaal 800-900 euro kost.Almere vak V schreef: ↑19 jun 2019, 11:23
Tickets voor mijn maatje zijn inmiddels bevestigd tegen de genoemde prijs van €375. Ik ben benieuwd of deze blijven staan.
We worden afgezet op Antwerpen CS (+- 1 uur rijden) en vanaf daar is het exact 2 uur met de Thalys, dus is al met al goed te doen gelukkig!Almere vak V schreef: ↑20 jun 2019, 09:38Dat snap ik. Maar eerst met de kids naar Parijs rijden. Daar wachten. En dan nog een uurtje of 9 in het vliegtuig is ook niet echt ideaal te noemen...
Was wat mij betreft ook een optie geweest inderdaad, echter leeft bij ons thuis sterk de wens om het aantal uren in de lucht te minimaliseren, vandaar deze routeUnited heeft goede aanbiedingen. De overstap op zich vind ik nooit echt erg. Wij vliegen vaak met onze gehandicapte dochter. Dan wil ik alleen de overstap zo snel mogelijk hebben. Meestal is het het dan een kort vluchtje van hooguit een uur. En dan in 1 keer na de eindbestemming. Wij willen graag vroeg vliegen. Dan heeft ze de energie nog. Met eerst een Europese vlucht hoeven we ook niet vroeg op het vliegveld te zijn. Rolstoelbegeleiding naar het vliegtuig. Dan op de overstapplek zorgen dat we genoeg tijd hebben voor ontbijt. En daarna het vliegtuig in. Ik zal niet zeggen dat het prima werkt. Maar het is te doen!
Dat vind ik dus nog minder ideaal. Auto, trein, vliegtuig.Luchtgolf schreef: ↑20 jun 2019, 11:21We worden afgezet op Antwerpen CS (+- 1 uur rijden) en vanaf daar is het exact 2 uur met de Thalys, dus is al met al goed te doen gelukkig!Almere vak V schreef: ↑20 jun 2019, 09:38
Dat snap ik. Maar eerst met de kids naar Parijs rijden. Daar wachten. En dan nog een uurtje of 9 in het vliegtuig is ook niet echt ideaal te noemen...