Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
peterd87
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door peterd87 »

Heb vanmiddag AMS-SFO-HNL - ITO-LAX-EWR-AMS voor 606 euro pp (standard economy) met United geboekt :thumbup: vertrek op 27 sep, terug op 12 okt.

Inmiddels zijn de prijzen al weer 150 euro hoger maar ik ben er superblij mee!
Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87

Op zoek naar een Amex referral link voor reguliere of FB kaart? PB mij.
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Nou gebied de eerlijkheid mij te zeggen dat ik zelden mijn eigen vliegtickets boek. Maar een maatje van mij vroeg me of hetgeen klopt wat hij wil boeken bij Delta. Hij wil van Dusseldorf naar Seattle. Op 22 november heen. En op 1 december weer terug. Basic kost €755,46 en main kost €375,96.

Ik zeg tegen m, dat kan niet! Bij Basic moet je betalen voor zowel je koffer als je stoel als je die vantevoren wilt reserveren. Die kan nooit duurder zijn dan bij main waar je stoel reserveren en je eerste koffer altijd gratis zijn.

Hij zegt kijk zelf maar. Nou ben ik niet handig in print screen en dat hier plaatsen. Maar het staat er echt!! Iemand eerder dit gezien??
Almere vak V
Amerika-expert

Okay, het verhaal gaat verder. Ik roep dus tegen m, boeken, boeken, boeken!!

Ik vertel het verhaal tegen mijn vrouw. Die zegt boek maar een ticket voor me. Dan ga ik ook een paar dagen. Hetzelfde ticket inmiddels €835,46. Dus ik denk dat ik het antwoord wel heb.

Tickets voor mijn maatje zijn inmiddels bevestigd tegen de genoemde prijs van €375. Ik ben benieuwd of deze blijven staan.
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Ik heb het al een keer eerder gezien. Duurde ook een dag oid. Gewoon van profiteren en inderdaad niet twijfelen, maar kopen. En ja, als er gewoon geticket is is er niets aan de hand. Het is gewoon een gepubliceerde fare. Bij DL geldt in principe dat er bij online verkoop direct geticket wordt op het moment dat je de betaling doet (laatste stap).

Zeker met die nieuwe basic economy fares hebben de airlines het voor zichzelf nog complexer gemaakt. Ze moeten nog meer fares publiceren met extra onderlinge afhankelijkheden. Dat gaat natuurlijk wel eens een keer mis.
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Ik heb het bij Delta ook al gezien en dacht daarom dat ik de begrippen basic en main door elkaar haalde. Maar blijkbaar gaat er dus iets niet helemaal goed bij hen.
Almere vak V
Amerika-expert

Almere vak V schreef:
19 jun 2019, 11:23
Hetzelfde ticket inmiddels €835,46.
Inmiddels zitten we op €805,46. Het blijft een apart verhaal. Zeker gezien het feit dat mensen zich hier soms echt oprecht afvragen hoe een ticketprijs bepaald wordt. Kortom, er is geen touw aan vast te knopen. Binnen 3 uur maar liefst 3 verschillende tarieven.
Grouchy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 100

Bericht door Grouchy »

Zag het gisteren ook, voor rond de 380EUR vanaf ongeveer 21 October 2019 tot 20 Maart 2020 had je een retour Duitsland (oa Dusseldorf, Frankfurt, Munchen) - USA/Mexico in 'MAIN'.
Die aanbiedingen gebeuren een aantal malen per jaar en je moet er meestal erg snel bij zijn, binnen één-twee dagen zijn ze vaak weer weg. Ze blijven echter wel staan na het boeken.
Zag oa DUS - SJU San Juan, CAN Cancun, MEX Mexico city, MCO Orlando, SFO San Fransisco, LAX Los Angeles, TPA Tampa, MSY New Orleans en DFW Dallas Fort Worth voor die 380EUR na een snelle check.

Mijn modus operandi is in dit soort gevallen; boeken, boeken en meteen issuen die handel. Vertel later wel aan m'n vriendin wanneer/waar we deze keer heen gaan. Als je rechtstreeks bij Delta Air Lines boekt heb je tenslotte '24-Hour Risk-Free Cancellation'.

Zo ook gisteren, zag het op Delta.com, een voorbeeld naar MCO Orlando

Afbeelding

De Delta diamond medallion desk gebeld en retourtjes DUS-DFW geboekt voor €383.16 EUR en meteen geupgraded met certificaten naar Delta One & First :thumbup:
Laatst gewijzigd door Grouchy op 19 jun 2019, 20:14, 2 keer totaal gewijzigd.
marieke van oorschot
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door marieke van oorschot »

Tip voor een volgende keer: zo snel mogelijk op dit forum melden als er zulke prijzen zijn. Dan kunnen anderen misschien ook profiteren.
Geldt nu niet voor mij hoor. Maar wordt altijd gewaardeerd als zulke berichten gedeeld worden! :thumbup:
Loves Vegas!
Luchtgolf
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Luchtgolf »

Wij hebben inmiddels onze tickets geboekt voor de meivakantie, voldeed aan al onze eisen, namelijk: rechtstreeks (tussenstops wilden we liever niet met kleine kids), prettige tijden, met de "grote drie" alliances, vertrek in het weekend, < 500 euro

We vliegen vanaf Parijs naar Miami met Air France, voor 440 p.p.

Nu maar eens gaan oriënteren op verblijf, huurauto, etc. lang leve de voorpret :)

Overigens voor de mensen die nog zoeken, persoonlijk vond ik United steeds de beste aanbiedingen hebben, alleen dan wel elke keer met tussenstop en dat was helaas echt een no-go voor ons. Met tussenstop scheelt echt flink in de prijs! :shock:
Almere vak V
Amerika-expert

marieke van oorschot schreef:
19 jun 2019, 19:31
Tip voor een volgende keer: zo snel mogelijk op dit forum melden als er zulke prijzen zijn. Dan kunnen anderen misschien ook profiteren.
Zodra ik het zag hier mijn verhaal gedaan. Ik twijfel of dit een aanbieding is of een fout in het systeem. Kan me niet voorstellen dat ze bewust het reizen met koffer en stoelselectie goedkoper maken dan het reizen zonder koffer en stoelselectie.
Luchtgolf schreef:
19 jun 2019, 23:18
United steeds de beste aanbiedingen hebben
United heeft goede aanbiedingen. De overstap op zich vind ik nooit echt erg. Wij vliegen vaak met onze gehandicapte dochter. Dan wil ik alleen de overstap zo snel mogelijk hebben. Meestal is het het dan een kort vluchtje van hooguit een uur. En dan in 1 keer na de eindbestemming. Wij willen graag vroeg vliegen. Dan heeft ze de energie nog. Met eerst een Europese vlucht hoeven we ook niet vroeg op het vliegveld te zijn. Rolstoelbegeleiding naar het vliegtuig. Dan op de overstapplek zorgen dat we genoeg tijd hebben voor ontbijt. En daarna het vliegtuig in. Ik zal niet zeggen dat het prima werkt. Maar het is te doen!
Almere vak V
Amerika-expert

Luchtgolf schreef:
tussenstops wilden we liever niet met kleine kids
Dat snap ik. Maar eerst met de kids naar Parijs rijden. Daar wachten. En dan nog een uurtje of 9 in het vliegtuig is ook niet echt ideaal te noemen...
winterpark
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door winterpark »

Almere vak V schreef:
19 jun 2019, 11:23

Tickets voor mijn maatje zijn inmiddels bevestigd tegen de genoemde prijs van €375. Ik ben benieuwd of deze blijven staan.
Dit vorig jaar ook met BA gehad, Amsterdam - Austin was 330 euro incl. koffer, en de 'basisprijs' zonder koffer was een paar honderd euro hoger. Lekkere prijs aangezien dit traject normaal 800-900 euro kost.
Luchtgolf
Amerika-newbie

Bericht door Luchtgolf »

Almere vak V schreef:
20 jun 2019, 09:38
Luchtgolf schreef:
tussenstops wilden we liever niet met kleine kids
Dat snap ik. Maar eerst met de kids naar Parijs rijden. Daar wachten. En dan nog een uurtje of 9 in het vliegtuig is ook niet echt ideaal te noemen...
We worden afgezet op Antwerpen CS (+- 1 uur rijden) en vanaf daar is het exact 2 uur met de Thalys, dus is al met al goed te doen gelukkig!
Luchtgolf
Amerika-newbie

Bericht door Luchtgolf »

United heeft goede aanbiedingen. De overstap op zich vind ik nooit echt erg. Wij vliegen vaak met onze gehandicapte dochter. Dan wil ik alleen de overstap zo snel mogelijk hebben. Meestal is het het dan een kort vluchtje van hooguit een uur. En dan in 1 keer na de eindbestemming. Wij willen graag vroeg vliegen. Dan heeft ze de energie nog. Met eerst een Europese vlucht hoeven we ook niet vroeg op het vliegveld te zijn. Rolstoelbegeleiding naar het vliegtuig. Dan op de overstapplek zorgen dat we genoeg tijd hebben voor ontbijt. En daarna het vliegtuig in. Ik zal niet zeggen dat het prima werkt. Maar het is te doen!
Was wat mij betreft ook een optie geweest inderdaad, echter leeft bij ons thuis sterk de wens om het aantal uren in de lucht te minimaliseren, vandaar deze route :wink:
Inges
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Inges »

Momenteel zijn de prijzen van Delta weer online te boeken voor die prijs. Alle vanaf DUS.
Groetjes, Inge
3x Canada en 9x USA
https://ingevanderwulp.nl/reizen/ (Live blog's + roadbooks )
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

:( helaas niet voor de kerstperiode richting florida
Inges
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Inges »

Nee ik heb gekeken voor nov. inderdaad. DUS - westkust (SEA - SFO of LAS) heb ik bekeken.
Groetjes, Inge
3x Canada en 9x USA
https://ingevanderwulp.nl/reizen/ (Live blog's + roadbooks )
dizzymisslizzy1983
Amerika-ontdekker

Bericht door dizzymisslizzy1983 »

Wij willen eind april 2020 van AMS naar LAX en eind mei 2020 dezelfde route retour.
Vanaf welke prijs moet ik toeslaan?
Dit is onze eerste Amerika reis en vraag me een beetje af wat nou een realistische prijs is voor deze route?
Almere vak V
Amerika-expert

Luchtgolf schreef:
20 jun 2019, 11:21
Almere vak V schreef:
20 jun 2019, 09:38

We worden afgezet op Antwerpen CS (+- 1 uur rijden) en vanaf daar is het exact 2 uur met de Thalys, dus is al met al goed te doen gelukkig!
Dat vind ik dus nog minder ideaal. Auto, trein, vliegtuig.
Die zou ik heel graag ruilen tegen een keertje overstappen!!

Maar ieder zijn ding...
Marcel5050
Amerikakenner

Bericht door Marcel5050 »

Zo net mijn tickets geboekt voor Miami maart 2020.Van uit Dusseldorf met 1 overstap in Parijs naar Miami in Economy voor 409 per persoon.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer