Mijn eerste post op dit forum als voorbereiding op mijn eerste kennismaking met de USA in september/oktober volgend jaar.

Met z'n tweeën hebben wij een camper gehuurd voor 46 dagen, en gaan we vanuit Seattle een tocht maken naar het zuiden om te eindigen in New Mexico. Omdat we naast andere parken ook Glacier National Park en Yellowstone/Grand Teton willen bezoeken, is de planning van de eerste helft van de reis al redelijk uitgewerkt en deze zal ik hier niet verder bespreken. Voor de overige ~19 dagen hoor ik echter graag wat suggesties over leuke routes in en naar het zuiden van de echte kenners. Zelf hadden wij de volgende route al op papier gezet:
Grand Teton - Flaming Gorge
Flaming Gorge - Dinosaur
Dinosaur - Colorado National Monument
Colorado National Monument - Moab
Moab
Moab - Cortez
Cortez - Durango
Durango - Santa Fe
Santa Fe
Santa Fe - Albuquerque
Albuquerque
Dit zijn 11 dagen en er is dus wat ruimte om met een grotere omweg naar Albuquerque te rijden (via Arizona?) of op bepaalde plekken wat langer te verblijven. Iets anders wat zou kunnen is nadat we in Albuquerque zijn aangekomen nog een een klein rondje New Mexico te doen en bijvoorbeeld plekken als White Sands aan te doen. Hoe zouden jullie deze kleine 3 weken in oktober invullen?