Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas (computerspel) - deel VIII
Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII
Hoi allemaal,
Via de app kan je ook verschillende journeys doen. Oa de my strip journey. Hier bennik nu aan begonnen en ben inmiddels circus circus voorbij. Daar komen nu allemaal ballonnen uit. Mijn vraag wat heeft het als voordeel om deze journeys te spelen, want vooopig zie ik nog extra credits etc. Heb tot nu toe voor alle spellen de bronzen ster gehaald, moet ik misschien ook eerst zilver en goud halen voordat er wat gaat gebeuren?
Ik hoor het graag
Via de app kan je ook verschillende journeys doen. Oa de my strip journey. Hier bennik nu aan begonnen en ben inmiddels circus circus voorbij. Daar komen nu allemaal ballonnen uit. Mijn vraag wat heeft het als voordeel om deze journeys te spelen, want vooopig zie ik nog extra credits etc. Heb tot nu toe voor alle spellen de bronzen ster gehaald, moet ik misschien ook eerst zilver en goud halen voordat er wat gaat gebeuren?
Ik hoor het graag
Ik heb bij meerdere hotels alle sterren gehaald en heb niet de indruk dat dit verschil maakt in lp's, heb dat dus maar opgegeven 

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik heb zeker al twintig keer een two for one buffet genomen.Dit werd wel telkens meegeteld dus max drie per account of bedoel je met quota iets anders.
- Nootje
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Je mag max 3 (of meer als je in app aankopen hebt gedaan) premium rewards gebruiken. Comp buffet rewards zijn premium. 2-1 rewards niet, dus die kun je in principe onbeperkt gebruiken. Deze regels zijn onlangs aangepast.
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Gisterenavond (om 21.45) voor de 7e keer de gratis helicoptervlucht gescoord....nu komende dagen op ander account nog en dan ga ik voor de 4e keer in 3 jaar de vlucht doen.
Het kan dus wel, alleen moet je wel geduld en geluk hebben. Vanaf 20.00 heb ik zitten "switchen" tussen de knop op de reward zelf en op de knop "back to browsing"......en ineens (als je geluk hebt) wordt het gouden vakje "sold out" dan groen met "next"....dan snel gegevens invullen.
Deze manier heeft bij mij telkens gewerkt, ik denk dat als je gewoon een paar keer per avond gaat kijken of de reward er is, dat je HEEL veel geluk moet hebben.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Toevallig heb ik gisteren op deze wijze de reward voor VIP Package in Hippodrome in Londen. Inderdaad vanaf 20.00 uur constant heen en weer switchen.
Voor hele gewilde rewards is dit in mijn ogen ook de enige optie op zekerheid.
Als je af en toe kijkt, moet je wel heel veel geluk hebben.
Voor hele gewilde rewards is dit in mijn ogen ook de enige optie op zekerheid.
Als je af en toe kijkt, moet je wel heel veel geluk hebben.
Loves Vegas!
- Nootje
- Amerikafan
- Contacteer:
We zitten inmiddels al in de US, dus heb helaas niet altijd internet om te checken. Vanaf zondag zitten we in Vegas.
Heb me er al bij neergleegd dat het niet gaat lukken, maar blijf het uiteraard wel proberen
Heb me er al bij neergleegd dat het niet gaat lukken, maar blijf het uiteraard wel proberen

- HennyCox
- Amerikakenner
Na gisterenavond al een gratis helikoptervlucht te hebben kunnen nemen, is het vanavond (om 21.15) weer gelukt
Meteen gebeld met Maverick en inmiddels dus gereserveerd voor mij en mijn broer voor 9 september, voor hem de 1e keer uberhaupt in Vegas, voor mij wordt het nu al de 4e (gratis) helikoptervlucht

Meteen gebeld met Maverick en inmiddels dus gereserveerd voor mij en mijn broer voor 9 september, voor hem de 1e keer uberhaupt in Vegas, voor mij wordt het nu al de 4e (gratis) helikoptervlucht

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op het forum en belande hier in mijn zoektocht naar informatie over MyVegas.
Ik weet niet of ik zomaar iets mag posten of dat je gewoon op topics mag reageren. Het is allemaal nieuw voor mij.
Mijn vriend en ik gaan in oktober voor ons 10-jarig jubileum voor het eerst naar Amerika (7 nachten in Las Vegas).
Nu heb ik een aantal vragen:
- Ik heb een Iphone; kan ik dan toch de Iphone koppelen aan de app zodat ik makkelijker kan spelen? --> edit: gelukt.. nu staan alleen al mijn instellingen van icloud niet meer goed, maar ga ik fixen...
- Hoe kan ik mij aanmelden om op de hoogte te blijven van de grote munten acties zoals ik hier recentelijk lees?
- Ik speel al een tijdje en was al best trots op 22k aan gouden munten, maar als ik hier lees ben ik echt nog een newbie. Hebben jullie tips hoe je snel de meeste gouden munten kan verzamelen? Welk slot spelen jullie het meest?
- Max 3 rewards van MGM en onbeperkt anderen? Hoe kan je zien wat allemaal MGM rewards zijn?
Groetjes,
Sylvia
Ik ben nieuw op het forum en belande hier in mijn zoektocht naar informatie over MyVegas.
Ik weet niet of ik zomaar iets mag posten of dat je gewoon op topics mag reageren. Het is allemaal nieuw voor mij.
Mijn vriend en ik gaan in oktober voor ons 10-jarig jubileum voor het eerst naar Amerika (7 nachten in Las Vegas).
Nu heb ik een aantal vragen:
- Ik heb een Iphone; kan ik dan toch de Iphone koppelen aan de app zodat ik makkelijker kan spelen? --> edit: gelukt.. nu staan alleen al mijn instellingen van icloud niet meer goed, maar ga ik fixen...
- Hoe kan ik mij aanmelden om op de hoogte te blijven van de grote munten acties zoals ik hier recentelijk lees?
- Ik speel al een tijdje en was al best trots op 22k aan gouden munten, maar als ik hier lees ben ik echt nog een newbie. Hebben jullie tips hoe je snel de meeste gouden munten kan verzamelen? Welk slot spelen jullie het meest?
- Max 3 rewards van MGM en onbeperkt anderen? Hoe kan je zien wat allemaal MGM rewards zijn?
Groetjes,
Sylvia
- Nootje
- Amerikafan
- Contacteer:
Top zeg! Ik heb het laten zitten voor deze keer. Volgende vakantietripje maar weer proberen. Probeer je het op de Facebook app of ook mobiel?HennyCox schreef: ↑28 jun 2019, 23:11Na gisterenavond al een gratis helikoptervlucht te hebben kunnen nemen, is het vanavond (om 21.15) weer gelukt![]()
Meteen gebeld met Maverick en inmiddels dus gereserveerd voor mij en mijn broer voor 9 september, voor hem de 1e keer uberhaupt in Vegas, voor mij wordt het nu al de 4e (gratis) helikoptervlucht![]()
- HennyCox
- Amerikakenner
Ik speel alleen op de laptop via FB.
Weet iemand waarom ik na ongeveer 2.000 gouden munten een slot op mijn gouden munten krijg via de app??
Via de app mag je maximaal 2000LP binnenhalen per 24h, daarna gaat deze opslot.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Sorry,maar nu ben ik even in de war: ik dacht dat je (als je geen aankopen in de app hebt gedaan) van de 3 awards er 1 een premium mag zijn!!! Kan iemand dit even ophelderen voor me?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Beste allen,
Ik ga 2 t/m 5 sept naar Vegas en er is mij onduidelijkheid over de (premium) rewards: Ik ging er vanuit (zonder aankopen in een app) dat je per periode van 30 dagen, 3 rewards mocht innen. Waarvan 1 premium reward. Nu heb ik 2 comp nachten in MGM park (de premium award dus) en wil ik nog een diner reward en een helicoptervlucht. (beiden géén premium awards)
Maar ik lees op deze site dat je 3 premium rewards mag redemen. (dus ik zou nog meer comp nachten kunnen redemen) en hoeveel non-premium rewards mag ik dan nog redemen (als ik 3 premium rewards in)
Ik hoop dat iemand mij hierover duidelijkheid kan bieden!
Ik ga 2 t/m 5 sept naar Vegas en er is mij onduidelijkheid over de (premium) rewards: Ik ging er vanuit (zonder aankopen in een app) dat je per periode van 30 dagen, 3 rewards mocht innen. Waarvan 1 premium reward. Nu heb ik 2 comp nachten in MGM park (de premium award dus) en wil ik nog een diner reward en een helicoptervlucht. (beiden géén premium awards)
Maar ik lees op deze site dat je 3 premium rewards mag redemen. (dus ik zou nog meer comp nachten kunnen redemen) en hoeveel non-premium rewards mag ik dan nog redemen (als ik 3 premium rewards in)
Ik hoop dat iemand mij hierover duidelijkheid kan bieden!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Als je geen geld in de app hebt gestoken, mag je 3 premium rewards kiezen en onbeperkt non premium awards van de mgm groep (mlife)
Je mag van je premium rewards maar 1 comp room per verblijf gebruiken.
Je mag van je premium rewards maar 1 comp room per verblijf gebruiken.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Tussen welke tijden komen (grofweg) de helicopter-vluchten als reward weer beschikbaar? Dan weet ik van hoe laat tot hoe laat het zin heeft om het hierboven uitgelegde 'heen-en-weer'-trucje toe te passen mbt refreshen.
- HennyCox
- Amerikakenner
Tussen grofweg 17.00 en 23.00
Meestal echter tussen 20.00 en 22.00 heb je de meeste kans, tenminste dat is mijn ervaring en het is mij inmiddels al 8x gelukt de gratis helicoptervlucht te krijgen.
Meestal echter tussen 20.00 en 22.00 heb je de meeste kans, tenminste dat is mijn ervaring en het is mij inmiddels al 8x gelukt de gratis helicoptervlucht te krijgen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Hallo Hallo!
Bijna is het zover en dan gaan we, en komen we ook vlug aan in LV!
Nu weet ik dat je pp 3 premium awards mag hebben. De KA show heb ik geboekt en staat nu bij redeemd (ook al zie ik hem pas ergens halverwege juli) betekent dit dat ik een nieuwe premium award erbij mag? Of telt deze nog steeds totdat ik de show heb gezien?
Sorry ik kon het antwoord zo een twee drie niet vinden via de zoekmachine
Ook kon ik het niet vinden hoe je de kaart kon krijgen waar alle awards opkomen, maar volgensmij moeten we ons gewoon aanmelden bij een mlife desk?
Bijna is het zover en dan gaan we, en komen we ook vlug aan in LV!
Nu weet ik dat je pp 3 premium awards mag hebben. De KA show heb ik geboekt en staat nu bij redeemd (ook al zie ik hem pas ergens halverwege juli) betekent dit dat ik een nieuwe premium award erbij mag? Of telt deze nog steeds totdat ik de show heb gezien?
Sorry ik kon het antwoord zo een twee drie niet vinden via de zoekmachine

Ook kon ik het niet vinden hoe je de kaart kon krijgen waar alle awards opkomen, maar volgensmij moeten we ons gewoon aanmelden bij een mlife desk?
Bedankt, ik ga ervoor! Klik je echt elke seconde heen en weer of doe je tussendoor ook nog wel wat anders? Ik krijg een muisarm zo

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20276 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties