Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe is drukte in augustus in Six Flags Los Angeles?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Hoe is drukte in augustus in Six Flags Los Angeles?
Beste Amerika-gangers,
We zijn van plan om met het gezin om naar Six Flags te gaan. Onze dochter zijn 13 en 15.
Eerder zijn we al in Orlando geweest en in LA ook al Universal en Disney gezien.
Kan iemand iets vertellen over de drukte in dit park medio augustus? Wij vonden DIsney, Universal enorm druk.
Is het hier wat minder?
Alvast bedankt voor de reacties.
Groet, Maurice.
We zijn van plan om met het gezin om naar Six Flags te gaan. Onze dochter zijn 13 en 15.
Eerder zijn we al in Orlando geweest en in LA ook al Universal en Disney gezien.
Kan iemand iets vertellen over de drukte in dit park medio augustus? Wij vonden DIsney, Universal enorm druk.
Is het hier wat minder?
Alvast bedankt voor de reacties.
Groet, Maurice.
Re: Six Flags Los Angeles
Nee.
Dat is het korte antwoord. Het lange antwoord is dat de drukte van veel factoren afhangt, maar uiteindelijk is het een pretpark in een toeristengebied (LA) in de vakantieperiode, dus echt rustig wordt het niet. Doordeweeks zal het iets rustiger zijn, maar de vraag is of je dit echt merkt.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Hoe is drukte in augustus in Six Flags Los Angeles?
https://www.isitpacked.com/crowd-calend ... -mountain/
Site is niet altijd betrouwbaar, maar geeft je iig een idee hoe druk/rustig 't kan zijn. De paar keer dat wij er geweest zijn klopte het vrij aardig(ook andere parken).
Zit wel een verschil in de eerste 2 of de laatste 2 weken van augustus ivm schoolvakantie's.
Feit blijft dat, als je een doordeweekse dag kan plannen ipv een dag in 't weekend, ik dat altijd zal doen.
Site is niet altijd betrouwbaar, maar geeft je iig een idee hoe druk/rustig 't kan zijn. De paar keer dat wij er geweest zijn klopte het vrij aardig(ook andere parken).
Zit wel een verschil in de eerste 2 of de laatste 2 weken van augustus ivm schoolvakantie's.
Feit blijft dat, als je een doordeweekse dag kan plannen ipv een dag in 't weekend, ik dat altijd zal doen.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Ik ben er eens in september geweest en toen viel het wel mee. Wel op een doordeweekse dag.
Een aantal populaire attracties (voorin het park) hadden wel wachtrijen maar meer achterin het park kon ik zo overal in.
Zorg ervoor dat je er 's ochtends bijtijds bent. Dus zodra het park opengaat en dan direct door naar de nieuwe/grote/populaire attracties (de grote rollercoasters). Om de een of andere vage reden gaan er volksstammen Amerikanen direct na binnenkomst eerst eten. Die komen dus pas een uur later bij de attracties. Ook leek het erop dat het park pas in de loop van de dag voller werd. 's ochtends is dus je 'window of opportunity'.
Oja, het zit midden in de woestijn met erg weinig schaduw. Zorg voor waterflesjes en hoedjes/petjes want je brand echt weg.
Een aantal populaire attracties (voorin het park) hadden wel wachtrijen maar meer achterin het park kon ik zo overal in.
Zorg ervoor dat je er 's ochtends bijtijds bent. Dus zodra het park opengaat en dan direct door naar de nieuwe/grote/populaire attracties (de grote rollercoasters). Om de een of andere vage reden gaan er volksstammen Amerikanen direct na binnenkomst eerst eten. Die komen dus pas een uur later bij de attracties. Ook leek het erop dat het park pas in de loop van de dag voller werd. 's ochtends is dus je 'window of opportunity'.
Oja, het zit midden in de woestijn met erg weinig schaduw. Zorg voor waterflesjes en hoedjes/petjes want je brand echt weg.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- Almere vak V
- Amerika-expert
Dan zitten ze in Amerika allemaal weer op school. Dus dat zou wel kunnen kloppen. Sommige scholen beginnen eind augustus al weer. En zeker colleges zijn dan al weer druk bezig met allerlei inleidende toestanden. Dus hoe later je dit in augustus zou kunnen plannen. Hoe beter dit voor je uit zou kunnen vallen als het om drukte gaat.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik stond bij de opening aan de gate en heb in het eerste uur zeker 4 a 5 grote rides kunnen doen zonder wachttijd. De grote massa komt pas nadien.
Mijn USA verhalen lees je op https://www.travelchecker.be
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht