Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alaska cruise ervaringen

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
K.I.M.
Amerika-newbie

Re: Alaska cruise ervaringen

Bericht door K.I.M. »

Hallo,

Mijn vriend en ik vertrekken op 12/07/19 vanuit Vancouver op cruise door Alaska. We gaan met Royal Caribbean.
Wat voor weer kan ik verwachten? Is er dan veel wildlife te zien?
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door babarage »

Weer 15-18 graden gemiddeld. Misschien her en der rond de 20. Voorzie dus in laagjes.

Wildlife, de orcas en walvissen zijn volgens mij niet meer met een migratie bezig. Je zult het dus voornamelijk van de excursies moeten hebben. Investeer daar in, blijf niet alleen op de boot. Kijk wel even verder naar excursies door externe partijen en niet alleen via de boot. Die willen nog wel eens flink duurder zijn.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Marcuscj1
Amerika-ontdekker

Bericht door Marcuscj1 »

Daar is een website whatsinport.com.
Je kan daar feel information vinden over every cruiseport in de wereld.
Cruisecritic.com is a another one.
K.I.M.
Amerika-newbie

Bericht door K.I.M. »

babarage schreef:
30 jun 2019, 13:41
Weer 15-18 graden gemiddeld. Misschien her en der rond de 20. Voorzie dus in laagjes.

Wildlife, de orcas en walvissen zijn volgens mij niet meer met een migratie bezig. Je zult het dus voornamelijk van de excursies moeten hebben. Investeer daar in, blijf niet alleen op de boot. Kijk wel even verder naar excursies door externe partijen en niet alleen via de boot. Die willen nog wel eens flink duurder zijn.

Dank je voor de info
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer