Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Normale prijs voor 10 dagen?
Normale prijs voor 10 dagen?
Hoi allemaal,
Ik ben helemaal nieuw hier. We willen in april 2020 met ons kindjes van 5 en 8 door Florida, van Miami, met een stop in de keys, sanibel, clearwater tot in Orlando. We hebben een reis laten samenstellen (2 nachten op hotel per locatie) en komen vluchten inclusief, eten exclusief op een bedrag van 6000€, auto in, Kennedy spade center en 2 speedboottochten in (een Dolphin race en een tochtje door Miami). Is dat een normale prijs? Als ik het forum lees, lijkt iedereen hier goedkoper te reizen? Raden jullie aan alles zelf te doen? Stel dat we die reis boeken, wat moeten we dan bijtellen boor 10 dagen eten+benzine? Spaar je je veel uit als je alles zelf boekt? Wij zochten hun hotels op, op booking.com en dan blijken we het niet voor minder te kunnen doen. Tenzij we andere hotels zouden nemen. Tips zijn welkom.
Ik ben helemaal nieuw hier. We willen in april 2020 met ons kindjes van 5 en 8 door Florida, van Miami, met een stop in de keys, sanibel, clearwater tot in Orlando. We hebben een reis laten samenstellen (2 nachten op hotel per locatie) en komen vluchten inclusief, eten exclusief op een bedrag van 6000€, auto in, Kennedy spade center en 2 speedboottochten in (een Dolphin race en een tochtje door Miami). Is dat een normale prijs? Als ik het forum lees, lijkt iedereen hier goedkoper te reizen? Raden jullie aan alles zelf te doen? Stel dat we die reis boeken, wat moeten we dan bijtellen boor 10 dagen eten+benzine? Spaar je je veel uit als je alles zelf boekt? Wij zochten hun hotels op, op booking.com en dan blijken we het niet voor minder te kunnen doen. Tenzij we andere hotels zouden nemen. Tips zijn welkom.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Re: Normale prijs voor 10 dagen?
Even kijken. Ik denk met zoeken en accepteren overstap je de vliegreis voor ong 500 pp moet kunnen vinden. Maar zeg 600.
Ik reken 100 per nacht per hotel (goede middenklasse) dus das 1000, vooruit 1200
Auto 500 moet lukken
Kom ik op 2400+1200+500=4100. Heb je 1900 euro voor die excursies. Lijkt me stug dat dat meer dan 600 kost dus dan ben je goedkoper uit.
Eten lastiger. Als je ontbijt in hotel, simpel luncht en familierestaurant voor de avond zou ik zeggen dat je per dag Inc benzine om en nabij de 100 EUR max kwijt bent. Maar das natte vinger werk.
Ik reken 100 per nacht per hotel (goede middenklasse) dus das 1000, vooruit 1200
Auto 500 moet lukken
Kom ik op 2400+1200+500=4100. Heb je 1900 euro voor die excursies. Lijkt me stug dat dat meer dan 600 kost dus dan ben je goedkoper uit.
Eten lastiger. Als je ontbijt in hotel, simpel luncht en familierestaurant voor de avond zou ik zeggen dat je per dag Inc benzine om en nabij de 100 EUR max kwijt bent. Maar das natte vinger werk.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Die 600 per ticket is een hele grote variabele. Want als ze een beetje geluk hebben kun je zo maar voor 350 euro pp vliegen en dan ziet het plaatje er opeens nog vele malen gunstiger uit. En voor Florida moet dat makkelijk lukken, desnoods vlieg je met een van de low cost carriers. Maar op dit moment in april kun je ruim onder de 400 euro pp vliegen:
https://www.google.com/flights#flt=/m/0 ... 1;sd:1;t:f
Heel simpel: 10 dagen Zuid Florida, overnachtingen + auto zal je, afhankelijk van het gekozen niveau, tussen de 1200 en 2000 euro kosten. Tickets voor 4 ergens tussen de 1400 en 2000 euro. De rest zit hem in wat je overdag doet. Kijk, een paar dagen Disneyworld hakt er bijvoorbeeld enorm in. Maar 6000 euro voor alleen de basiszaken vind ik wel erg gortig hoor. Maarja, het reisbureau moet ook wat verdienen
https://www.google.com/flights#flt=/m/0 ... 1;sd:1;t:f
Heel simpel: 10 dagen Zuid Florida, overnachtingen + auto zal je, afhankelijk van het gekozen niveau, tussen de 1200 en 2000 euro kosten. Tickets voor 4 ergens tussen de 1400 en 2000 euro. De rest zit hem in wat je overdag doet. Kijk, een paar dagen Disneyworld hakt er bijvoorbeeld enorm in. Maar 6000 euro voor alleen de basiszaken vind ik wel erg gortig hoor. Maarja, het reisbureau moet ook wat verdienen

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Met 2 kindjes willen ze misschien wel direct vliegen en dan is 600,- per ticket reëler. Verder denk ik dat 125,- misschien wel logischer is voor een hotelovernachting (met Miami, de Keys en Sanibel) . Je komt dan toch uit in een suite-hotel want 2 Queens lijkt mij niet ideaal.
Zik ik op € 3650,-, dan nog autohuur en dan wil je toch wel een minivan lijkt me. Ook al gauw 500,- en dan kom je om 4150,- excl. excursies.
Ik kom dus ongeveer op hetzelfde als babarage.
Zik ik op € 3650,-, dan nog autohuur en dan wil je toch wel een minivan lijkt me. Ook al gauw 500,- en dan kom je om 4150,- excl. excursies.
Ik kom dus ongeveer op hetzelfde als babarage.
Wel, ze tellen van de 6000€, 2000€ aan vluchten en 370€ voor een auto. Dus overige bedrag zijn hotels en excursies. Ik begrijp jullie zeker, maar we zijn gebonden aan de paasvakantie. Ik heb die vluchten gecontroleerd. De beste vlucht is degene die het reisbureau eruit heeft gehaald en kost 2000€. Daar hebben ze dus geen 'winst' op. Als we de door hun gekozen hotels natellen, dan komen we 17€ goedkoper uit. Dat is te weinig om het zelf te gaan doen. Ik snap alleen niet als ik het forum lees dat jullie voor een familiekamer overnachtingen vinden van 125€ per nacht, want als ik random zoek en dus niet kijk naar de doorgegeven hotels van de touroperator, dan kan ik inderdaad wel wat sparen, maar dan betaal ik wel nog steeds +-200€ per nacht... Ik reken dan op een 3 sterrenhotel... Dus als ik andere hotels zou kiezen, kom ik op: 2000+2500 (hotels)+500 (auto) = 5000€, dan hou ik 1000€ over maar als die 3 excursies 800 of 1000€ waard zijn, dan is het bijna niet de moeite om er zelf aan te beginnen. Maar hoe kan dan dat jullie allemaal zo goedkoop reizen?
Flexibilteit en geduld.
- Bushmaster
- Amerika-expert
Heel veel zoeken op de verschillende websites. Lage prijzen komen je zeker niet aanwaaien en er is ook niet echt een "richtlijn" wanneer prijzen hoog/laag zijn. Stel een pricealert in op Skyscanner en Momondo, dan kan je beetje de fluctuaties volgen in vlieg-ticket-prijzen.
Voor de rest is het ook de vraag hoe luxe wil je? en welke concessies wil je doen? Hotel midden in Miami of een airporthotel? 5 dagen Disney? of ga je op strand liggen...............
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Hotels zijn, heb ik de indruk, wel vaker een grote kostenpost bij de reisbureaus. Zie daar niet zo heel vaak echt gunstige rates voor. Hoe wij het goedkoop doen? Wat mtl zegt. Geduld en flexibiliteit. Vooral met flexibiliteit is veel te winnen. Voorbeeld. Ik kijk even naar hotels die op momondo boven de 8 kwa review liggen. In Miami van 5-7 april zie ik goede hotels rondom de luchthaven tussen de 100-130 euro. Als in een Fairfield, Aloft en Towneplace suites. Bespaar je een hoop mee tov Miami beach waar de goedkopere goede hotels rond de 150-170 liggen. Dat is dus een kwestie van keuze. Wil ik ergens naar toe rijden of mn voordeur uit willen lopen en dr zijn.
Orlando, 13-16 april. Vanaf 76 euro bv een Comfort Inn en Suites. Dat is een kamer met twee bedden. Suites dubbel.zo duur. Wat is de keuze. Ruimer zitten of zijn het makkelijke kinderen die als ze slapen ook slapen terwijl jullie rustig nog wat tv kunnen kijken en praten. Alhoewel. Ik kijk wat verder en zie een Clarion Inn & suites met een suite voor 86 euro. T
Key West is wel achterlijk duur. Dan wordt de keuze om op Key Largo of Marathon te zitten. Ook niet super goedkoop maar ja. Dat zijn de Keys voor je. Dan zit je om en nabij de 150 euro.
Uiteindelijk draait alles om keuzes dus
. Lekker open deur maar tis wel zo. Wij kiezen bv vaak voor goede hotels waar we weten dat we een goed bed, schone kamer en goede (stillere) airco hebben en rijden dan naar wat we willen zien en doen. Ook al is dat een half uur / drie kwartier rijden. Soms kiezen we voor een duurder hotel dat heel centraal ligt en we zo de deur uitlopend in de actie zitten. Wat heb je waar voor over.
Orlando, 13-16 april. Vanaf 76 euro bv een Comfort Inn en Suites. Dat is een kamer met twee bedden. Suites dubbel.zo duur. Wat is de keuze. Ruimer zitten of zijn het makkelijke kinderen die als ze slapen ook slapen terwijl jullie rustig nog wat tv kunnen kijken en praten. Alhoewel. Ik kijk wat verder en zie een Clarion Inn & suites met een suite voor 86 euro. T
Key West is wel achterlijk duur. Dan wordt de keuze om op Key Largo of Marathon te zitten. Ook niet super goedkoop maar ja. Dat zijn de Keys voor je. Dan zit je om en nabij de 150 euro.
Uiteindelijk draait alles om keuzes dus

89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
Helemaal eens met @babarage , we waren tegelijk aan het typen denk ik.
Voor wat betreft de vluchten, op dit moment (zie mijn eerdere Google Flights link) vlieg je met prima routes voor onder de 400 euro pp naar Zuid Florida. En dat lukt eigenlijk altijd wel. Er is nog steeds voldoende concurrentie van LCC's zoals TUI. Gewoon lekker de goedkoopste route vliegen met normale tijden en dat geld wat je over houdt steken in leuke hotels. Een connectie eruit halen is echt geen honderden euro's waard. Sterker nog, juist fijn: even de benen strekken, formaliteiten al gehad en bij aankomst op je bestemming sta je direct buiten. Ik weet niet waar je woont, maar zowel DUS, AMS als BRU zijn een prima optie als vertrekluchthaven. En in Zuid Florida kun je vliegen op MIA, MCO, RSW, FLL of TPA.
Qua hotels kun je echt alle kanten op. Het ligt er vooral aan waar je verblijft. Wil je in een beachside 4* hotel in Miami Beach zitten, of neem je genoegen met een eenvoudiger hotel op een paar mijl afstand. Het eerste kost je zeker $200 tot wel $400 of meer per nacht, het andere kan echt voor $100 per nacht.
Key West is duur. Dus die nachten dat je daar verblijft moet je inderdaad wel op $200 oid of meer rekenen. Maar dat kun je in andere dagen weer compenseren. Zeker als je bijvoorbeeld onderweg van A naar B bent kun je prima halverwege een eenvoudig hotel meepikken voor de nacht voor ergens rond de $80. Aan de andere kant: met kids heb je niet zoveel te zoeken op Key West, ik denk dat zij er veel blijer van worden als je ze een paar dagen meeneemt naar Disneyworld.
Auto: mid-size SUV bij Hertz: EUR 260 (tot 10/4) tot EUR 380 (vanaf 10/4) voor 10 dagen vanaf MIA, MCO of RSW. FLL en TPA zullen wel hetzelfde zijn. Grote kans dat die prijzen in de aankomende 9 maanden nog wel een keer zakken. En kijk dan ook eens bij National en Alamo via alle bekende ingangen. Kwestie van nu een auto vastleggen voor peace-of-mind en dan met enige regelmaat nog een keertje controleren of het beter kan. Een nieuwe reservering is zo gemaakt.
Bij een reisbureau boeken betekent dat je al je flexibiliteit inlevert. Niet alleen op de huurauto, zoals ik hierboven al zeg. Maar ook hotels. Hotels die je zelf boekt, gewoon direct op de website van het hotel, kun je normaal gesproken tot 24 of 48 uur van te voren kostenloos cancellen. Je hoeft ook niet vooraf te betalen en dat geld hou je dus in je zak. Je kunt de aankomende maanden rustig blijven kijken of er nog iets beters of goedkopers voorbij komt. Ook tijdens je reis kun je nog eenvoudig besluiten om iets om te gooien. Dat wordt met een reisbureau erg lastig. Plus dat ze vaak slechte keuzes maken als het gaat om hotels en je ook bij een hotel over het algemeen een streepje voor hebt als je direct boekt.
Maar goed, voor 6000 euro voor 10 dagen kun je een hartstikke leuke trip maken, all-in dan wel. Maar dan zou er zeker een dag of 5 van in Disneyworld gaan zitten, inclusief hotel in Disneyworld zelf (onderschat de voordelen daarvan niet, met name de extra park hours). Dan geef je je kids ook een onvergetelijke vakantie.
Miami en de hele zuidoostpunt van Florida zou ik vergeten. Leuk met z'n tweeen, maar je kids hebben er niet zoveel aan. Ga vanuit Orlando lekker een dagje naar KSC. Rij misschien dan voor een dag of 3 naar het zuidwesten. Vaartochtje door de mangroves vanuit Everglades city, (mid)dagje strand in Venice, etc. Maar houd het vooral flexibel. Je hebt nog bijna een jaar om alles uit te zoeken, tijd zat. Houd de aankomende maanden Google flights in de gaten voor de door jou gewenste route en koop tickets als zowel prijs, tijden als route gunstig is. Vliegen op MCO of RSW is voor zo'n trip allebei een prima optie. Meer dan 400 euro pp hoef je daarvoor echt niet uit te geven. Profiteer ook van de "light/basic economy" tickets. 10 dagen in Zuid Florida met z'n vieren lukt je makkelijk met 1 ingecheckte koffer en 4 cabin trolleys. 1 keer los betalen voor een koffer (100 euro retour) is daarbij veel goedkoper dan 4x80=320 euro extra betalen voor de tickets.
Voor wat betreft de vluchten, op dit moment (zie mijn eerdere Google Flights link) vlieg je met prima routes voor onder de 400 euro pp naar Zuid Florida. En dat lukt eigenlijk altijd wel. Er is nog steeds voldoende concurrentie van LCC's zoals TUI. Gewoon lekker de goedkoopste route vliegen met normale tijden en dat geld wat je over houdt steken in leuke hotels. Een connectie eruit halen is echt geen honderden euro's waard. Sterker nog, juist fijn: even de benen strekken, formaliteiten al gehad en bij aankomst op je bestemming sta je direct buiten. Ik weet niet waar je woont, maar zowel DUS, AMS als BRU zijn een prima optie als vertrekluchthaven. En in Zuid Florida kun je vliegen op MIA, MCO, RSW, FLL of TPA.
Qua hotels kun je echt alle kanten op. Het ligt er vooral aan waar je verblijft. Wil je in een beachside 4* hotel in Miami Beach zitten, of neem je genoegen met een eenvoudiger hotel op een paar mijl afstand. Het eerste kost je zeker $200 tot wel $400 of meer per nacht, het andere kan echt voor $100 per nacht.
Key West is duur. Dus die nachten dat je daar verblijft moet je inderdaad wel op $200 oid of meer rekenen. Maar dat kun je in andere dagen weer compenseren. Zeker als je bijvoorbeeld onderweg van A naar B bent kun je prima halverwege een eenvoudig hotel meepikken voor de nacht voor ergens rond de $80. Aan de andere kant: met kids heb je niet zoveel te zoeken op Key West, ik denk dat zij er veel blijer van worden als je ze een paar dagen meeneemt naar Disneyworld.
Auto: mid-size SUV bij Hertz: EUR 260 (tot 10/4) tot EUR 380 (vanaf 10/4) voor 10 dagen vanaf MIA, MCO of RSW. FLL en TPA zullen wel hetzelfde zijn. Grote kans dat die prijzen in de aankomende 9 maanden nog wel een keer zakken. En kijk dan ook eens bij National en Alamo via alle bekende ingangen. Kwestie van nu een auto vastleggen voor peace-of-mind en dan met enige regelmaat nog een keertje controleren of het beter kan. Een nieuwe reservering is zo gemaakt.
Bij een reisbureau boeken betekent dat je al je flexibiliteit inlevert. Niet alleen op de huurauto, zoals ik hierboven al zeg. Maar ook hotels. Hotels die je zelf boekt, gewoon direct op de website van het hotel, kun je normaal gesproken tot 24 of 48 uur van te voren kostenloos cancellen. Je hoeft ook niet vooraf te betalen en dat geld hou je dus in je zak. Je kunt de aankomende maanden rustig blijven kijken of er nog iets beters of goedkopers voorbij komt. Ook tijdens je reis kun je nog eenvoudig besluiten om iets om te gooien. Dat wordt met een reisbureau erg lastig. Plus dat ze vaak slechte keuzes maken als het gaat om hotels en je ook bij een hotel over het algemeen een streepje voor hebt als je direct boekt.
Maar goed, voor 6000 euro voor 10 dagen kun je een hartstikke leuke trip maken, all-in dan wel. Maar dan zou er zeker een dag of 5 van in Disneyworld gaan zitten, inclusief hotel in Disneyworld zelf (onderschat de voordelen daarvan niet, met name de extra park hours). Dan geef je je kids ook een onvergetelijke vakantie.
Miami en de hele zuidoostpunt van Florida zou ik vergeten. Leuk met z'n tweeen, maar je kids hebben er niet zoveel aan. Ga vanuit Orlando lekker een dagje naar KSC. Rij misschien dan voor een dag of 3 naar het zuidwesten. Vaartochtje door de mangroves vanuit Everglades city, (mid)dagje strand in Venice, etc. Maar houd het vooral flexibel. Je hebt nog bijna een jaar om alles uit te zoeken, tijd zat. Houd de aankomende maanden Google flights in de gaten voor de door jou gewenste route en koop tickets als zowel prijs, tijden als route gunstig is. Vliegen op MCO of RSW is voor zo'n trip allebei een prima optie. Meer dan 400 euro pp hoef je daarvoor echt niet uit te geven. Profiteer ook van de "light/basic economy" tickets. 10 dagen in Zuid Florida met z'n vieren lukt je makkelijk met 1 ingecheckte koffer en 4 cabin trolleys. 1 keer los betalen voor een koffer (100 euro retour) is daarbij veel goedkoper dan 4x80=320 euro extra betalen voor de tickets.
Het hangt natuurlijk af van het soort hotel dat je zoekt. Wij reizen met 5 personen, ik boek kamers waar 5 personen zijn toegestaan (meestal 2 queen bedden, soms met een slaapbank erbij), dus niet de allergoedkoopste. Op minder toeristische plekken lukt dat meestal wel voor rond de $100, maar op de echt toeristische plekken (over een paar weken zitten we rond Yellowstone en Grand Teton) is het uiteraard een stuk duurder. Maar dan nog met goed zoeken blijven we <$200. Ik kies dan in principe de goedkoopste optie op goede locatie met goede reviews. Geen 3 sterren hotels, maar meestal 2,5 ster. Ik boek veel bij choice hotels en de goedkopere hotels van de Hilton groep, met 4 personen kun je ook heel goed bij Best Western terecht.Kaflo schreef: ↑01 jul 2019, 06:59Ik snap alleen niet als ik het forum lees dat jullie voor een familiekamer overnachtingen vinden van 125€ per nacht, want als ik random zoek en dus niet kijk naar de doorgegeven hotels van de touroperator, dan kan ik inderdaad wel wat sparen, maar dan betaal ik wel nog steeds +-200€ per nacht... Ik reken dan op een 3 sterrenhotel...
Als je wil kan het vast een stuk goedkoper dan die €200, maar als je perse minstens een 3 sterren hotel wil, dan is het uiteraard duurder. En de vraag is wat je onder een familiekamer verstaat. Voor ons voldoet een kamer met 2 queen bedden, maar als je aparte slaapkamers wil gaat de prijs natuurlijk fors omhoog. Maar dan ben je dus appels met peren aan het vergelijken.
Terug in Texas!
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Het meeste is wel gezegd inmiddels, maar ik zou zeker ook eens AirBnB erbij pakken. Wij hebben de meeste afgelopen vakanties voor grootste deel met AirBnB geboekt. Vorig jaar eerst 2 weken in een villa in Orlando area (onze eigen villa
), en daarna rondrit door het zuidwesten, met Memphis, Tennessee, New Orleans, etc. Alles onderweg met AirBnB geboekt. Niet dat je nou veel goedkoper uit bent dan een hotel, maar heerlijk om een woonkamer en 2 (of 3) slaapkamers te hebben, zodat je de ruimte hebt, kids lekker in bed kunt leggen, en zelf nog even wat tijd hebt. Aankomende zomer zitten we weer eerst 2 weken in onze villa, en dan gaan we vanaf San Francisco via LA naar de Grand Canyon en Las Vegas. Ook daar hebben we alles weer met AirBnB geboekt (behalve Las Vegas). Ik zou zeggen, een overweging waard ipv hotels.
En ja, zoals hierboven al veel gezegd, dat kan zeker goedkoper dan EUR 6.000 ! Overigens denk ik niet dat de reisbureau's er zoveel op verdienen, maar zij hebben gewoon niet altijd de beste prijzen. De marges zijn niet zeker niet zo hoog in deze branche.

En ja, zoals hierboven al veel gezegd, dat kan zeker goedkoper dan EUR 6.000 ! Overigens denk ik niet dat de reisbureau's er zoveel op verdienen, maar zij hebben gewoon niet altijd de beste prijzen. De marges zijn niet zeker niet zo hoog in deze branche.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Travel agents besteden met name geen tijd aan het /echt/ uitzoeken van de beste en meest voordelige optie. Kamers kopen ze met name bij wholesalers en ze hebben vaak hun standaard lijstje met hotels en locaties. Autohuur via wholesalers is in de US eigenlijk altijd duurder dan dat je het zelf kunt regelen. Goedkope ticketopties met een iets afwijkende route of nadere vertrekluchthaven worden vaak niet overwogen, terwijl je daar vaak fors mee kunt besparen.
En in het geval van de OP begreep ik ook nog dat er heel veel geld aan "excursies" was inbegrepen. Maarja, een kaartje voor bijvoorbeeld KSC kun je ook gewoon ter plaatse kopen of zelf online, en grote kans dat je met 5 minuten Google-tijd ergens coupons vind die je een aardige besparing opleveren. En het is nergens voor nodig om dat ver van te voren te doen. Je gaat toch ook geen kaartje voor de Efteling een jaar vooraf kopen via een reisbureau? Voor de parken in Orlando, zeker bij Disney, blijft mijn advies: boek een verblijf in Disneyworld zelf.
En in het geval van de OP begreep ik ook nog dat er heel veel geld aan "excursies" was inbegrepen. Maarja, een kaartje voor bijvoorbeeld KSC kun je ook gewoon ter plaatse kopen of zelf online, en grote kans dat je met 5 minuten Google-tijd ergens coupons vind die je een aardige besparing opleveren. En het is nergens voor nodig om dat ver van te voren te doen. Je gaat toch ook geen kaartje voor de Efteling een jaar vooraf kopen via een reisbureau? Voor de parken in Orlando, zeker bij Disney, blijft mijn advies: boek een verblijf in Disneyworld zelf.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik heb ook een puzzeldrift en zoek veelal goedkope opties maar ben bij Exit reizen vaak goed uit.
Mij uitdaging is het reizen met 5 man .
Hemmie..hoe zOek en vind jij de 5 toegestane verblijfs accomodaties? Is voor mij de grootste uitdaging
Mij uitdaging is het reizen met 5 man .
Hemmie..hoe zOek en vind jij de 5 toegestane verblijfs accomodaties? Is voor mij de grootste uitdaging
Op hotels.com kun je goed zoeken op kamers voor 5 personen. Bij booking.com lukt me dat niet, die website gebruik ik dus niet meer. Ook weet ik inmiddels dat ik bij choice hotels en de hilton ketens vaak wat kan vinden, dus die kijk ik ook altijd even. Wij reizen altijd met een matje en slaapzak, dus op zich genoeg aan 2 queens (of 2 doubles als het echt niet anders kan), maar vaak lukt het wel wat te boeken met een slaapbank, of soms een extra bed.
Terug in Texas!
net geboekt voor deze zomervakantie 3,5 week 3 personen
tickets 400 euro pp inclusief koffer
wij kiezen vaak voor goedkope motels tussen de 30 en 75 dollar per nacht en blijven we wat langer dan zoek ik vaak met 6 of 8 slaapplaatsen . er zijn motels waar ze 2x 2 persoonsbedden hebben en een slaapbank . zeker als je rondreist ben je er amper en de motels in amerika vinden wij van betere kwaliteit dan de meeste hotels in europa
zoeken wel vaak met ontbijt uit want dat scheelt toch wel gedoe sochtends . gewoon aanschuiven en daarna wegwezen .
voor 3,5 weekverblijf betaal ik in de zomervakantie ong 800 euro
autohuur 3,5 week is ong 600 euro
totale kosten zomervakantie voor 3 personen 3,5 week is ong 850 euro pp .
in de meivakantie kan dit zeker goedkoper . ik ben vaak in die periode ong 1500 euro kwijt voor 3 personen voor vlucht ( 300 euro pp was jarenlang eerder regel dan uitzondering ) , auto en verblijf en gaan dan ong 16 dagen .
oftewel hoe goedkoper hoe meer er over blijft voor de leuke dingen in Florida
tickets 400 euro pp inclusief koffer
wij kiezen vaak voor goedkope motels tussen de 30 en 75 dollar per nacht en blijven we wat langer dan zoek ik vaak met 6 of 8 slaapplaatsen . er zijn motels waar ze 2x 2 persoonsbedden hebben en een slaapbank . zeker als je rondreist ben je er amper en de motels in amerika vinden wij van betere kwaliteit dan de meeste hotels in europa

voor 3,5 weekverblijf betaal ik in de zomervakantie ong 800 euro
autohuur 3,5 week is ong 600 euro
totale kosten zomervakantie voor 3 personen 3,5 week is ong 850 euro pp .
in de meivakantie kan dit zeker goedkoper . ik ben vaak in die periode ong 1500 euro kwijt voor 3 personen voor vlucht ( 300 euro pp was jarenlang eerder regel dan uitzondering ) , auto en verblijf en gaan dan ong 16 dagen .
oftewel hoe goedkoper hoe meer er over blijft voor de leuke dingen in Florida

1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
- Bushmaster
- Amerika-expert
Dit is zeker geen realistisch prijsniveau voor het hoogseizoen
3,5 week voor totaal 800euro is ~€35,00 per overnachting. Dit ga je niet halen in grote steden, national parks of andere toeristische bestemmingen.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik vraag me sowieso af in wat voor obscure motelletjes je voor dat bedrag terecht komt
Ik denk dat ik daar niet wil verblijven.

Ik denk dat ik daar niet wil verblijven.
Dit kan denk ik ook alleen als je een tentje achterin de auto gooit. Het zal vast wel lukken om een paar keer voor onder de $50 een kamer te regelen, maar iedere nacht? En zeker in het hoogseizoen in toeristische gebieden (het ging hier over Zuid Florida) vind ik dit toch wat ongeloofwaardig.
Qua tickets heb je wel een punt, dat kan inderdaad prima voor weinig geld, mits je geduld hebt, flexibel bent qua data en zodra er een gunstig tarief voorbij komt ook direct toeslaat.
Qua tickets heb je wel een punt, dat kan inderdaad prima voor weinig geld, mits je geduld hebt, flexibel bent qua data en zodra er een gunstig tarief voorbij komt ook direct toeslaat.
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Zoek op suites en dan een kamer met een 2 queensize bedden. In die bedden kun je vier personen kwijt en omdat het een suite is, staat er ook een bank op de kamer (sleeper sofa). Althans, dat staat er dan vaak bij. Die kun je dus uitklappen tot een bed.Firsttimer schreef: ↑02 jul 2019, 20:16Hemmie..hoe zOek en vind jij de 5 toegestane verblijfs accomodaties? Is voor mij de grootste uitdaging
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Reisbureau's kopen inderdaad vaak kamers op en besteden geen tijd aan het zoeken van de beste en voordelige optie. Ik, als Travel Agent zijnde, besteed zéker wel tijd aan de beste en goedkoopste optie en heb dan ook geen standaardlijstje met hotels. Niet alle persoonlijk reisadviseurs over één kam scheren dus

Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 6288 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-
- 4 Reacties