Zoals zoveel van jullie ben ik vroeg begonnen met het maken en bedenken van een reis. We gaan met mijn ouders dus moesten overal 2 hotel kamers hebben. Maar net als bij jullie veranderen er bij ons ook plannen en moet ik dus een hotel annuleren. Dat probeer ik al sinds maart (en we gaan pas in sept) maar het blijft een hoofdpijn dossier. Je kan via de website reserveren (heb ik ook gedaan) en uiteraard moet je je CC gegevens achter laten. Keurige veilige site (controleer ik altijd). Maar om te annuleren moet je bellen en het is een landlijn. Duur grapje dus voor mij.
1: Ik heb ze gemaild in eerste instantie met de vraag of ze wat voor me konden doen omdat bellen vanuit NL nogal duur was en ook het tijdsverschil niet mee werkte. Geen antwoord....
2: Ik heb ze gebeld. De dame aan de andere kant kon me niet verstaan (ik spreek meer dan ok engels maar niet met een spaans accent

3: Volgende dag terug gebeld. Andere dame, kon niet in de reserveringen komen. Ik moest in de middag terugbellen. Dan is het hier midden in de nacht. Had ze geen boodschap aan.
4: Opnieuw gemaild dat ik ondertussen netjes 2x gebeld had en dat ik nu graag een bevestiging van annuleren wilde. Geen antwoord.....
5: Mijn vriendin in Oregon heeft net voor mij gebeld. Ze konden nu mijn reservering niet vinden en konden dus niet annuleren. Maar wat wel heel raar is is dat de dame aan de telefoon wel wist dat het een Nederlandse reservering was. Hoezo je kan hem niet vinden?? Dit was een Amerikaans nummer want mijn vriendin woont in Oregon.
Ik heb de Visa gebeld. Zij kunnen mij niet helpen. Ze kunnen alleen mijn hele visa kaart vervangen als ik het niet vertrouw. Maar dan ben ik ook meteen al mijn andere reserveringen kwijt. Omdat het bedrijf ook niet reageert op e-mails kan ik ook niet bewijzen dat ik de reservering netjes heb gecanceld en me aan alle voorwaarden heb gehouden.
Tip: Reserveer niet bij de Napa Discovery Inn in Napa, CA
Iemand een tip voor mij? Ik krijg hoofdpijn van deze reservering. Het gaat wel om 570 dollar dus ik wil gewoon dat hij geannuleerd wordt.