Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

API vraagje.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Almere vak V
Amerika-expert

Re: API vraagje.

Bericht door Almere vak V »

Heeft denk ik een beetje te maken met de ESTA aanvraag zoals die nu moet worden gedaan. Je scant je paspoort en zij nemen dan een aantal zaken over. Lang niet altijd goed trouwens, dus goed controleren. Waaronder dus je doopnamen. Veel mensen vinden/denken dat de informatie die op je ESTA/paspoort staat gelijk moet zijn aan hetgeen wat op je ticket staat. Niet dus. Ik kan uit betrouwbare bron vermelden dat mijn doopnamen Johannes Gerardus Franciscus Wilhelmus zijn. Zie die maar is op een ESTA of een ticket gepropt te krijgen. Ik wens je veel succes!!

Ik vul al meer dan 15 jaar alleen mijn eerste doopnaam in. Op mn tickets, mn ESTA, Global entry en alle andere poppenkast. Nog nooit ook maar 1 opmerking over gehad...
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Hard Rock Cafe. »

Ik sluit even aan bij deze vraag. Gisteren geboekt bij Delta voor volgend jaar mei. Heb me gek gezocht naar het lapis formulier maar kan het nergens online vinden en invullen. Dus gewoon maar het papieren exemplaar invullen en meenemen?
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Als je Manage My Trips op Delta.com opent zie je daar, stukje naar onder scrollen, SECURE FLIGHT PASSENGER DATA & CONTACT INFORMATION.
Ik kan 'm niet wijzigen bij een boeking maar bij mij staat er "Secure flight information on file". Bij het inchecken krijg ik paspoort# etc te zien.
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Hard Rock Cafe. »

bedank. Alweer een beetje gerust gesteld. :thumbup:
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

Almere vak V schreef:
07 mei 2019, 11:46
Heeft denk ik een beetje te maken met de ESTA aanvraag zoals die nu moet worden gedaan. Je scant je paspoort en zij nemen dan een aantal zaken over. Lang niet altijd goed trouwens, dus goed controleren. Waaronder dus je doopnamen. Veel mensen vinden/denken dat de informatie die op je ESTA/paspoort staat gelijk moet zijn aan hetgeen wat op je ticket staat. Niet dus. Ik kan uit betrouwbare bron vermelden dat mijn doopnamen Johannes Gerardus Franciscus Wilhelmus zijn. Zie die maar is op een ESTA of een ticket gepropt te krijgen. Ik wens je veel succes!!

Ik vul al meer dan 15 jaar alleen mijn eerste doopnaam in. Op mn tickets, mn ESTA, Global entry en alle andere poppenkast. Nog nooit ook maar 1 opmerking over gehad...
Ik boek vele tickets zakelijk en ik heb nog nooit mijn 2e naam gebruikt. Altijd mijn eerste (roep)naam en mijn achternaam. Nog nergens ter wereld problemen mee gehad.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Dat is ook de algemene instructie vinceG:
  • Vliegtickets: 1e voornaam/roepnaam en achternaam (als getrouwd: meisjes achternaam zoals op paspoort)
  • ESTA: Voornamen en achternaam zoals op het machine leesbare deel onderaan je paspoort, met al die <<<<
Grouchy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 100

Bericht door Grouchy »

Hard Rock Cafe. schreef:
28 jul 2019, 11:59
Ik sluit even aan bij deze vraag. Gisteren geboekt bij Delta voor volgend jaar mei. Heb me gek gezocht naar het lapis formulier maar kan het nergens online vinden en invullen. Dus gewoon maar het papieren exemplaar invullen en meenemen?
Home>My Delta>My Profile>Basic info & international travel info
Als je het daar invult staat het er voor alle boekingen & alvast voor de volgende keren in.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer