Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Pleank
Amerikafan

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Pleank »

Ok, het is gewoon gelukt! Complimentary Night Flight :clap:

Nu nog eentje op mijn vriends account :thumbup: maar de tactiek werkt dus inderdaad perfect.
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

Goed zo !!!!!
Dan gaat de andere ook lukken :thumbup:

Als je beide hebt, kun je bellen om te reserveren, bellen kan goedkoop via 0900-4560401 (2 cent/minuut)
Pleank
Amerikafan

Bericht door Pleank »

Ja ik was helemaal hyper dat het gelukt was gisteren, kon niet slapen :mrgreen:
Heb er wel vertrouwen in dat nr 2 ook gaat lukken, echt cool :)

Andere vraag, is de 2 persoons toegang voor Secret Garden de moeite waard? En de 2 persoons toegang voor Shark Reef? Of kunnen we daar beter BOGO of discount voor doen ipv hier beiden een premiumreward aan 'op te offeren'? Ik lees veel dat met name Secret Garden een beetje sneu, klein en vergane glorie is, iemand ervaring?
HennyCox
Amerikakenner

Bericht door HennyCox »

Ik vind ze beide niet zo heel bijzonder, ik zou er inderdaad geen premium reward meer voor opofferen, maar misschien vinden jullie het wel leuk.
Moeilijk in te schatten wat anderen ervan vinden.
Pleank
Amerikafan

Bericht door Pleank »

Je bevestigt een beetje het gevoel wat ik al had. Ik denk dat we het misschien wel leuk vinden, maar dan kunnen we voor 5.000 ook de niet-premium reward voor 50% korting nemen ipv voor 80.000 gratis toegang.
Pleank
Amerikafan

Bericht door Pleank »

Sjonge, wat gaat dat snel! Ik had vandaag weer de helicopter te pakken, kon op Next klikken, maar toen ik de gegevens ingevuld had kreeg ik een error message dat de reward niet meer beschikbaar was.. Echt een kwestie van seconden dus.

EDIT ik had eergisteren een berichtje in een MyVegas facebook groep geplaatst waarin ik vertelde dat ik probeerde om een Night Flight te krijgen en benieuwd was naar de refresh-times. Kreeg vandaag een berichtje via Facebook van iemand die zijn reward ging cancellen. Kwam in de 'spam' box van messenger dus niet gezien. Hij tagde mij in een facebook bericht op die pagina dat hij me een bericht had gestuurd, dus ik keek net. Hij had de reward nog niet gecancelled gelukkig. Afgesproken op welk tijdstip exact hij 'm ging teruggeven, en een paar minuten later kwam de reward beschikbaar. En guess what: GELUKT! Dus nu heb ik er twee, en kan ik gaan boeken. Echt super sympathiek van die man! :clap:
Nootje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Nootje »

Wow! dat is echt geluk hebben zeg! Ik ga het volgende keer weer proberen. Ik heb echt iets verkeerd gedaan als ik jullie reacties zo lees :lol:

Ik zou ook geen premium reward opofferen voor Secret Garden of Shark reef. Kun je beter een show, kamer of een buffet voor doen!
Je kunt je aangekochte rewards ook nog terug geven als je ze bijvoorbeeld niet hebt gebruikt, ik geloof een stuk of 5 per 30 dagen.

Ik heb trouwens pop-slots verwijderd nu ik weer terug ben. Ik las van een aantal facebook gebruikers dat ze veel LP's kregen nadat ze de app een aantal weken later weer installeerden. De moeite waard om te proberen, ik speelde het toch al nauwelijks :D
Markstaal
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Markstaal »

Nootje schreef:
10 jul 2019, 22:35
Ik las van een aantal facebook gebruikers dat ze veel LP's kregen nadat ze de app een aantal weken later weer installeerden.
Ik heb ook veel extra LP's gekregen, had een aantal maanden niet gespeeld. Tijdje terug weer eens begonnen en een Miljoen LP erbij gekregen :D Verder dus geen app oid verwijderd.
Pleank
Amerikafan

Bericht door Pleank »

@HennyCox Nog bedankt voor de tip van het telefoonnummer. Heb gebeld en het is gelukt om te reserveren :thumbup:
HennyCox
Amerikakenner

Bericht door HennyCox »

Graag gedaan!

Ik heb trouwens ook ooit een keer smiddags de vlucht vrij zien komen en kunnen nemen, zal waarschijnlijk ook toevallig iemand zijn geweest die hem geretourneerd heeft toen.
Nog een tip...voor een paar gouden muntjes kun je gratis foto bij Maverick pakken.
lax-lax
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door lax-lax »

Hoeveel xp kan ik per dag verdienen? Binnen de min zat er een slot op.
Jebus4life
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Jebus4life »

Ik verblijf in September een weekje in de Delano.
Op MyVegas kan ik dan ook gewoon rewards nemen waarvoor ik in de Mandalay Bay moet verblijven vermoed ik?
Markstaal
Moderator

Bericht door Markstaal »

Als het goed is moet dat gewoon kunnen. Delano is onderdeel van Mandalay Bay en is ook een MGM property.
travelchecker
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door travelchecker »

Ik zit nog met 500.000 punten en krijg helemaal niets geboekt. Of je krijgt gewoon 1 ticket gratis (ik reis alleen dus daar heb ik niets aan), of je moet minimum 1 nacht in dat specifieke hotel verblijven. Het enige dat gaat lukken is een ticketje voor het shark aquarium denk ik :-)
Mijn USA verhalen lees je op https://www.travelchecker.be
MrsBucket
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door MrsBucket »

Ik begrijp nog niet helemaal hoe dit werkt denk ik. Ben begonnen met spelen, we zijn eind november in Vegas. Kan ik hiermee een hotelkamer gaan 'winnen' door veel te spelen? We hebben een Airbnb geboekt maar die kan ik de komende 24 uur nog kosteloos annuleren. Wat is wijsheid?
Markstaal
Moderator

Bericht door Markstaal »

Hotelkamers kan je inderdaad verdienen met het spelen van het spel. Let wel op, de resort fee dient wel betaald te worden (circa 45$ per nacht). Ik weet niet waar de Airb&b zit en wat dit kost maar mijn persoonlijke keuze zal altijd een hotel zijn op de strip. De ervaring op de stip vind ik elke keer weer top.
MrsBucket
Amerika-ontdekker

Bericht door MrsBucket »

@Markstaal De Airbnb zit een paar km van de Strip af. Het is een soort resort met een kleine 'villa', dus niet een typische Airbnb. We hebben deze vooral geboekt omdat onze kleuter meegaat en ik geen idee heb of hij in een 'groot' hotel wel iets te spelen heeft. CircusCircus heeft dat wel maar dat krijgt hele slechte reviews. Dus vandaar onze keuze. Maar ja, als we in een gaaf hotel aan de Strip kunnen overnachten zonder dat het heel veel kost...
Markstaal
Moderator

Bericht door Markstaal »

@MrsBucket Het ligt er ook aan wat jullie plannen zijn, naar de strip gaan met de auto kan ook onhandig zijn als je er een stukje vanaf zit maar snap de keuze wel met een kind. Er zijn wel een aantal hotels waar je gratis kunt parkeren op de strip. Circus Circus zal ik zeker niet aanraden, is ook niet echt een ideale locatie en het is behoorlijk verouderd. Iets minder verouderd en wel leuk voor kinderen is Excalibur maar ook dit is niet een "top" hotel.

Wij vonden the Mirage een fijn hotel, hier achter zit ook een dierentuin. Het is een net hotel met mooie zwembaden en het is niet zoals veel andere hotels een doolhof.

Bij het spelen van Myvegas kan je in de meeste gevallen maar 1 nacht gratis boeken tenzij je geld in het spel investeert.

Hoeveel nachten blijven jullie in Vegas?

Eventueel kan je proberen Diamond Member te worden bij Caesars, dit kan een hoop geld schelen. Kijk daar eens naar in het "All about LV topic".
MrsBucket
Amerika-ontdekker

Bericht door MrsBucket »

@Markstaal Dank je wel voor je uitgebreide antwoord, waardeer ik erg!

Geld in het spel stoppen ga ik zeker niet doen. We zijn van plan om 2 nachten te blijven in Vegas. Ik heb net het topic gevonden en ga daar eens kijken. Op zich zijn we tevreden met onze Airbnb en misschien is dit spel dan leuk voor een extra uitje of etentje in Vegas.
Ingrid67
Amerikafan

Bericht door Ingrid67 »

Hallo allemaal,
Ik ben beginneling van myvegas,
is er op het forum een uitleg over dit spel en kan dit via een i Phone gespeeld worden? Welk spel moet ik downloaden in de app store? Als ik via de app store myvegas slots zoek, krijg ik vele opties te zien. Welke van de apps is het? Hoe zie ik dat het bij myvegas hoort om rewards te krijgen.
kan iemand me aub wat wijzer maken?
Groetjes Monique
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer