Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

20 jaar en alleen naar NYC om vriend te bezoeken?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: 20 jaar en alleen naar NYC om vriend te bezoeken?

Bericht door PSVwally »

je hebt en geen gekke dingen gaat doen (zoals op je handen lopen) is er geen enkel probleem.
Ohja, die hebben we hier ook nog gehad.....Koekkoek :lol: :roll:

Overigens vind ik veel antwoorden hier ook wel erg wantrouwend. Er is ook helemaal niets mis als jij aangeeft dat je samen met vriend NY bezoekt, maar dat hij al in de US is vanwege zijn studie. Als er niet om gevraagd wordt hoef je het niet te melden, maar je hoeft dit zeker niet geheim te houden. Meestal is het inderdaad - wat kom je doen - voor hoelang/wanneer vertrek je weer - wat doe je voor werk en bij wat voor bedrijf of evt wat voor studie volg je - dan kan er een geldvraag komen maar meestal is het dan al tijd voor de foto en vingerafdrukken. Ik gooi overigens vaak mn roadbook op de balie na de vraag wat ik allemaal kom doen. Dus misscnien kan een klein uitgewerkt dagplannetje ook geen kwaad om te laten zien
Gast

Bericht door Gast »

harryh schreef:
31 jul 2019, 22:47
Tegen de trend in. En een boeiende: De meeste maatschappijen delen de customs formulieren niet meer in de vliegtuigen uit. Dat is omdat je bijna overal naar de APC terminals gaat en daar ook die customs vragen moet beantwoorden (geen vlees bij je etc). Zal bij Seatac dan wel tijdelijk zijn ivm wat er in de video wordt gezegd, te weinig ruimte. Maar dat wordt opgelost begreep ik.
Daarom stond ik ook zonder formulier in de rij omdat Delta beweerde dat dat absoluut niet hoefde. Een van de officials (lees: knechten van de CBP officers) heeft mij en anderen even uit de rij laten gaan om het alsnog in re vullen. Toen mocht ik zelfs weer naar mijn oorspronkelijke positie terug, was super aardig. Er was ook nog een passagier die keihard schreeuwde dat hij dat customs formulier niet ging invullen want ESTA. Die zal wel achteraan moeten aansluiten denk ik, hem heb ik niet gezien die kreeg ook dikke ruzie met die official.
Gast

Bericht door Gast »

TS is sinds 21 juli niet meer ingelogd...blijkbaar is de vraag toch niet zo dringend of het antwoord niet zo gewenst als we allemaal denken.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

@Terpies Of het antwoord gelezen hebben en niet de moeite willen nemen aan te geven of de reacties geholpen hebben. Iets waar ik me regelmatig aan stoor. :?

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer