Bedankt voor de tip. Hertz NL net gebeld, die konden 'm niet aanpassen maar wel opnieuw boeken voor een zelfs nog iets lagere prijs. 22 dagen Tampa voor $590 (en President's Circle pickup)

Staat nu onder mijn account als ik inlog.
Bedankt voor de tip. Hertz NL net gebeld, die konden 'm niet aanpassen maar wel opnieuw boeken voor een zelfs nog iets lagere prijs. 22 dagen Tampa voor $590 (en President's Circle pickup)
Top!
en verderop:Bij een Betaal later -reservering verzoekt u op dit moment een voertuig maar betaalt u hiervoor bij de
overeengekomen ophaallocatie.
Prijzen voor Betaal later kunnen minder gunstig zijn dan de prijzen bij Betaal nu . U moet kosten betalen als u
uw reservering niet annuleert en niet komt opdagen. Wij noemen dit non-cancellation kosten. Raadpleeg de
sectie Annuleringen voor meer details.
...Afhankelijk van wanneer u annuleert, worden mogelijk annuleringskosten of non-cancellation
kosten in rekening gebracht. Bij het berekenen van de kosten wordt rekening gehouden met het type
reservering, het moment van kennisgeving en de vestiging waar u uw voertuig zou ophalen.
Er staat geen bedrag in USD bij. Maar er staat ook geen limitatieve opsomming van landen waarvoor dit geldt danwel niet geldt.Op de dag van ophalen of als u
niet annuleert en niet komt
opdagen
'Betaal later'-reservering:
Afhankelijk van het land
waarin u zou huren, zijn de
kosten £ 40, 50, CHF 70,
ZAR 350, NOK 480, DKK
370, SEK 460 , PLN 215 of
hetzelfde bedrag in lokale
valuta.
Zeker knappe prijzen!!Njit schreef: ↑05 aug 2019, 21:06Vandaag via AutoEurope.nl een Standard SUV geboekt. Scheelde veel met mijn andere boeking die ook al niet duur was. Aanbieding loopt tot vandaag volgens mij: 'WERELDWIJDE UITVERKOOP! TOT 40% KORTING - Laatste dag! Boek nu en bespaar!'
Zie https://www.autoeurope.nl/